Zaloguj się, aby obserwować  
kevin25

Różnice pomiędzy modelami Bizonów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kevin25    185

Cześć ma taką prośbę mógł by mi ktoś wskazać róznice pomiędzy bizonami Z056 a Z040 i Z050


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543

a wiec tak. 50 od 56 rozni sie tym ze ma calkowicie inny heder(mocowanie), szerzej rozstawione lampy, inne kolo napedzjace mlocarnie, inne zegary. a 40 rozni sie calkowicie od tych dwoch a mianowicie tym ze jest wezszy(heder jest tej samej szerokosci) a co za tym idzie ma mniejszy zbiornik i tylko 4 klawisze a 50 i 56 ma 5 klawiszy. jesli cos przeoczylem lub pomylilem to prosze mnie poprawic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Z tego co wiem tow 56 jest silnik SW400 a w 40 i 50 SW266 w 40 i 50 we wszystkich były wąskie koła ale mogę się mylić.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GSX    0
.a 40 rozni 4 klawisze a 50 i 56 ma 5 klawiszy.

 

A przypadkiem 40 niema 3 klawiszy ?


"...W życiu piękne są tylko chwile..." Dżem
"...Nie ma miejsca jak Dom..." PiH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543

@oFsik tu sie mylisz z tymi silnikami. sam osobiscie posiadam 50 i ma identyczny silnik ja 56. bo gdyby nie taki sam silnik to by nie mial tego pieknego dzwieku. no a opony to 50 mialy waskie ale nie tak waskie jak 56 w starszych rocznikach. ja mam teraz zalozone 540/65 R30(czy jakos tak identyczne jak te http://www.allegro.pl/item407574995_opony_...28_ciagnik.html nawet tej samej firmy i w takim stanie jak ta na pierwszym zdjeciu tylko ze wyzsze) i sa one tylko troche szersze i nizsze niz te stare(takie kiedys mialem)http://www.allegro.pl/item409288148_opony_opona_rolnicze_480_70_30_480_70r30_kola.html tylko ze chyba R28. a 40 miala 4 klawisze a nie 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo91    7

Z040-Pojemność zbiornika ziarna: 2-2,5 m3 , Ciężar: 6200 kg, Przepustowość: 3 kg/s

Z056-Pojemność zbiornika ziarna: 2,5-3 m3, Masa: 7700 kg , Przepustowość: 5 kg/s

A jak chcesz więcej różnic zobaczy wejdź na stronkę

XYZ

 

Nie reklamujemy for o tematyce rolniczej!

Edytowano przez krolikNH

jutro to to samo co dzisiaj tyle, że jutro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z050 ma opony 18.4-R30, silnik oczywiście SW 400, przepustowość 5 kg/s. Największa różnica między 50 a 56 to sprężyny wspomagające podnoszenie hederu ( 50 tego nie ma i są poważne problemy z mocowaniem przedniej osi, działa na nią duży moment przez co oś się luzuje, rozbijają się otwory itp).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Ja kiedyś słyszałem że jak zaczęli zakładać szerokie laczki to wkładali mocniejsze silniki.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kevin25    185

dziękuje bardzo mi pomogliście ;) teraz wiem więcej


JD 1640
Ursus C-360
Ursus C-330M
Siła !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GSX    0

Z 056 to jest Bizon Super ,a Z 058 to jest rekord różnica to zbiornik i silnik ale tu niech się fachowcy wypowiedzą


"...W życiu piękne są tylko chwile..." Dżem
"...Nie ma miejsca jak Dom..." PiH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

W rekordach jest większy zbiornik, mocniejszy silnik poprzez założoną turbinę oraz mają wszystkie kabinę, szerokie gumy i sprężyny (czego nie było we wszystkich Z056);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VWPASSATB6    0

Morowa91 zapomniałeś o najważniejszym- rekord jest wydajniejszy, choć te czerwone mogłyby mieć lepsze chłodzenie takie jak w moim niebieskim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morowa91    6

Rekord ma taki sam szeroki heder, ale ma chyba szerszy gardziel, ale tego nie jestem pewnień bo nie miałem rekorda nigdy :);)

