bobert21

Claas Axos

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bobert21    0

Widzieliscie? Claas zmienil serie zamiast celtisa robia teraz axosa.

Tu jest link: Claas Axos. Wiecie juz cos nowego o nich??


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobert21    0

Ceny to nie mam pojecia ale moce to sa tak:

Modele: 310 320 330 340

Moc: 75 87 92 102

wg Ece R24


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek16m    102

A Mi sie wydaje, że to "chłyt matetingowy" ze strony Claasa ;)

Moce ciągników zostały te same, przekładnia ta sama, hydraulika też, nawet EhR (chyba Bosh) zostało takie samo.

Ciągnik ma więcej świateł, wprowadzono zewnetrzne przyciski sterowania TUZ i WOM, no i jest w nowej masce. ;)

 

edit

Oczywiście ciągnik porównuje do Celtisa, gdyby ktoś się nie domyślił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPL    0

Hmm. Czyżby celtis doczekał się zmiennika? Ciekawe kiedy korbanek go zaprezentuje. Może na as będzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celtis    12

a moze mi ktos powiedziec czy 'joy' na blotniku w celtiku jest gorszy od przycisków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

W Class Axos będą montowane silniki Perkins spełniające normę Tier 3. W Class/Renault Celtis były to silniki John Deere (Deere Power System).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

A czy ktoś zauważył że zmienił się silnik ?-teraz jest Perkins

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celtis    12

diler mówił mi ze ten nowy droższy jest o 3tys eu netto;/

Edytowano przez celtis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
Jak byłem w czerwcu u Korbanków to przedstawiciel mówił że Claas powoli będzie przechodził na inne silniki w ciągnikach ponieważ te od JD dużo palą.

Akurat jakiś przedstawiciel od Korbanka wie lepiej od Claasa dlaczego Claas przechodzi z DPS na Perkinsa-śmiechu warte-powiem tak-jeżeli nie wiadomo o co chodzi to z reguły chodzi o pieniądze a zapewne silnik Perkinsa tańszy jest od tego z JD-a klientowi się powie że taki Claas mniej pali-za jakiś czas może z powrotem przejdą na DPS a klientowi się powie że dlatego iż Perkins był słaby- napalony rolnik i tak wszystko łyknie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kolejorz    3

Ja przeczytałem w RPT że Axos niczym się nie różni od Celtisa. Pozdrawiam


John Deere 6830 Premium | John Deere 6920 S - my dream's
Lech Poznań - Duma i tradycja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Owszem różni się- ja czytałem w Profi-tyle że bardzo niewiele-pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrDragon    1

Raczej Claas modernizuje wszystkie stare serie przejęte po Renówce (na oficjalnej stronie Claasa został tylko Ares stukonny), a ap ropo silnik Perkinsa lepiej mi się widzi ze względu na ekonomikę pracy, uważam że do 100 KM jest całkiem dobry, a jeszcze nie przyglądałem się temu modelowi dość szczegółowo.

 

 

 

No i porównałem te dwie maszyny według broszur:

Axos ma:

- inne parametry silnika (wyższy moment obrotowy i łagodniejszą geometrię momentu obrotowego)

- max 3 prędkości WOM 540/540E/1000 (Celtis ma do wyboru 2 540/540E i 540/1000)

- większy udźwig tylnego TUZ 5100kg (Celtis 4600kg)

- jest niższy od Celtisa o kilka centymetrów

- jednoczęściowa mska

 

Porównałem największe modele starej i nowej serii, w kabinie w broszurach nie dostrzegam różnicy, podobają mi się nowe parametry silnika tego nowego ciągnika.


www.up.poznan.pl/knir/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a w celtisie był EHR???

 

 

@jaro co do mocy w silniku perkisna :P to w 4512 naprawdę trzeba się starać aby go zadusić, ale w MF5455 wystarczy za szybko sprzęgło puścić na wyższym biegu i stoi...kiedy przekroczy 1500rpm to jakiś idzie ale do tych obrotów nie ma startu z mniejszym perkinsem. w 4512 konstrukcja silnika ma pewnie ze 30 lat, a w MF jest silnik serii 1100.

 

 

sąsiad mam celtisa 426 72km i z agregatem 4,2m powyzej 8km /h też zdychał... :P


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrDragon    1

erh i mechaniczne sterowanie tuzem

 

 

 

 

@pioter a co do MF są to nowe ciągniki spełniające normy spalania w większości Terier 2/3 dlatego te silniki łatwiej zadusić, mają moc ale są bardziej podatne na spadek obrotów pod obciążeniem, najlepsze rozwiązanie w tej kwestii posiada Fendt - zwiększa obroty pod wpływem obciążenia :P


www.up.poznan.pl/knir/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelop14    1
a moze mi ktos powiedziec czy 'joy' na blotniku w celtiku jest gorszy od przycisków

 

joj jest na linkę


Moje maszyny New Holland tc5050, Claas Arion, Celtis Ursus 360, 330, przyczepa metal-tech db 10000, siewnik sulky,opryskiwacz Krukowiak apollo 1600, prasa Claas rolland 340, Rozsiewacz sulky 800l, ładowarka weideman 3002

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celtis    12

claas celtis spali w transporcie 4l/mth masa ciezaruw ktorum tyle spali to 14ton

a agregat to ok 7mth ale prawie 3m wiec w wiekszym agregacie spali wiecej na mth a na hektar podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celtis    12

claas celtis spali w transporcie 4l/mth masa ciezarów ktoróm tyle spali to 14ton

a agregat to ok 7mth ale prawie 3m wiec w wiekszym agregacie spali wiecej na mth a na hektar podobnie

 

PS. Celtis 72km-426

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Z zewnątrz nic się nie zmieniło, zniknął joy z mechanicznego sterowania Tuzem,

w EHR'ze są przyciski, zamienili silnik na Perkinsa TierIII. Troszkę inna deska i dodatkowa variacja

skrzyni. Celtisy miały RC mechaniczna 10/10 i mech. rewers; oraz RX 20/20 z dwoma półbiegami pod obciążeniem

z hydrauliczną przekładnią.

Axos ma serie C odpowiednik RC, CX odpowiednik RX oraz mieszankę - CL 10/10 i hydr. przekładnia nawrotna.

Reszta bez zmian, po prostu masywniejszy Massey 5400

Mogę popytać o konkretne ceny.

Pozdrawiam

 

Więcej na temat Axosa:

http://www.korbanek.pl/domhandlowy/pl/claa.../axos/axos.html


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    40

"Ciągniczek" z turem kosztuje około 200tys zł.

No i tan najważniejsza zmiana to silnik. Miejmy nadzieje że będzie się sprawował dobrze.


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

a czy seria AXOS ma resorowaną przednią oś? ktoś może mi dać odp na to pytanie? pozdrawiam


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Nie ma możliwości amortyzowanej osi w Axosach, w Celtisach też nie było.

Aresy 500 miały taką możliwość i Arion 500 też juz ma.

Pozdr


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Xabarx
      witam mam problem z ogrzewaniem, gdy traktor jest nagrzany a pokrętło jest ustawione na zimne powietrze cały czas dmucha ciepłe, linka jest sprawna , mechanizm do którego jest podłączona linka tez się przekręca, czy ktoś wie co może być tego powodem ?
    • Przez korbolix88
      Szukam ogarnietego mechanika. Debica, Tarnow okolice. Skrzynia do remontu. Polecacie kogos? Bede wdzieczny za namiary. 
    • Przez Huzi
      Witam mam problem z ładowarką clas scorpion cały czas piszczy i święci czujnik przeciążenia i nie można wysunąć teleskopu 
    • Przez AlbertBert
      Witam. Od niedawna mam problem w ciągniku, pacjentem jest Claas Ares 617atz. Więc tak Traktor zapala, pochodzi sobie z 5-10minut i gaśnie, pokazuje się błąd 414. Wykręcałem moduł silnika i z powrotem wkręciłem, traktor zapalal i chodzil jak nalezy. Teraz gdy to robie nic nie daje nie chce nawet dymka puscic. Nie mam spisu tresci kodow błędów i nie wiem od czego sa. Może ktoś wie o co chodzi, bardzo proszę o pomoc.
    • Przez piorasss
      Witam. Borykam się z problemem sprzęgła w Aresie. Mianowicie po rozgrzaniu oleju w skrzyni zanika sprzęgło. Podczas jazdy jest ok do póki nie wcisnę sprzęgła. Sprzegło hydrauliczne z rewersem mechanicznym. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj