Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągniki FORD


297 odpowiedzi na ten temat

#281 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 28 sierpień 2016 - 09:41

Ciągniki FORD

Widze że  nikt nie  odpowiada... a też mam  mały problem , w moim  fordzie  7740  , ostatnio podnośnik  sie trochę buntuje .

Tzn  czasem podnosi normalnie ,  a  czasem jakby w  zwolnionym  tempie , stan oleju ok , filtry wymieniane  ponad  rok temu , ale i olej był  świeży zalany, więc raczej nic  tam nie powinno się  zapchać .Żadnych błędów  nie  pokazuje ,  kontrolki od  filtrów  też  nie świecą ... 

Podnośnik mechaniczny 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki FORD Dzisiaj, 01:23
  •  

#282 Share PaweAftarczuk

PaweAftarczuk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PCT

Napisany 28 sierpień 2016 - 09:47

Ciągniki FORD

Mój teżwolno podnosi le jk wcisne wajchę od wywrotu to wtedy leci szybko, póki co szukam jakiegoś mechanika do tego sprzętu



#283 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1061 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 29 sierpień 2016 - 10:45

Ciągniki FORD

tez szukam mechanika przystawka przedniego napędu jest do roboty


Rolnik z powołania :-)

#284 Share marian7k

marian7k

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 462 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 sierpień 2016 - 12:03

Ciągniki FORD

Podpowiem tak:wspomaganie-prawdopodobnie mało oleju w zbiorniku-dolej na zapalonym motorze.

                         przedni napęd-rozbierz przystawkę od przodka i prawdopodobnie masz zabrudzony cylinder z tarczkami (wyczyść przeważnie opiłki) tam jest problem z rozebraniem wiąże się ze zniszczeniem simeringa (trzeba nowy) może tobie uda się rozebrać,ja musiałem zniszczyć.

Robiłem to parę lat temu ale trochę pamiętam.
 

 

Kiedyś tak naprawiłem.
 



#285 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1061 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 29 sierpień 2016 - 19:27

Ciągniki FORD

jutro postaram sie spróbowac. dzieki za pomoc


Rolnik z powołania :-)

#286 Share PaweAftarczuk

PaweAftarczuk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PCT

Napisany 03 październik 2016 - 08:48

Ciągniki FORD

http://allegro.pl/fo...6083338313.html posiada może ktoś taką książkę potrzebuje kilku stron :D 



#287 Share PaweAftarczuk

PaweAftarczuk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PCT

Napisany 06 październik 2016 - 10:28

Ciągniki FORD Orientuj sie ktos jak uruchomic nagrzewnice w 8630? Bo latem klima dzialala ladnie a teraz grzac nie chce. Przy termostacie jewt taki zaworek zakrecany, odkrecilem go ale nie pomoglo dalej wieje chlodem :/

#288 Share Lukasz82

Lukasz82

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 304 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia pow. braniewski
  • Zainteresowania:oczywiście rolnictwo:) i wiele różności

Napisany 07 październik 2016 - 17:20

Ciągniki FORD

Trochę z innej beczki. Mam koparko-ładowarkę ford 655 i nie mogę się zorientować jaki silnik tam jest. Na pewno ford 4 gary. Chodzi mi o oznaczenia silnika. Na pewno jest to silnik taki sam jak w ciągniku forda (może seria 5000) ale którym może ktoś wie?



#289 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3440 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 07 październik 2016 - 20:17

Ciągniki FORD

Orientuj sie ktos jak uruchomic nagrzewnice w 8630? Bo latem klima dzialala ladnie a teraz grzac nie chce. Przy termostacie jewt taki zaworek zakrecany, odkrecilem go ale nie pomoglo dalej wieje chlodem :/

Powinno sie tylko zamykać i otwierać pokrętłem w kabinie , nic więcej tam  nie ma 

 

 

 

co  do tej koparki , moze  sie przyda  

 

https://www.google.p...6YkeCMaS0_Viy-Q


Edytowany przez mariuszd93, 07 październik 2016 - 20:43.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki FORD Dzisiaj, 01:23
  •  

#290 Share romcur

romcur

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 08 październik 2016 - 23:27

Ciągniki FORD Witam wszystkich;)

Od nie dawna jestem posiadaczem Forda 7840 sle lecz mam problem z zarejestrowaniem tego sprzeta. Poniewaz nigdzie nie moge znalezc danych do pierwszej rejestracji tzn np
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy ciagnionej z hamulcem i bez dopuszczalne naciski osi itd
Ciagnik pochodzi z Anglii a w tamtejszych dowodach danych jest dosłownie na krzyz....
Czy ma moze ktos takowe dane? I chcialby sie nimi podzielić??

