Skocz do zawartości

Zdjęcie

Prison Break. Czy oglądacie?


163 odpowiedzi na ten temat

#121 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 17 wrzesień 2007 - 18:27

Prison Break. Czy oglądacie?

nie ma jeszcze 3 serii ;) :) dopiero dzis w nocy bedzie odc 3x1 :) :)

jak nie ma jak jest, bo widziałem jest torrent do pobrania S03E01, są chyba trzy odcinki już.
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Prison Break. Czy oglądacie? Dzisiaj, 03:31
  •  

#122 Share misiek10

misiek10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 wrzesień 2007 - 18:34

Prison Break. Czy oglądacie? to jest tylko preview do 3go sezonu trwajace 17 minut. ogladalem - siano jak nie wiem. porazka totalna te 17 minut.

#123 Share Adik_ziel

Adik_ziel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2163 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódz(Olechów)
  • Zainteresowania:Rolnictwo i Motocross ;)

Napisany 17 wrzesień 2007 - 18:49

Prison Break. Czy oglądacie?

kumpel mój ogląda już 3 serię tyle że z napisami ;)


ja chyba też będe miał z napisami :)
«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

#124 Share marcin12145 marcin12145

marcin12145
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 18 wrzesień 2007 - 12:33

Prison Break. Czy oglądacie? ja też oglądam prisona. a czy ktos oglda LOST-A na jedynce??
co o nim sadzicie??

#125 Share misiek10

misiek10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2007 - 14:47

Prison Break. Czy oglądacie? mam juz prison break`a odc 3x1 64,9% ;)

ja nie ogladam losta na 1. ogladalem 3 serie na kompie w jakosci HDTVrip (lepsza niz w polskiej tv).

jak cos, to zakladac temat o lost`ie, a nie oftopowac w temacie o PB :)



edit/////

temat o lost`ie juz nawet jest:

http://www.agrofoto....o...592&hl=lost

#126 Share tomek

tomek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 18 wrzesień 2007 - 15:01

Prison Break. Czy oglądacie? @misiek10 podeśli na PW link do torrent'a ok?

#127 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 23 wrzesień 2007 - 21:01

Prison Break. Czy oglądacie? No i sierotke złapali :/

KS Falubaz


#128 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 23 wrzesień 2007 - 21:04

Prison Break. Czy oglądacie? Kurde w takim momecie koniec odcinka,ja się chyba powiesze,hehe rozkopali babce garaż ,sierotka złapany,a najlepiej zrobił Patoschik hehe ;) to co tam będzie w następnym,znajdą tą kasę?
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#129 Share misiek10

misiek10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 wrzesień 2007 - 21:08

Prison Break. Czy oglądacie? sierotka :) :) nie moge z tych polskich tlumaczen ;) to jest tweener, a nie sierotka :)

ja proponuje nie pytac i nie pisac co bedzie w nastepnym odcinku, tylko sobie poszukac samemu w sieci, bo nie ma to jak przeczytac spoiler na forum :0

#130 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 23 wrzesień 2007 - 21:11

Prison Break. Czy oglądacie?

Kurde w takim momecie koniec odcinka,ja się chyba powiesze,hehe rozkopali babce garaż ,sierotka złapany,a najlepiej zrobił Patoschik hehe :) to co tam będzie w następnym,znajdą tą kasę?


W 1 serii to każdy kończący się odcinek mnie trzymał w napięciu na 2-3 dni :) Ale w tym też się dużo narobiło ;). A mama jak zwykle zła ze jej nie pozwolilem ogladac tanca z gwiazdami :)

KS Falubaz


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Prison Break. Czy oglądacie? Dzisiaj, 03:31
  •  

#131 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 23 wrzesień 2007 - 21:43

Prison Break. Czy oglądacie?

A mama jak zwykle zła ze jej nie pozwolilem ogladac tanca z gwiazdami ;)

Prison Break to prawie jak taniec z gwiazdami...hehe :) prawie robi wielką różnicę...
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#132 Share MichalR

MichalR

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 826 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawy

Napisany 23 wrzesień 2007 - 21:45

Prison Break. Czy oglądacie?

Prison Break to prawie jak taniec z gwiazdami...hehe ;) prawie robi wielką różnicę...


u mnie na dole oglądają taniec z gwiazdami, a ja na drugim telewizorze ze szwagrem ogladam prison break...

Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->


#133 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 24 wrzesień 2007 - 15:56

Prison Break. Czy oglądacie?

sierotka :) ;) nie moge z tych polskich tlumaczen :) to jest tweener, a nie sierotka :)

tweener,,T-Bag,Scofield,Burrows,C-Note,Sucre, to ziomy jakich mało :) :) :) :)
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#134 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 28 październik 2007 - 22:13

Prison Break. Czy oglądacie? No i Patoschik out :) Nie dopłynął do Holandi :/ a szkoda. Nie wiem co myśleć o tym Kelermanie :D Ale i tak T-bag jest najlepszy :) z bellicka też nie mogłem "Brad Bellick federalne biuro śledcze" "Witam Brad bellick, fbi" hehe

Najważniejsze jest to, że niedługo FALA ZBRODNI :) (mam nadzieję, że nie będzie to kosztem Prison Break :))

KS Falubaz


#135 Share Tomek34

Tomek34

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2007 - 22:29

Prison Break. Czy oglądacie? A ma któś z was 5 odcinek 3 seri .

#136 Share misiek10

misiek10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2007 - 22:36

Prison Break. Czy oglądacie? tomek34: stwierdzenie prawdziwe, bo np ja mam :D

#137 Share Tomek34

Tomek34

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2007 - 22:43

Prison Break. Czy oglądacie? no i jakie wrażenia równie ciekawy jak czwarty???

#138 Share misiek10

misiek10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 354 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 październik 2007 - 22:46

Prison Break. Czy oglądacie? nie. rownie denny. albo nawet bardziej. najgorszy odc z 3 serii. momentami popluczyny, zalosc itd. absurd i glupota na kazdym kroku. teraz ogladam to, tylko po to, zeby sie posmiac.

#139 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 04 listopad 2007 - 22:03

Prison Break. Czy oglądacie? No i kolejny odpadł.. mam wrażenie, że z każdym odcinkiem jest to coraz nudniejsze, z całej ósemki z fox river zostało już 4 :/ Szkoda, ze ich tak szybko uśmiercają, zbyt wiele nowych twarzy dochodzi trudno się połapać :) Pozdro i do niedzieli :rolleyes:

KS Falubaz


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Prison Break. Czy oglądacie? Dzisiaj, 03:31
  •  

#140 Share gregorychar

gregorychar

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 179 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie
  • Zainteresowania:quady przeprawowe
    komputer
    elektronika cyfrowa

Napisany 05 listopad 2007 - 13:57

Prison Break. Czy oglądacie? ja wszystkie odcinki 1,2 i 3 seri oglądałem
I love quad !!!

Podobne tematy