Skocz do zawartości

1614


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 sierpień 2008 - 22:02

1614 Spotkaliście się z czymś takim, ja osobiście doświadczyłem tego nie dawno, na szczęście nie ponieśliśmy zbyt dużych kosztów. W naszej 6 już drugi raz tak się stało a nie wiem dlaczego może ktoś z was wie w tym drugim przypadku to była jakaś śruba urwana w wewnątrz pompy. a w innych modelach też się tak dzieje chodzi mi np. o 1634 i mniejsze ciągniki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
1614 Dzisiaj, 21:17
  •  

#2 Share zimny90

zimny90

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bydgoszcz - okolice
  • Zainteresowania:Musik, sport, motoryzacja

Napisany 29 sierpień 2008 - 06:25

1614 Miałem to w zetorze 12145 i przyczyną tego było paliwo o ile to mozna było nazwać paliwem

#3 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 sierpień 2008 - 18:20

1614 A jakie było paliwo? U nas nawet chodzą na ropie i na barwniku nieźle ale przyznam racje że czerwone jest lepsze a do zwykłego oleju napędowego dodają stanowczo mało oktanów

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
1614 Dzisiaj, 21:17
  •  

#4 Share agronom83

agronom83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 08 styczeń 2010 - 17:01

1614 Jeśli zacina sie listwa to ciągnik może słabo odpalać przy niskich temperaturach dlatego że nie dostaje większej dawki paliwa przy rozruchu. A przyczyna może być brudne paliwo:( znam taki przypadek w 1614:) listwe można ruszyć palcem w pąpie odkręcając śróbe z czoła pompy od strony napędu i tam się znajduje listwa.

#5 Share Fenol

Fenol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 styczeń 2010 - 18:41

1614

A jakie było paliwo? U nas nawet chodzą na ropie i na barwniku nieźle ale przyznam racje że czerwone jest lepsze a do zwykłego oleju napędowego dodają stanowczo mało oktanów

możesz wyjaśnić co miałeś na myśli z tymi oktanami? chcesz powiedzieć zdaje się że do opału dają ich więcej?
kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
1614 Dzisiaj, 21:17
  •  

#6 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 12 styczeń 2010 - 19:25

1614 Jak w oleju napędowym dają jak najmniej oktanów bo one zapobiegają samozapłon a w Dieslu chyba o to chodzi żeby się paliło B) tylko dodają więcej liczby cetanowej ale nie pamiętam do czego to było.

Podobne tematy