@VWPASSATB6 wyżej napisałesz coś odwrotnego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1

Starsze typy Bizonów ale (tylko Z-056 i Z-050 a Z-058 już nie) miały inne koła (blaszane) i paski (wąższe) napędzające przenośnik pochyły i cheder. Każdy Bizon wyprodykowany przed 1990r. miał naped na heder prekazywany poprzez zabierak, inne były też siłowniki od przyspieszacza (2 lub 3 typy), cylinder regulacyjny szybkości motowidła są 2 typy. Bizon Z-050 miał słabszy i awaryjny układ jezdny: wąskie koła, mniejszej średnicy półosie, słabsze sprzęgło jezdne. Także sami widzimy nawet Bizony Super Z-056 różnią się od siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek210    0

Mam takie pytanie, od jakiego roku kupować Z056 bo słyszałem że od 1987 wprowadzili jakieś ulepszenia i te z poprzednich lat są gorsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

W 1987r. zaczęli produkować Bizony Super z możliwością cofnięcia przenośnika pochyłego w razie jak się zapchało w przenośniku bądź bębnie... To cofanie produkowali w Bizonach Z056/5 i Z056/6, a jak jest z modelem Z056/3 to nie jestem pewny, poniważ w 1987r. nie wszyskie miały montowane (mój akurat nie ma), ale w 1988r. i młodszych chyba w większości kombajnów cofanie już było...


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

tez nie jestem pewien ale zaczeto montowac sprezyny wspomagajace silowniki podnoszacze heder. ale nie wiem od ktorego roku. bo slyszalem ze nie wszystkie to mialy


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemek15    7

Nieznaczna ilość Z056/3 też miała cofkę - takie przejściówki. Przykład - http://www.farmphoto.com/fpv2/thread.aspx?mid=426976#426976

 

Sprężyny na siłownikach pojawiły się w 84r. oraz dodatkowo zmieniono słynne awaryjne półosie napędowe. Zamiast jednej krótkiej i jednej długiej o prostokątnym zarysie wielowypustu zaczęto stosować dwie równej długości o zarysie ewolwentowym. I jeszcze zmieniono oczywiście napęd hedera z przesunięciem wariatora motowideł na brzeg, żeby olej ze złączy na paski na sikał :) A w 87r. jeszcze zmodernizowano chytacz kamieni

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Nie zapomnijmy o masywniejszym mocowaniu gardzieli po 84 r. Co do sprężyn na siłownikach podnoszących heder, nie wspomagają podnoszenia, tylko biorą na siebie naciski, które wywołuje heder podczas jazdy. Z tego co widziałem ostatni model Supra, z 1994 roku miał znów akumulator hydrauliczny zamiast sprężyn.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

A jak to jest z tymi rekordami. U mnie z braku czasu jeździ najety kombajnista który już 38 sezonów wyjeździł bez przerwy w cześniej w kółkach i SKRach od ok 10 lat u mnie. I mówi że rekord niby książkowo ma być wydajniejszy a w praktyce całe gó**o. I że jakość rekordów a suprów to dwie rózne bajki. Sam osobiście jeździł i na jednym i drugim i na różnych rocznikach. I jak z Płocka przyprowadzali na uzupełnienie to zaklepywał sobie supra z kabiną i wolał nim niż rekordem. Po za tym wspominał o nowszych modelach supra i mówił że te z sprężynami to też za bardzo nie zdawały egzaminu ponieważ mówił że raz że telepało hederem jak się ostro pocinało po drogach a po drugie przez to telepanie urywało mocowania gardziela. Z jego doświadczeń mówił że najleprze modele wychodziły od 80 do 89 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zapierniczali jak szaleni to mogly wyrywac. Na czas tranportu powinno sie zakladac blokady i nic by nie telepalo i nie urywalo.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Przypomniało mi się:

- około 1981 zmiana typu filtra hydrauliki ( w zależności wersje eksportowe wcześniej, krajowe później)

- około 1984 zmiana systemu domykania i otwierania sit.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj