pawlo694

New Holland modele T6000

Polecane posty

pawlo694    39

Chciałbym wiedzieć według was która seria New Hollandów jest najleprza do prac polowych i transportowych. Oczywiście chodzi o serie Delta, Plus i Elite.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego to nie temat o o ciągnikach tylko o ogólnych sprawach AF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

przeniesiony


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    29

szczerze mówiac to wszystkie nadaja sie do prac polowych. wersja delta ma mniej wydajna pompe i tym samym mniejszy udzwig, nie ma halogenów na kabinie( dopłata około 600pln) posiada tez zwykłe siedzienie( dopłata za pneumatyczne 1380 netto) a tak pozatym to skrzynie mozesz zamówic jaka chcesz wiec kwestia pompy. Zalezy z jakimi maszyna,i cchesz pracowac. dzisiaj werse delta z halogenami z ze szkrzynia electro comand, i z siedzeniem penumatycznym za 206 tys brutto dostałem, tzn na tyle dostałem wycene wstepna. ale szczerze powiedziawszy bardzie podobaja mi się Case Maxxum 115. mam dylemat bo nie moge sie zdecydować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Delta i Plus mają ten sam silnik, tylko Delta jest uboższa. Jeśli będziesz chciał większego komfortu weź Plusa. Elite tylko jeśli chcesz czterozaworowy silnik.


Sprzedam rozrzutnik obornika PTU 4t. Info na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

Elite ma moc o o 20% wieksza niz nominalna i jest wykorzystywana pod obciazeniem. Podejrzewam ze bedzie mial mniejsze zuzycie paliwa. na stronie NH masz cala specyfikacje i jest pokazane czym sie rozni


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kedziorek    83

Witam Wszystkich

 

Mam NH T6050 wersja standard muszę przyznać że na początku ( przez okres gwarancji ) byłem zachwycony dosłownie nic się nie zepsuło 

 

Dopiero potem zaczęły się kłopoty :/

 

Otóż około pól roku po gwarancji coś się zepsuło ze wspomaganiem zupełnie nie działało nie miałem pojęcia jak to samemu zrobić a poza tym bałem sie przy prawie nowym traktorze a więc wezwałem serwis

 

Przyjechali po 5 dniach ( jak dla mnie długo kazali na siebie czekać ) i zabrali się do roboty trzeba przyznać że znali się na rzeczy i byli dobrze wyposażeni robili od około 9 rano i coś około 15 skończyli

 

Mój zachwyt minął gdy powiedzieli mi cenę za usługę...4000 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Byłem mocno zaskoczony i pytam czemu a ich szef mi na to że oni takie mają stawki i że jeszcze powinienem się cieszyć bo to była drobna awaria i właściwie to za darmo to zrobili za inne sprawy biorą dużo więcej

Potem jeszcze miałem okazję porozmawiać z szeregowym pracownikiem z tej ekipy i on mi powiedział że właśnie na tym polega polityka tej firmy że sprzedają maszyny po kosztach a nawet poniżej a ich zysk polega na sprzedaży części i na naprawach tym bardziej że prawie wszystko jest zrobione tak że samemu nie da się tego naprawić trzeba wzywać serwis a oni wtedy mogą śpiewać cenę jaką tylko chcą

 

Jak sobie pomyśle że koszt wymiany pompy wodnej w Ursusie 4514 wyniósł mnie 300 zł ( 250 pompa i 50 uszczelka i inne pierdoły) to mnie krew zalewa

 

Mam nadzieję że NH będzie chodził dalej jak na gwarancji bo jak się okaże że to dopiero początek serii awarii to bez zastanowienia go sprzedaje i kupuję coś nowego ale na pewno innej marki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj