Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!!


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share peres

peres

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Słonów

Napisany 17 wrzesień 2008 - 20:20

Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!! witam jestem tu nowy
mam taki problem, mam zetora 5211 wytwarza sie w silniku kompresja powietrza która przedostaje się w dół bloku powodując wyrzucanie oleju przez odprężnik na boku bloku oraz kompresja ta idzie do chłodnicy. Dawniej się tak działo, zrobiłem kapitalkę silnika (tłoki, tuleje, pierścienie...) i niestety dzieje się się tak nadal, czy może to być przyczyna głowicy? Proszę o pomoc bo nie da się nim nic robić :lol:

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl
Zetor 7211


Zobacz ogłoszenia w kategorii Ciągniki rolnicze: Ciągniki Zetor/ ZTS
  • 30000.00 PLN
  • 31 mar 2017

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!! Dzisiaj, 16:58
  •  

#2 Share prezesmax

prezesmax

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 313 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzbie
  • Zainteresowania:lubie wszystko co związane z rolnictwem

Napisany 17 wrzesień 2008 - 20:28

Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!! mmoże być głowica albo blok a jak robiłeś kapitalke to uszczelki były ok nie przepalone?? a nie przegrzałeś go ?? a wcześniej to nagle sie to stało ??
Zetor i tylko Zetor

#3 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 17 wrzesień 2008 - 20:29

Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!! Przyczyną może ale nie musi być pęknięta głowica, głowica była planowana???
Może też być to wina uszczelki, zaraz po remoncie tak się zrobiło czy może i przed remontem tak było?

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!! Dzisiaj, 16:58
  •  

#4 Share lysyrolnik

lysyrolnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 1353 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraina mlekiem i miodem płynąca :D:D

Napisany 17 wrzesień 2008 - 20:32

Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!! Ściągnij głowice, sprawdź pierścienie, posprawdzaj uszczelki, i oddaj blok jak i głowicę do planowania :lol:

Honda - The Power of Dreams :)


#5 Share peres

peres

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Słonów

Napisany 17 wrzesień 2008 - 20:48

Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!!

mmoże być głowica albo blok a jak robiłeś kapitalke to uszczelki były ok nie przepalone?? a nie przegrzałeś go ?? a wcześniej to nagle sie to stało ??



uszczelki były w stanie dobrym, przegrzać to się nie przegrzał bo temp. dochodziła max do 75 stopni, stało sie to ok dwóch miesięcy po kupnie przy kultywatorze to wtedy poszło ze 4 litry oleju przez ten odprężnik i przez zabezpieczenie to no sprężarce, przez to robiłem remont silnika bo myślałem że to pierścienie ale nie.
po remoncie to pochodził tak z 20 godzin i zaczął znowu wyrzucać olej, aha wymienione zostały dwie głowice jedną wymieniał poprzedni właściciel a drugą ja ponieważ gdy ściągałem je to na środkowej głowicy wtrysk był zardzewiały i cały zalany płynem chłodniczym.

uszczelki były w stanie dobrym, przegrzać to się nie przegrzał bo temp. dochodziła max do 75 stopni, stało sie to ok dwóch miesięcy po kupnie przy kultywatorze to wtedy poszło ze 4 litry oleju przez ten odprężnik i przez zabezpieczenie to no sprężarce, przez to robiłem remont silnika bo myślałem że to pierścienie ale nie.
po remoncie to pochodził tak z 20 godzin i zaczął znowu wyrzucać olej, aha wymienione zostały dwie głowice jedną wymieniał poprzedni właściciel a drugą ja ponieważ gdy ściągałem je to na środkowej głowicy wtrysk był zardzewiały i cały zalany płynem chłodniczym.



no i ja już nic nie rozumiem dzisiaj sprawdziłem że jak ma lekką robotę to właśnie się to dzieje( opisane wyżej) a jak chodzi np przy bronach to jest wszystko elegancko, po prostu zero pomysłów jaka moze być przyczyna POMOCY!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!! Dzisiaj, 16:58
  •  

#6 Share RobertN

RobertN

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie

Napisany 18 wrzesień 2008 - 15:49

Problem z silnikiem w zetorze 5211 POMOCY!!! Jeżeli masz dobre tuleje pierścienie i tłoki to przyczyna musi tkwić w głowicy. Pościągaj głowice, najpierw wlej płyn np. denaturat to tuleji w której tłok jest na dole i niech postoi jakiś czas, będziesz widział czy nie ubyło, później następne tuleje tak samo. Jeżeli nic nie będzie to znaczy że głowica.

Podobne tematy



Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk