patryk6541995

remont silnika mtz 82

Polecane posty

witam obróciło 2 panewki na wale korbowym. wszystko jest porobione i gotowe do złożenia. sprawa wygląda tak nowe tuleje cylindrowe są ciut niższe od starych i delikatnie wpadają w blok. mechanik uparł się żeby dać pod nie takie podkładki jak w c 360. i co z tym. w sklepie mówią że niema czegoś takiego i w książce montaż/demontaż niema. zdać się na mechanika czy jak ruscy przykazali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sendi97    0

W takim razie trzeba dostać tuleje oryginalne i nie będzie problemu, u nas są części i nie ma problemu sam mam takiego jak ty mówisz i robimy sami sobie o innym tez naprawiamy maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tuleje są orginalne różnice mikrometrem tylko odczytasz. w punkcie sprzedaży tylko mtz powiedzieli że teflon na uszczelce głowicy uszczelni to i żeby składać natomiast mechanik "wie lepiej"

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaka jest różnica?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Ha ha ha fajna miara piczny kłak :D pewnie wcześniej też było składane na piczny kłak i dlatego obróciło panewki.


Które panewki obróciło? główne czy korbowodowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Panowie, co zrobić z takim czymś?

post-10681-0-61570400-1480814257_thumb.jpg

 

Taka niespodzianka przy remoncie


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Co ciekawe to było wyspawywane spawarką, miejsce pod koło pompy punktowane, a i tak rowek klina wywalony. Koło pasowe wstawione na klej i śruba równiez na klej, bo gwint zerwany.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pewnie kiedyś było popuszczone i wyrąbało po kolei. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9031

Nie wiem, co ty z tym zrobisz, ja bym kupił nowy wał i panewki. No i koło pasowe. Jak robić, to porządnie. Tu widać ktoś z g... chciał bat ukręcić.

Szkoda, że to tak daleko, bo koło pasowe i pompę oleju oddam za czteropak, leży zestaw nieużywany.

Edytowano przez jahooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    26

tuleje są orginalne różnice mikrometrem tylko odczytasz. w punkcie sprzedaży tylko mtz powiedzieli że teflon na uszczelce głowicy uszczelni to i żeby składać natomiast mechanik "wie lepiej"

jasne że teflon na uszczelce głowicy uszczelni i nie brak podkładek, po to on tam jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez molwiak
      Witam.
      Posiadam MTZ 82 87rok  z silnikiem D 240
      Niestety MTZ jest już dojechany przez życie o chciałbym go poprawić
      Pierwsze pytanie to czy regenerować aktualny silnik(wtedy zakładam turbo)
      Zakupić silnik D 243 i z nim działać, również turbo 
      Czy zakupić poprostu D 260
      Ewentualnie dołożyć tur 
       
    • Przez Karolek132
      Witam mam problem z belarusem wtryski nowe pompa po zrobieniu a na zimnym ciężko odpalić. Czy pampę przestawić o ząbek 
    • Przez ZeTuR_7011
      Witam może ma ktoś na zbyciu taki katalog???

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj