PronarekP5

Ciągniki FORD

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrdd    62

witam potrzebuje informacji na temat wzmacnianych podnośników z seriach tw 15-35 tych z dodatkowymi siłownikami zwiększający udzwig z 4560 kg do 6670 kg chodzi mi z skąd było brane zasilanie tych siłowników.

Edytowano przez piotrdd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

koledzy ile czynnuka chłodzącego wchodzi do kilmatyzacji w serii xx40


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz1122    15

Witam mam problem z rozdzielaczem hydraulicznym automatycznym we fordzie 5610 przy tym rozdzielaczu jest pompka hamulcowa, chlodnica oleju, tur, podnosnik

bo jest taki problem ze nie dziala tak jak powinno tylko szarpie turem hydraulika raz dziala raz nie i jak naciskam hamulec to cos lepiej jest wie ktos moze czym moglbym go zastapic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

wie ktos co oznacza kod od podnosnika "12" w modelu forda 8340?


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam problem z fordem 8630 wyskakuje mi błąd H6(z tego co znalazłem jest to błąd czujnka pytanie jak to naprawić i gdzie znajduje się ten czujnik ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Widze że  nikt nie  odpowiada... a też mam  mały problem , w moim  fordzie  7740  , ostatnio podnośnik  sie trochę buntuje .

Tzn  czasem podnosi normalnie ,  a  czasem jakby w  zwolnionym  tempie , stan oleju ok , filtry wymieniane  ponad  rok temu , ale i olej był  świeży zalany, więc raczej nic  tam nie powinno się  zapchać .Żadnych błędów  nie  pokazuje ,  kontrolki od  filtrów  też  nie świecą ... 

Podnośnik mechaniczny 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

tez szukam mechanika przystawka przedniego napędu jest do roboty


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Podpowiem tak:wspomaganie-prawdopodobnie mało oleju w zbiorniku-dolej na zapalonym motorze.

                         przedni napęd-rozbierz przystawkę od przodka i prawdopodobnie masz zabrudzony cylinder z tarczkami (wyczyść przeważnie opiłki) tam jest problem z rozebraniem wiąże się ze zniszczeniem simeringa (trzeba nowy) może tobie uda się rozebrać,ja musiałem zniszczyć.

Robiłem to parę lat temu ale trochę pamiętam.

 

 

Kiedyś tak naprawiłem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

jutro postaram sie spróbowac. dzieki za pomoc


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orientuj sie ktos jak uruchomic nagrzewnice w 8630? Bo latem klima dzialala ladnie a teraz grzac nie chce. Przy termostacie jewt taki zaworek zakrecany, odkrecilem go ale nie pomoglo dalej wieje chlodem :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    3

Trochę z innej beczki. Mam koparko-ładowarkę ford 655 i nie mogę się zorientować jaki silnik tam jest. Na pewno ford 4 gary. Chodzi mi o oznaczenia silnika. Na pewno jest to silnik taki sam jak w ciągniku forda (może seria 5000) ale którym może ktoś wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Orientuj sie ktos jak uruchomic nagrzewnice w 8630? Bo latem klima dzialala ladnie a teraz grzac nie chce. Przy termostacie jewt taki zaworek zakrecany, odkrecilem go ale nie pomoglo dalej wieje chlodem :/

Powinno sie tylko zamykać i otwierać pokrętłem w kabinie , nic więcej tam  nie ma 

 

 

 

co  do tej koparki , moze  sie przyda  

 

https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiusu-9tMnPAhWGCpoKHVgNCeIQFghNMAo&url=http%3A%2F%2Fagronaprawa.pl%2Fczesci%2Fford_655-ciagnik1771.php&usg=AFQjCNFdaysPPFfxPAAF8LROH4iIjEroDg&sig2=FGUOeCX6YkeCMaS0_Viy-Q

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romcur    0

Witam wszystkich;)

Od nie dawna jestem posiadaczem Forda 7840 sle lecz mam problem z zarejestrowaniem tego sprzeta. Poniewaz nigdzie nie moge znalezc danych do pierwszej rejestracji tzn np
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy ciagnionej z hamulcem i bez dopuszczalne naciski osi itd
Ciagnik pochodzi z Anglii a w tamtejszych dowodach danych jest dosłownie na krzyz....
Czy ma moze ktos takowe dane? I chcialby sie nimi podzielić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

musisz zrobić przegląd rozszerzony, jak ja pjechałem swoim to diagnosta skąds to wydrukował