#291 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1061 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 09 październik 2016 - 09:08

Ciągniki FORD

musisz zrobić przegląd rozszerzony, jak ja pjechałem swoim to diagnosta skąds to wydrukował


Rolnik z powołania :-)

#292 Share romcur

romcur

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 09 październik 2016 - 14:47

Ciągniki FORD No wlasnie a i nas w Krakowie bylem juz na paru okregowkach i nie mają danych nawet w urzedzie nie maja takiego ciagnika zarejestrowanego.....
A nie masz tej kartki tzn mozliwosci zeskanowania bo diagnosta powiedzial ze mi wszystko wpisze tylko zeby te dane byly w miare wiarygodne. ..

#293 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1061 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 09 październik 2016 - 18:33

Ciągniki FORD

ja mam model 8340 więc dane sa inne


Rolnik z powołania :-)

#294 Share romcur

romcur

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 09 październik 2016 - 21:41

Ciągniki FORD No trochę wiekszy;)
Mam problem ze stacyjka....
Tzn kupilem nowa i jest tak samo...
Tzn czasami jak startuje rozrusznik stacyjka go nie wylancza...
Silnik odpala ale rozrusznik pracuje razem z nim... myslalem ze to wina stacyjki ale jest tak samo przekaznik ten na scianie grodziowej wyglada ze kestvtez w porzadku...
Czy misl kyos taki problem???
Czy ktos z was miał problem ze światłami mijania i postojowymi i z podświetleniem licznika???
Bo u mnie te swiatla sa ale tylko wtedy gdy przelanczam z krotkich na długie i wystepuja tylko z dlugimi tzn gdy przytrzymuje przelacznik w gornym polozeniu....
Czy to bedzie wina przelacznika kombinowanego ?? Czy moze byc jskas inna przyczyna ?? Bo nie chce znowu kupis przelacznika tak jak stacyjki i okaże sie ze bedzie nadal to samo a przelacznik to znacznie wyzszy koszt...
Jakby ktos cos wiedział milo by bylo;)

#295 Share PaweAftarczuk

PaweAftarczuk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PCT

Napisany 10 październik 2016 - 11:47

Ciągniki FORD Co do tych danych, to probowales dzwonic do serwisu NH?

#296 Share romcur

romcur

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 10 październik 2016 - 18:08

Ciągniki FORD Tak zwrócilem sie fo dilera Wiala.... w Tarnowie. Czekalem dwa dni a po dwoch dniach powiedzieli ze NH nie sprowadzal oficjalnie do polski takich ciagnikow i nie maja danych ani obowiazku....
Pozmiej zadzwonilem na Top serwis NH i prawie tydzoen czekam na odpowiedź i nic....

#297 Share PaweAftarczuk

PaweAftarczuk

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PCT

Napisany 10 październik 2016 - 19:19

Ciągniki FORD

http://www.newholland-ford.fsl.pl/ spróbuj na tej stronce napisać.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki FORD Dzisiaj, 01:23
  •  

#298 Share KamilCzurczak

KamilCzurczak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 27 listopad 2016 - 10:50

Ciągniki FORD Witam wszystkich
Mam do was pytanie odnośnie dźwigni której przeznaczenia nie mogę obczaić... ciagnik to Ford 5610 z 87 roku... zdjecie udostepniam w zalaczniku natomiast znajduje sie ona obok blokady mostu...
Dodatkowo mam problem z wom... mianowicie na wolnych obrotach stojac z tylu ciagnika slychac glosna prace, jakby kolo zebate o cos ocieralo... po dodaniu gazu halas znika... ktos cos ???
Z gory dziękuję za wszelkie odpowiedzi...
Witam wszystkich
Mam do was pytanie odnośnie dźwigni której przeznaczenia nie mogę obczaić... ciagnik to Ford 5610 z 87 roku... zdjecie udostepniam w zalaczniku natomiast znajduje sie ona obok blokady mostu...
Dodatkowo mam problem z wom... mianowicie na wolnych obrotach stojac z tylu ciagnika slychac glosna prace, jakby kolo zebate o cos ocieralo... po dodaniu gazu halas znika... ktos cos ???
Z gory dziękuję za wszelkie odpowiedzi...

Załączone miniaturki

  • IMG_20161125_154850.jpg


Podobne tematy