Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciągniki FORD


297 odpowiedzi na ten temat

#241 Share AgnieszkaMadziaWiniewska

AgnieszkaMadziaWiniewska

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 28 wrzesień 2015 - 18:19

Ciągniki FORD

https://www.youtube....h?v=s-SUsud1Lw8

 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki FORD Dzisiaj, 01:28
  •  

#242 Share krasniak

krasniak

    Nowicjusz

  • userphoto
  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Pułkownik od 2m-cy.Towar w tesco rowno na półce ustawiony.

Napisany 28 wrzesień 2015 - 19:54

Ciągniki FORD

nie wiem nie pomoge



#243 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3439 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 28 wrzesień 2015 - 20:20

Ciągniki FORD

Napis  CAL  pojawił  sie na  chwilę  i  potem po przęłączeniu  dzwigni  do  przodu    było  29 , później  30 ,  tak  nie  powinno  byc  ...  

 

 

wciskałaś  sprzęgło przy  zapalaniu  , a  powinnaś wcisnąć  dopiero   przełączając  dzwignie do przodu...  chociaż  to  akurat  nie  ma  raczej  wielkiego  znaczenia...

 

olej   był rozgrzany? 

 

 

błąd  U  36  oznacza coś  typu  

czas  napełniania  sprzęgła  zbyt  krótki 

możliwe  że  za  gęsty olej

 

connected
to diagnostic connector (2).
U33 — High pressure not sensed by C3/C4 pressure
switch at time when pressure should have been high
U34 — Main shift lever not in neutral ^^,
U35 — High/low lever not in neutral
U36 — Clutch fill time too short
U37 — Clutch fill time too long
U38 — C3/C4 spring pressure calibration must be
performed before fill time ca

 

Pytaj na  forum http://www.elektroda...c.php?t=2936283

tam  jest  szpec  od  tego 

 

P S  

Ładne nogi ... 


Edytowany przez mariuszd93, 28 wrzesień 2015 - 21:21.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#244 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1628 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 28 wrzesień 2015 - 21:24

Ciągniki FORD

Nie wiem czy to ma znaczenie ale  instrukcja podaje że: najpierw ustawić obroty na 1240 a potem wcisnąć sprzęgło i przestawić dzwignie. Koleżanka na filmiku robi odwrotnie.



#245 Share AgnieszkaMadziaWiniewska

AgnieszkaMadziaWiniewska

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 29 wrzesień 2015 - 05:44

Ciągniki FORD Dziękuję spróbuję na elektrodzie. Pozdrawiam

#246 Share rafal25791

rafal25791

    Użytkownik

  • V.I.P.
  • rank
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:sport,motoryzacja,muzyka i rolnictwo ;d

Napisany 05 listopad 2015 - 16:35

Ciągniki FORD

Co sądzicie o ciągniku Ford 4130 ? Jak z awaryjnością ? Czy ewentualnie nie ma problemu z częściami ? Moc ok. 55km, więc do talerzówki 1.8m i pługa trzyskibowego powinien się nadawać.



#247 Share krzychu

krzychu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 05 listopad 2015 - 18:57

Ciągniki FORD

Kalibracja skrzyni biegów new holland ts 110 skrzynia 16 biegowa rewers przy kierowmicy

1. zagrzć olej ok 15 min

2. wyłączyć silnik i wszystkie odbiorniki prądu typu klima radio wętylator zaciągnąc ręczny

3. wszystkie dzwignie na środek

4. ncisnąć zająca i żółwia jednocześnie i zapalić silnik

5. puścić przyciski zająca i żółwia , na wyświetlaczu powinno być CAL

6. ustawić obroty silnika na 1240 obr

7. wcisnąć sprzęgło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puścić sprzęgło [ciągnik nie ruszy]

8. wcisnąć jednocześnie żółwia i zająca i czymać aż skalibruje sprzęgła komunikat będzie na wyświetlaczu

9. nacisnąć zająca i trzymać na wyświetlaczu nie może pojawiać się błąd seri 20.....29 jeśli się pojawia zacząć od nowa

jak nie ma czekać trzymając wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok.40obr.[czuć że jest mu ciężej i z regóły ciągnik lekko drgnie]

a na dolnym wyświetlaczu przestanie rosnąć wsk.

10. ta sama sekwęcja do żółwia

11.przestawić dzwigne reduktora tą ostatnią przy szybie na środek i powtórzyć punkty 9 i 10.

12. wyłączyć silnik i zapalić znów komputerzapamięta ustawienia.KONIEC.

Jeśli coś nie będzie działać to pominąć punkt usmy.

Na wyświetlaczu,na dole w czasie kalibracji będą rosływskazania jak spadną obroty o te 40-50obr/min to przestanie rosnąć. Poprawne jest

150-180 .Będzie to świadczyło o niezłej kondycji sprzęgieł .Z doświadczenia wiem ciągnik nizle jedzie przy wartościach do 220.

Kalibracja seri TSA. T6000 ELECTR COMAND jest podobna, życe miłej zbawy guzikami nie gryzą nie da się tego popsuć :P

 

 


Edytowany przez krzychu, 05 listopad 2015 - 18:59.


#248 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3439 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 05 listopad 2015 - 20:41

Ciągniki FORD

Ja  sam chyba  2  razy  podawałem  ten opis  kalibracji [ nie  ukrywając  że  to  cytat  z  innego  forum ] ,  zerżnąłeś  co  do  słowa  i  co  chcesz  wskórać? 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#249 Share krzychu

krzychu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 05 listopad 2015 - 21:05

Ciągniki FORD

Mariusz nic niechce wskórać tylko pomóc kalibracje tą dostałem od znajomego mam ją na kartce I pszepisałem ją .

Kalibracja o której piszesz prawdopodobnie różni się od mojej jednym punktem i dotyczy NEW HOLLAND FORD z rewersem na prawym pulpicie  bo w NEW HOLLANDZIE TS z rewersem przy kierownicy nie działała.



#250 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3439 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 05 listopad 2015 - 21:36

Ciągniki FORD

Kalibracja skrzyni biegów new holland ts 110 skrzynia 16 biegowa rewers przy kierowmicy

1. zagrzć olej ok 15 min

2. wyłączyć silnik i wszystkie odbiorniki prądu typu klima radio wętylator zaciągnąc ręczny

3. wszystkie dzwignie na środek

4. ncisnąć zająca i żółwia jednocześnie i zapalić silnik

5. puścić przyciski zająca i żółwia , na wyświetlaczu powinno być CAL

6. ustawić obroty silnika na 1240 obr

7. wcisnąć sprzęgło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puścić sprzęgło [ciągnik nie ruszy]

8. wcisnąć jednocześnie żółwia i zająca i czymać aż skalibruje sprzęgła komunikat będzie na wyświetlaczu

9. nacisnąć zająca i trzymać na wyświetlaczu nie może pojawiać się błąd seri 20.....29 jeśli się pojawia zacząć od nowa

jak nie ma czekać trzymając wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok.40obr.[czuć że jest mu ciężej i z regóły ciągnik lekko drgnie]

a na dolnym wyświetlaczu przestanie rosnąć wsk.

10. ta sama sekwęcja do żółwia

11.przestawić dzwigne reduktora tą ostatnią przy szybie na środek i powtórzyć punkty 9 i 10.

12. wyłączyć silnik i zapalić znów komputerzapamięta ustawienia.KONIEC.

Jeśli coś nie będzie działać to pominąć punkt usmy.

Na wyświetlaczu,na dole w czasie kalibracji będą rosływskazania jak spadną obroty o te 40-50obr/min to przestanie rosnąć. Poprawne jest

150-180 .Będzie to świadczyło o niezłej kondycji sprzęgieł .Z doświadczenia wiem ciągnik nizle jedzie przy wartościach do 220.

Kalibracja seri TSA. T6000 ELECTR COMAND jest podobna, życe miłej zbawy guzikami nie gryzą nie da się tego popsuć :P

Jednak nie  jest  identyczny  ten  opis  , jak  ten który  ja  cytowałem  z  elektrody 

W  tym opisie  punkt  8  mi nie  pasuje ...

skoro   ta  czynnośc  skalibruje  sprzęgła  to  po  co  dalsze  czynności? 


Edytowany przez mariuszd93, 05 listopad 2015 - 21:37.

Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki FORD Dzisiaj, 01:28
  •  

#251 Share krzychu

krzychu

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 05 listopad 2015 - 22:11

Ciągniki FORD

Nie mam pojęcia ,bez tej czynności nie mogłem go skalibrować .Posiadam  NH ts110 i T6050 PLUS . Kalibracja 6050plusa jest troche inna ktoś potrzebuje moge podać



#252 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 06 listopad 2015 - 07:57

Ciągniki FORD

a jak z kalibracja 8340? bo musze to zrobic


Rolnik z powołania :-)

#253 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 listopad 2015 - 08:26

Ciągniki FORD

witam mam takie pytanie czy posiadacie kalamitki w dolnym sworzniu na przedniej osi poniewaz u mnie na gornym sa a na dolnym nie ma. moze wiecie co jest grane



#254 Share mariuszd93

mariuszd93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3439 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie LCH
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 06 listopad 2015 - 18:17

Ciągniki FORD

a jak z kalibracja 8340? bo musze to zrobic

masz  napisane  na  tej  stronie  i na  poprzedniej  , nie  zepsujesz  tak  ze  bez  obaw  .

Jeśli  według  opisu  @krzychu to  spróbuj  bez  punktu  8  ,  ja  mam  7740  i  kalibrowałem  tak jak  pisałem  na  poprzedniej  stronie 


Nigdy nie zatrzymuj w sobie bąków! Wędrują one bowiem w górę kręgosłupa do mózgu i w ten sposób rodzą się w Tobie gówniane pomysły... :P 


#255 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 06 listopad 2015 - 19:22

Ciągniki FORD

dzieki


Rolnik z powołania :-)

#256 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 grudzień 2015 - 15:47

Ciągniki FORD

Witam mam problem w swoim fordzie 5610 nagle przestala mi dzialac chydraulika czyli tur nie dzwiga, kiper nie dziala i podnosnik nie dzwiga dopiero chodzi na calych obrotach nie wiecie co sie moglo stac moze mial ktos podobny przypadek?

pozdrawiam



#257 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2015 - 16:38

Ciągniki FORD

dzis wymienilem filtry olej i dalej nie podnosi na wolnych obrotach a jak sie delikatnie da wiecej gazu to zaczyna dzwigac pomoze ktos wkoncu bo nie moge dojsc czemu przestal mi dzialac podnosnik tur i hydraulika na wolych obrotach a na wyzszych dzwiga

 



#258 Share iron

iron

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1395 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kłodzko

Napisany 10 grudzień 2015 - 16:52

Ciągniki FORD chyba pompa pada

#259 Share mateusz1122

mateusz1122

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 189 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2015 - 16:54

Ciągniki FORD

raczej nie bo to nagle sie stalo. nie wiecie gdzie jest zaworek ktory wraca olej jak sie nie uzywa hydrauliki. moze on wraca caly czas olej i nie pozwoli przepchac dalej 

 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciągniki FORD Dzisiaj, 01:28
  •  

#260 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 10 grudzień 2015 - 20:04

Ciągniki FORD

do czego służą te przyciski?

Załączone miniaturki

  • Bez tytułu.jpg

Rolnik z powołania :-)

Podobne tematy