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romcur    0

No wlasnie a i nas w Krakowie bylem juz na paru okregowkach i nie mają danych nawet w urzedzie nie maja takiego ciagnika zarejestrowanego.....
A nie masz tej kartki tzn mozliwosci zeskanowania bo diagnosta powiedzial ze mi wszystko wpisze tylko zeby te dane byly w miare wiarygodne. ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romcur    0

No trochę wiekszy;)
Mam problem ze stacyjka....
Tzn kupilem nowa i jest tak samo...
Tzn czasami jak startuje rozrusznik stacyjka go nie wylancza...
Silnik odpala ale rozrusznik pracuje razem z nim... myslalem ze to wina stacyjki ale jest tak samo przekaznik ten na scianie grodziowej wyglada ze kestvtez w porzadku...
Czy misl kyos taki problem???
Czy ktos z was miał problem ze światłami mijania i postojowymi i z podświetleniem licznika???
Bo u mnie te swiatla sa ale tylko wtedy gdy przelanczam z krotkich na długie i wystepuja tylko z dlugimi tzn gdy przytrzymuje przelacznik w gornym polozeniu....
Czy to bedzie wina przelacznika kombinowanego ?? Czy moze byc jskas inna przyczyna ?? Bo nie chce znowu kupis przelacznika tak jak stacyjki i okaże sie ze bedzie nadal to samo a przelacznik to znacznie wyzszy koszt...
Jakby ktos cos wiedział milo by bylo;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romcur    0

Tak zwrócilem sie fo dilera Wiala.... w Tarnowie. Czekalem dwa dni a po dwoch dniach powiedzieli ze NH nie sprowadzal oficjalnie do polski takich ciagnikow i nie maja danych ani obowiazku....
Pozmiej zadzwonilem na Top serwis NH i prawie tydzoen czekam na odpowiedź i nic....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich
Mam do was pytanie odnośnie dźwigni której przeznaczenia nie mogę obczaić... ciagnik to Ford 5610 z 87 roku... zdjecie udostepniam w zalaczniku natomiast znajduje sie ona obok blokady mostu...
Dodatkowo mam problem z wom... mianowicie na wolnych obrotach stojac z tylu ciagnika slychac glosna prace, jakby kolo zebate o cos ocieralo... po dodaniu gazu halas znika... ktos cos ???
Z gory dziękuję za wszelkie odpowiedzi...
Witam wszystkich
Mam do was pytanie odnośnie dźwigni której przeznaczenia nie mogę obczaić... ciagnik to Ford 5610 z 87 roku... zdjecie udostepniam w zalaczniku natomiast znajduje sie ona obok blokady mostu...
Dodatkowo mam problem z wom... mianowicie na wolnych obrotach stojac z tylu ciagnika slychac glosna prace, jakby kolo zebate o cos ocieralo... po dodaniu gazu halas znika... ktos cos ???
Z gory dziękuję za wszelkie odpowiedzi...

post-205725-0-44118700-1480240133_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

     W fiacie 780 u mnie wałek działa podobnie,czyli na najwolniejszych obrotach bez obciążenia ,,klekocze,stuka''dodać gazu jak i pod obciążeniem problem znika. Co może być przyczyną nie mam pojęcia,rozebrany był tył napędu wałka,i wszystko jak nówka,żadnych luzów,no może na jednym takim łączniku tulejkowym,ale to z 0,03 mm,czyli praktycznie nie odczuwalnie.  No a jak nie wiadomo co wymienić :blink: ,złożone i z 1,5 roku tym się nie interesuję jak trzeba zostawiam na 900 obr by nie zadawali durnych pytań :wacko: . Dżwignię przy blokadzie również posiadam,związane jest toto z hydrauliką,zdaje się z szybkością reakcji na coś tam :blink:  [nie znam niemieckiego,a w katalogu części nigdy nie przyszło mi do głowy by sprawdzić,pod co to ustrojstwo jest podłączone] :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za odpowiedź... zaspokoiles mocno moją ciekawość... Strasznie słaba aktywność w dziale Forda... czy tak mało osób ich używa czy być może tak mało się z nimi dzieje ?? :-)
Czy mógłby ktoś podrzucić ile oleju wchodzi do skrzyni ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj