Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z wałkiem (8145 i 10145)


29 odpowiedzi na ten temat

#21 Share paktofonikas1987

paktofonikas1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 01 marzec 2009 - 14:56

Problem z wałkiem (8145 i 10145) Którą wajchę? Tą w podłodze czy przy kierownicy?

sprzedam

Ciągnik Zetor ZTS 16245    www.olx.pl/oferta/ciagnik-zetor-zts-16245-nie-1634-case-fendt-john-deutz-ursus-1614-CID757-IDcIy4R.html

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z wałkiem (8145 i 10145) Dzisiaj, 09:00
  •  

#22 Share kraker

kraker

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 167 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Dolnośląskie

Napisany 01 marzec 2009 - 19:03

Problem z wałkiem (8145 i 10145) w podłodze do przodu trzeba przesunąć, a przy kierownicy do siebie
MF & Zetor siłą naszej gospodarki
Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

#23 Share stalpin8145

stalpin8145

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 223 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowsze>Sochaczew>Nowe Mostki

Napisany 01 marzec 2009 - 19:17

Problem z wałkiem (8145 i 10145) dzieki chłopaki

#24 Share koses

koses

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 474 postów
  • Lokalizacja:nidzica

Napisany 01 marzec 2009 - 19:44

Problem z wałkiem (8145 i 10145) stalpin8145 tylko pamientaj że tą dźwignię w podłodze to włączamy tylko przy zgaszonym silniku bo w przeciwnym wypadku może ściąć pierścień zabezpieczający w skrzyni na wałku ,a pierścień kosztuje 2,5zł i dwa dni roboty ;)

#25 Share Hubert8245

Hubert8245

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 258 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2009 - 19:52

Problem z wałkiem (8145 i 10145) ja mam zetora 80 koni też ZTS i wałek włączam w podłodze ale to już praktycznie na obrotach praktycznie takich że ciągnik gaśnie a potem używam sprzęgła ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z wałkiem (8145 i 10145) Dzisiaj, 09:00
  •  

#26 Share maciek08 maciek08

maciek08
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 01 marzec 2009 - 20:23

Problem z wałkiem (8145 i 10145) mam problem w zetorze 8011. przy włączaniu wałka i z cięższą maszyną np: kosiarka, sieczkarnia to słychać dziwne zgrzyty w skrzyni i jak zwiększą sie obroty wszystko cichnie. co to może być?

#27 Share miszka31

miszka31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1138 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:siedliszcze koło dubienki
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze

Napisany 01 marzec 2009 - 20:36

Problem z wałkiem (8145 i 10145) ja coś takiego miałem,u mnie była mikropompka zciuchana wymienłem i jest narazie git

#28 Share rafal7245

rafal7245

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 22 marzec 2009 - 17:54

Problem z wałkiem (8145 i 10145) mam pytanie czy w zetorze 8011 można włączyć wałek na 1000 obrotów? jak tak to jak?

#29 Share maciek08 maciek08

maciek08
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 marzec 2009 - 18:44

Problem z wałkiem (8145 i 10145) Juz to było opisywane ale powtórze.
Z prawej strony pod kabiną w obudowie masz taką owalną pokrywke nieduza. musisz ja odkręcić, wyjąć ze środka końcówke WOM 21wpustów i przełożyć ją zamiast koncówki tej wmontowanej z tyłu ciągnika. A tą z tyłu musisz zamontować w miejsce tej pod kabina. I silnik musi być zgaszony jeśli to przekładasz. :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z wałkiem (8145 i 10145) Dzisiaj, 09:00
  •  

#30 Share jarciu11

jarciu11

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów

Napisany 22 kwiecień 2014 - 21:16

Problem z wałkiem (8145 i 10145) witam mam kilka pytań propo tego ciagnika więc się podłącze.Mam cos takiego na oku tylko tak wałek pracuje caly czas. To znaczy na zgaszonym włączam koło dzwigni ręcznego i pracuje cały czas na wolnych obrotach kazałem dziś podpiąc włascicielowi jakąś maszyne podpioł kosiarke. ile bym gazu nie dodał cały czas maszyne napedza tylko wolno. jak zalącze kolo kierownicy to dodajac gazu po chwili wom zaczyna zwiększac obroty i jest ok. wydaje mi sie że jak przy kierownicy wyłącze to wałek nie powinien sie obracać ewentualnie nie na tyle zeby napedzać masyne. Druga sprawa do czego jest druga dzwignia sprzegła Wciskając sprzęgło porusza się jedna dzwignia a pod koniec wciskania delikatnie porusza sie druga blizej silnika.Zółw zając nie działa nie da się nawet ruszyć dzwignia kolo kierownicy chodzi o 8011. pozdrawiam. Duzy ti jest problem.

Podobne tematy