Zaloguj się, aby obserwować  
karolek321

Sprzęgło w NH TDD

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karolek321    1

Mam NH TD90D i po przepracowaniu zaledwie 400mtch zauważyłem ślizganie sie sprzęgła przy wiekszych obciążeniach. Miał może ktoś podobne problemy?? Wiecie może jakie są koszty naprawy koszty częśći jakieś dane do ustawienia sprzęgła??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

Chyba w jakimś RPT był art. o TD w jakimś dużym gospodarstwie i tam po kilku tysiącach robili sprzęgło (bo w TURze chodził) to 4-5 tyś. zł to kosztowało.


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

400 mtg gwarancja już sie skończyła? który to rocznik? podobno jakieś wadliwe tarcze były ale już od jakiegośczasu dają lepsze, może to tylko tarcza sprzęgłowa więc max 400-500zł :P

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1
Chyba w jakimś RPT był art. o TD w jakimś dużym gospodarstwie i tam po kilku tysiącach robili sprzęgło (bo w TURze chodził) to 4-5 tyś. zł to kosztowało.

Też to czytałem ale ten ciągnik zrobił ten przebieg tylko i wyłącznie w TURze i wycinaku i nic pozatym wiecej nierobił

 

400 mtg gwarancja już sie skończyła? który to rocznik? podobno jakieś wadliwe tarcze były ale już od jakiegośczasu dają lepsze, może to tylko tarcza sprzęgłowa więc max 400-500zł :P

ON jest z kwietnia 2006 gwarancja sie już skączyła :angry: A może wiesz coś wiecej o tych wadliwych tarczach

 

Nie piszemy posta pod postem, używaj opcji EDIT

Edytowano przez krolikNH
Łączenie postów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no bo ty chlopaku sprytny jestes w NEW Hollandach tdd trzeba po jakims czasie samu wyregulowyc sprzeglo bardzo prosta robota roboty jest gora 1min w tych ciagnikach jak wciasach pedal sprzegla musi byc troche luzu a jak sprzeglo bedzie ci bralo na samym poczatku to 150mtg i trzeba wymieniac tarcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jak ślizga sie tylko przy większych obciążeniach to może jest jeszcze nadzieja, miałem tak w mf 255 popuściłem sprzęgło bo tez nikt nie lregulował i zniknoł skok jałowy :P więc po popuszczeniu dalej się slizgał ale ze 100-200 godz pochodził tylko w lekkich pracach i sprzęgło się dotarło i jest ok, więc może wyreguluj jak należy to sprzęgło i pracuj w lekkich pracach bez 4x4 na niższych biegach i może się dotrze jeszcze :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1
no bo ty chlopaku sprytny jestes w NEW Hollandach tdd trzeba po jakims czasie samu wyregulowyc sprzeglo bardzo prosta robota roboty jest gora 1min w tych ciagnikach jak wciasach pedal sprzegla musi byc troche luzu a jak sprzeglo bedzie ci bralo na samym poczatku to 150mtg i trzeba wymieniac tarcze

O to chodzi że luz cały czas był właściwy

Tak na wiekszym obciążeniu sie ślizga narazie niebęde nic robił może jak mówisz sie dotrze choć w to troche wątpie ale czas pokarze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

no ale najpierw sprawdz czy tam wszystko jest dobrze ustawione i podreguluj co trzeba i dopiero docieraj w najlżejszych pracach :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1

Wiesz tu mało co wyregulujesz jedynie skok jałowy sprzęgła bo do dzwigienek niema dostępu z zewnątrz ( brak okienka). Zeby sprawdzić dzwigienki trzeba rozpoławiać ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

to w td nie ma chydraulicznego sprzęgła? jak masz za mały skok jałowy lub go wogóle niema to tez mogłeś podpalić lekko sprzęgło i dlatego ślizga się pod obciążeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek321    1
to w td nie ma chydraulicznego sprzęgła? jak masz za mały skok jałowy lub go wogóle niema to tez mogłeś podpalić lekko sprzęgło i dlatego ślizga się pod obciążeniem

Sprzęgło jest włanczane mechanicznie a skok cały czas był prawidłowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3
Chyba w jakimś RPT był art. o TD w jakimś dużym gospodarstwie i tam po kilku tysiącach robili sprzęgło (bo w TURze chodził) to 4-5 tyś. zł to kosztowało.

tak tylko tam TD80D pracował tylko do załadunku i nic dziwnego że sprzęgło wysiadło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario509    0
Mam NH TD90D i po przepracowaniu zaledwie 400mtch zauważyłem ślizganie sie sprzęgła przy wiekszych obciążeniach. Miał może ktoś podobne problemy?? Wiecie może jakie są koszty naprawy koszty częśći jakieś dane do ustawienia sprzęgła??

ja niemialem takiego problemu w swoim td80d chociaz mam juz 1700mth i chodzi non stop w turze a czesci to niewiem ile moga kosztowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak raz wyjechalem orac to wlasnie mialem problem bo nie szedl jak powinnien normalnie jak zjechalem to okazalo sie ze to sprzeglo trzeba podkrecic i wszystko bylo ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bercikoo    0

ja niestety mojego td 80d musiałem rozpoławiac po 1900 mth i wymieniac całe sprzegło (nie ma zamieników sprzegła do tego ciagnika) koszt sprzegła + 2 łozyska 4600zł neto + 900zł neto robota u mechanika. w serwisie chcieli mi to zrobic za pól roku. łozyska od sprzegła były tureckie koło zamachowe biło o 5 dych a na wałku od napedu łozysko było polskie fłt a przecierz to włoski ciagnik 3 srubki były tak ukryte ze cały dzien je odkrecał mówił ze tak byle jak zrobionego ciagnika jeszcze nie widział nie polecam tej marki

Edytowano przez bercikoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj