Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągniki FORD


299 odpowiedzi na ten temat

#161 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 08 październik 2014 - 08:52

Ciągniki FORD

I licznik na pewno idzie drugi raz czyli ma 13,7tyś, choć na zachodni sprzęt to nie jest jakiś kosmos ale mniejszej lub większej awarii można się spodziewać.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki FORD Dzisiaj, 09:43
  •  

#162 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2014 - 16:58

Ciągniki FORD

Witam mam problem ze wspomaganiem w fordzie 5610 ciezko chodzi kierownica  probowalem z wyciagnietym filtrem w pompie i dalej to samo wiecie moze jak sprawdzic pompe lub uklad? nie mam silownika od wspomagania tylko wspomaganie jest w kolumnie kierowniczej . bylbym wdzieczny gdyby ktos w jakis sposob moglby pomoc pozdrawiam



#163 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 15 październik 2014 - 17:14

Ciągniki FORD

a płyn sie zgadza ? Bo u mnie wygania odpowietrznikiem i jak mam przy mało to zaczyna ciężej chodzić :P I mam pytanie. Żeby dostać sie do tego filtra, musze zdjąć filtr oleju ? Bo ciasno tam jest.



#164 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 październik 2014 - 17:47

Ciągniki FORD

ja mam forda 5610 musisz odkrecic przewody i sciagnac caly ten zbiornik w ktory wlewasz plyn jest jedna srobka na 13 lujb 14 kluczyk dalbys rade zrobic zdjecie pompy jak jest ustawione



#165 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 16 październik 2014 - 16:50

Ciągniki FORD

mam tylko takie, gdzieś kiedyś robiłem :D http://abload.de/img/s6304176j3anc.jpg


Edytowany przez rafal4610, 16 październik 2014 - 16:55.


#166 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 październik 2014 - 23:25

Ciągniki FORD

mysle ze dasz rade sciagnac bez odkrecania filtra ja mam 4 cylindry to mam wiekszy blok i dalej filtr



#167 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 17 październik 2014 - 16:26

Ciągniki FORD

wiesz może ile mniej więcej kosztuje taki filtr ? I może masz jakiś nr. katalogowy albo coś. Jaki masz olej u siebie wlany ? Bo jak kupowałem to podobno miał wlany ATF II(jak do skrzyni automatycznej) i nie wiem czy on jest dobry.



#168 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2014 - 18:05

Ciągniki FORD

mam wlany z oznaczeniem atf i raczej jest on dobry bo do skrzyn automatycznych i wspomagania jest.

Filtr masz tutaj http://agronaprawa.p...?id_product=540

a ty masz zalaczany przedni naped recznie czy na przycisk?



#169 Share rafal4610

rafal4610

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 918 postów

Napisany 18 październik 2014 - 17:12

Ciągniki FORD

nie mam przedniego napędu :( :P A przydałby sie, ale jak kupowałem to za 4x4 trzeba by było 10 000zł dołożyć, a nie stać mnie było na to :/ Ale i tak dzielnie daje sobie rade :)



#170 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 listopad 2014 - 12:29

Ciągniki FORD

witam dalej borykam sie z dwoma problemami w fordzie nie odlacza mi do konca przedniego napedu oraz slabo dziala wspomaganie a ciagnik z turem to nie mozna ukrecic kierownica moze ktos wie co trzeba zrobic bo ja juz nie mam pomyslu pozdrawiam



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki FORD Dzisiaj, 09:43
  •  

#171 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3454 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 09 grudzień 2014 - 20:42

Ciągniki FORD

Witam  kilka  dni  temu  zakupiłem ciągnik  NH  lub  też  FORD  7740 z  95  roku ,  skrzynia  16+16 cyfrowe  zegary 

Nie  mam  pojęcia  dlaczego jak pojeżdzę  i  go  zgaszę to  piszczy  jakieś  cholerstwo , jak  zdejmę klemę  i nałożę z powrotem  to już ok 

http://www.konedata....it/ford5640.htm


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#172 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2014 - 12:45

Ciągniki FORD

kolego zaciagnij reczny i przestanie piszczec chyba ze czujnik padniety :D



#173 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3454 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 10 grudzień 2014 - 16:04

Ciągniki FORD

Dzięki  kolego  , działa  :)


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#174 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 10 grudzień 2014 - 20:56

Ciągniki FORD

Drobna rzecz a ile może strachu narobić prawda :D. Gratulacje z nowego nabytku, wrzuć jakieś foty.



#175 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3454 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 10 grudzień 2014 - 21:02

Ciągniki FORD

Trochę mnie  to drażniło  nie  ukrywam  :D .  Postaram  się  coś  zrobić  i  wrzucić ,  bo  nie  mam  na  tą  chwilę ,  ogłaszany też nie  był ,  handlarz  nie  zdążył dodać , pojechałem  za  innym  , a  ten kupiłem .......

Pozdrawiam 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#176 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 10 grudzień 2014 - 21:20

Ciągniki FORD

Różne dziwne są zabezpieczenia w tych zachodnich sprzętach, które mogą nas dziwić, tak że jeszcze może cię coś zaskoczyć.



#177 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2014 - 22:51

Ciągniki FORD

Cóż ciągnik w którym skrzynia po zgaszeniu nie daje połączenia silnika z kołami wiec jedyny sposób zabezpieczenia przed stoczeniem jest hamulec ręczny. Coś musi o tym przypominać.

Mariusz przy najbliższej nadarzającej okazji zrób kalibracje skrzyni, chyba że robiłeś przed zakupem.



#178 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3454 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 11 grudzień 2014 - 18:39

Ciągniki FORD

Handlarz  twierdził że traktor  był po przeglądzie w  serwisie , nie  wiem czy  była  robiona  kalibracja , a na  czym  to konkretnie  polega?  bo  nie  za  bardzo wiem .......

Ustawia  sie  ciśnienie  oleju  , na  poszczególnych  biegach  z tego  co  się  orientuję , ale  to trzeba  robić  jak  sie coś  złego  dzieje  czy systematycznie? 

 

tak  się  to  robi? 

EC 4 (error clutch 4)oznacza brak kalibracji sprzegiełka cztery w skrzyni biegów.Pewnie szarpie na niektórych przełożeniach podczas przełaczania. Powód-prace przy nim(sprzegiełku), odłączenie akumulatora
W uproszczeniu do wiekszości NH i Ford. 
-zagrzany olej(ok 15 min) 
-wyłączyc silnik 
-wszystkie dzwignie skrzyni na środek 
-nacisnąć zająca i żółwia jednoczesnie i zapalic silnik 
puścisc przyciski zajca i żółwia,na wyswietlaczu powinno być CAL(calibracja) 
silnik na ok 1240 obr 
-wcisnąc sprzegło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puscic sprzegło(ciągnik nie ruszy) 
nacisnąc zająca i trzymać 
-na wyswietlaczu nie może pojawic sie błąd seri U 20...29.jesli pojawia zacząć od nowa... 
jak nie ma czekac trzymająć wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok 40obr(czuć że jest mu ciężeji z regóły ciągnik lekko drgnie) a na dolnym wyswietlaczy przestanie rosnąć wsk. 
-to samo do żółwia. 
-wyłączyc silnik i zapalic znów.Komputer zapamięta ustawienia.Koniec. 
na wyswietlaczu ,na dole w czasie kalibracji będą rosły wskazania jak spadną obroty o te 40-50 obr/min to przastanie rosnąć . Poprawne jest gdy jest 150-180.Będzie to swiadczyło o niezłej kondycji zespołu sprzegieł. Ale z diswiadczenia wiem że ciągnik działa nadal niezle aż do 220. 
WAZNE. Komputer kalibruje według tego spadku obrotów silnika. Dlatego silnik musi pracować stabilnie. Jesli jest klima odłączyc zasilanie by nie włączyła się w czasie kalibracji ! 
TE same kody i calibracja co do ciągników Ford !. 
Dodano po 3 [godziny] 18 [minuty]: 

 

 

W  tym  temacie  nie mogę dodać foto , jak  się to zmieni  to spróbuję  wstawić  

 

 


Edytowany przez mariuszd93, 11 grudzień 2014 - 19:53.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#179 Share marian7k

marian7k

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 462 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 grudzień 2014 - 22:19

Ciągniki FORD

witam dalej borykam sie z dwoma problemami w fordzie nie odlacza mi do konca przedniego napedu oraz slabo dziala wspomaganie a ciagnik z turem to nie mozna ukrecic kierownica moze ktos wie co trzeba zrobic bo ja juz nie mam pomyslu pozdrawiam

 

Podpowiem tak:wspomaganie-prawdopodobnie mało oleju w zbiorniku-dolej na zapalonym motorze.

                         przedni napęd-rozbierz przystawkę od przodka i prawdopodobnie masz zabrudzony cylinder z tarczkami (wyczyść przeważnie opiłki) tam jest problem z rozebraniem wiąże się ze zniszczeniem simeringa (trzeba nowy) może tobie uda się rozebrać,ja musiałem zniszczyć.

Robiłem to parę lat temu ale trochę pamiętam.
 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki FORD Dzisiaj, 09:43
  •  

#180 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 11 grudzień 2014 - 23:51

Ciągniki FORD

Mariusz, widzę że znalazłeś. ;)

Tylko że temu opisowi kalibracji brakuje jeszcze kalibracji 2 sprzęgieł. Ciągnik ma ich w sumie 4 : C1,C2,C3,C4.

Do you read in english. :)



Podobne tematy