PronarekP5

Ciągniki FORD

Polecane posty

DobryxD    1

Mam pytanie na temat forda 4830 czy ktos zna ten model ? jak odpala w zime w mrozach ? bo mam takiego na oku kupic do ośnieżania.

jak z spalaniem ? ma blokadę mostów ? prosze o jakies oponie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

ma ktos instrukcje obsługi po polsku do ford/new holland 8340? bo takiego zakupiłem i wiecie...


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

Duzo pomogło dzieki, ale ja mam elwktroniczne zegary i tego nie moge rozgryść, a tego w tej instrukcji nie ma, ale dzieki za to co jest przyda sie


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

koledzy jeszcze jedno, gdzie sie sprawdza poziom oleju w skrzyni, ile go wchodzi?


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Z  tyłu traktora  z  lewej  strony  , pod  kabiną  jest  bagnet .

72  strona    podręcznika  z  linku  ... niedokładnie  czytałeś...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

 

 

pierwsze testy za fordem i pierwszy problem przy właczonym napedzie cos... stuka zgrzyta jakby jakis tryb przeskakiwał a czasem do tego stopnia ze musze wyłaczyc napęd stanąć i włączyc jeszcze raz. Moze napę sie rozłącza i prubuje sie znowu załaczyc stad takie objawy? co o tym myslicie?

 


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jaką masz tam  skrzynię?

Na  pewno  U 36 ? 

 

Może  U 26 ?  U 35 ?? 

 

 

pyta  dziewczyna? 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

chodzi  mi o to że  może  tata  źle  sczytał   cyferki  ,bo  przy  kalibracji  tej  skrzyni ,  taki  błąd  raczej nie  ma  prawa sie pojawić 

proponuję  spróbować  ponownie  kalibracji i  upewnić  się  że  taki błąd  wyświetla .

w  którym  momencie  kalibracji  się pojawia ? jak  przeprowadzana  jest  ta  kalibracja? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

W uproszczeniu do wiekszości NH i Ford. 

-zagrzany olej(ok 15 min) 

-wyłączyc silnik 

-wszystkie dzwignie skrzyni na środek 

-nacisnąć zająca i żółwia jednoczesnie i zapalic silnik 

puścisc przyciski zajca i żółwia,na wyswietlaczu powinno być CAL(calibracja) 

silnik na ok 1240 obr 

-wcisnąc sprzegło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puscic sprzegło(ciągnik nie ruszy) 

nacisnąc zająca i trzymać 

-na wyswietlaczu nie może pojawic sie błąd seri U 20...29.jesli pojawia zacząć od nowa... 

jak nie ma czekac trzymająć wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok 40obr(czuć że jest mu ciężeji z regóły ciągnik lekko drgnie) a na dolnym wyswietlaczy przestanie rosnąć wsk. 

-to samo do żółwia. 

-wyłączyc silnik i zapalic znów.Komputer zapamięta ustawienia.Koniec. 

na wyswietlaczu ,na dole w czasie kalibracji będą rosły wskazania jak spadną obroty o te 40-50 obr/min to przastanie rosnąć . Poprawne jest gdy jest 150-180.Będzie to swiadczyło o niezłej kondycji zespołu sprzegieł. Ale z diswiadczenia wiem że ciągnik działa nadal niezle aż do 220. 

WAZNE. Komputer kalibruje według tego spadku obrotów silnika. Dlatego silnik musi pracować stabilnie. Jesli jest klima odłączyc zasilanie by nie włączyła się w czasie kalibracji !

 

 

 

 

 

 

 

Kalibruje  w  ten  sposób? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Napis  CAL  pojawił  sie na  chwilę  i  potem po przęłączeniu  dzwigni  do  przodu    było  29 , później  30 ,  tak  nie  powinno  byc  ...  

 

 

wciskałaś  sprzęgło przy  zapalaniu  , a  powinnaś wcisnąć  dopiero   przełączając  dzwignie do przodu...  chociaż  to  akurat  nie  ma  raczej  wielkiego  znaczenia...

 

olej   był rozgrzany? 

 

 

błąd  U  36  oznacza coś  typu  

czas  napełniania  sprzęgła  zbyt  krótki 

możliwe  że  za  gęsty olej

 

connected
to diagnostic connector (2).
U33 — High pressure not sensed by C3/C4 pressure
switch at time when pressure should have been high
U34 — Main shift lever not in neutral ^^,
U35 — High/low lever not in neutral
U36 — Clutch fill time too short
U37 — Clutch fill time too long
U38 — C3/C4 spring pressure calibration must be
performed before fill time ca

 

Pytaj na  forum http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2936283

tam  jest  szpec  od  tego 

 

P S  

Ładne nogi ... 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    170

Nie wiem czy to ma znaczenie ale  instrukcja podaje że: najpierw ustawić obroty na 1240 a potem wcisnąć sprzęgło i przestawić dzwignie. Koleżanka na filmiku robi odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal25791    25

Co sądzicie o ciągniku Ford 4130 ? Jak z awaryjnością ? Czy ewentualnie nie ma problemu z częściami ? Moc ok. 55km, więc do talerzówki 1.8m i pługa trzyskibowego powinien się nadawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu    0

Kalibracja skrzyni biegów new holland ts 110 skrzynia 16 biegowa rewers przy kierowmicy

1. zagrzć olej ok 15 min

2. wyłączyć silnik i wszystkie odbiorniki prądu typu klima radio wętylator zaciągnąc ręczny

3. wszystkie dzwignie na środek

4. ncisnąć zająca i żółwia jednocześnie i zapalić silnik

5. puścić przyciski zająca i żółwia , na wyświetlaczu powinno być CAL

6. ustawić obroty silnika na 1240 obr

7. wcisnąć sprzęgło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puścić sprzęgło [ciągnik nie ruszy]

8. wcisnąć jednocześnie żółwia i zająca i czymać aż skalibruje sprzęgła komunikat będzie na wyświetlaczu

9. nacisnąć zająca i trzymać na wyświetlaczu nie może pojawiać się błąd seri 20.....29 jeśli się pojawia zacząć od nowa

jak nie ma czekać trzymając wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok.40obr.[czuć że jest mu ciężej i z regóły ciągnik lekko drgnie]

a na dolnym wyświetlaczu przestanie rosnąć wsk.

10. ta sama sekwęcja do żółwia

11.przestawić dzwigne reduktora tą ostatnią przy szybie na środek i powtórzyć punkty 9 i 10.

12. wyłączyć silnik i zapalić znów komputerzapamięta ustawienia.KONIEC.

Jeśli coś nie będzie działać to pominąć punkt usmy.

Na wyświetlaczu,na dole w czasie kalibracji będą rosływskazania jak spadną obroty o te 40-50obr/min to przestanie rosnąć. Poprawne jest

150-180 .Będzie to świadczyło o niezłej kondycji sprzęgieł .Z doświadczenia wiem ciągnik nizle jedzie przy wartościach do 220.

Kalibracja seri TSA. T6000 ELECTR COMAND jest podobna, życe miłej zbawy guzikami nie gryzą nie da się tego popsuć :P

 

 

Edytowano przez krzychu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Ja  sam chyba  2  razy  podawałem  ten opis  kalibracji [ nie  ukrywając  że  to  cytat  z  innego  forum ] ,  zerżnąłeś  co  do  słowa  i  co  chcesz  wskórać? 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu    0

Mariusz nic niechce wskórać tylko pomóc kalibracje tą dostałem od znajomego mam ją na kartce I pszepisałem ją .

Kalibracja o której piszesz prawdopodobnie różni się od mojej jednym punktem i dotyczy NEW HOLLAND FORD z rewersem na prawym pulpicie  bo w NEW HOLLANDZIE TS z rewersem przy kierownicy nie działała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Kalibracja skrzyni biegów new holland ts 110 skrzynia 16 biegowa rewers przy kierowmicy

1. zagrzć olej ok 15 min

2. wyłączyć silnik i wszystkie odbiorniki prądu typu klima radio wętylator zaciągnąc ręczny

3. wszystkie dzwignie na środek

4. ncisnąć zająca i żółwia jednocześnie i zapalić silnik

5. puścić przyciski zająca i żółwia , na wyświetlaczu powinno być CAL

6. ustawić obroty silnika na 1240 obr

7. wcisnąć sprzęgło i wszystkie wajchy skrzyni do przodu,puścić sprzęgło [ciągnik nie ruszy]

8. wcisnąć jednocześnie żółwia i zająca i czymać aż skalibruje sprzęgła komunikat będzie na wyświetlaczu

9. nacisnąć zająca i trzymać na wyświetlaczu nie może pojawiać się błąd seri 20.....29 jeśli się pojawia zacząć od nowa

jak nie ma czekać trzymając wciąż zająca aż obroty silnika spadną o ok.40obr.[czuć że jest mu ciężej i z regóły ciągnik lekko drgnie]

a na dolnym wyświetlaczu przestanie rosnąć wsk.

10. ta sama sekwęcja do żółwia

11.przestawić dzwigne reduktora tą ostatnią przy szybie na środek i powtórzyć punkty 9 i 10.

12. wyłączyć silnik i zapalić znów komputerzapamięta ustawienia.KONIEC.

Jeśli coś nie będzie działać to pominąć punkt usmy.

Na wyświetlaczu,na dole w czasie kalibracji będą rosływskazania jak spadną obroty o te 40-50obr/min to przestanie rosnąć. Poprawne jest

150-180 .Będzie to świadczyło o niezłej kondycji sprzęgieł .Z doświadczenia wiem ciągnik nizle jedzie przy wartościach do 220.

Kalibracja seri TSA. T6000 ELECTR COMAND jest podobna, życe miłej zbawy guzikami nie gryzą nie da się tego popsuć :P

Jednak nie  jest  identyczny  ten  opis  , jak  ten który  ja  cytowałem  z  elektrody 

W  tym opisie  punkt  8  mi nie  pasuje ...

skoro   ta  czynnośc  skalibruje  sprzęgła  to  po  co  dalsze  czynności? 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj