mtz_820

Belarus 820 nie da sie "odbić" kol w lewo

Polecane posty

mtz_820    0

Kiedy skrece kola na maxa w prawo to musze przygazowac zeby skrecic kola w lewo a niekiedy nawet to nie pomaga i ktos musi "recznie" skrecic kola w lewo podczas gdy druga osoba skreca kierowniaca w lewo. Silownik jest OK bo odczepilismy go od kol i sam silownik chowa sie i wysowa swobodnie... jest to cos w prawym kole bo podnieslismy przod na podnosniku odczepilismy silownik i recznie obracalismy kolami i lewe obraca sie OK ale prawe sie blokuje co moze byc przyczyna?


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ogranicznika tam nie ma , czy promień skrętu w prawo i lewo jest identyczny? Pisząc o ograniczniku myślę, że może za mocno wkręcony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

jaki masz pszodek ,jeśli się coś blokuje to może jakieś łożysko się rosypało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    13

Może pękła sprężyna amortyzująca i blokuje, albo do łożysk dostał się brud. Rozbierałem to i wiem jak to wygląda podejrzewam te dwie przyczyny :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtz_820    0

Moze to ta sprezyna bo kazde kolo jest amortyzowane osobno a wlasnie u mnie sie nie amortyzuje tyle ze ani jedno a ni drugie kolo a tak si dzieje przy skrecie tylko na max w prawo


www.youtube.com/watch?v=h2Rj1KTcGdE

Zapraszam do oglądania oceniania i komentowania ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Goblin    13

Jest jedna rada rozebrać ten skręt to jest godzina czasu i wszytko się wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo89    0

u mnie w belarusie 820 jest inny problem a dokładnie to kierownicą kręci sie praktycznie tylko w prawą stronę. po przejechaniu 100m po drodze to kierownica trzeba wykonać ze 2 pełne obroty w prawo .także jazda polega praktycznie na ciągłym odbijaniu w prawo . mam w nim wspomaganie na siłownik ale co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

To wina orbitrolu nie trzyma ciśnienia i stąd to samoczynne skręcanie.Siłownika nie podejrzewam bo koła uciekały by na dwie strony.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikon532    0

Witam podepne sie pod temat posiadam mtz 820 mam problem ze skretem w lewo po podniesienu przednich kol i odkreceniu silownika zauwazylem ze prawe kolo skreca lekko a z lewym sa opory aby go skrecic czytalem z postow powyzej ze to sprezyna albo lozysko a mozliwe to zeby na skret lekko poddzerwial i dlatego mie mozna ruszyc dodam ze ciagnik stal na dworze i nie byl uzywany dobry miesiac ostatnio dzialal bez zarzutow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeęli masz stożek a sprężyny w zwrotnicach nie są siednięte czy popękane to obie strony rękami obracają się z oporem. 

Kręcąc w lewo tłok chowa się czyli działa z mniejszą siłą niż przy wysuwaniu. Jeżeli oba koła dasz rady obrócić rękami to szukaj winy w ciśnieniu oleju.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikon532    0

No wlasnie tylko prawe kolo da sie skrecic rekami lewe bardzo ciezko i to tylko jak kolo jest prosto ustawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Rozbierz i tyle. czasem zdarza się że zapiecze na tulei. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Teoretycznie olejem z zwolnicy przedniego koła. Ale jeśli tuleja jest po modernizacji i ma za łożyskiem otwór odpowietrzający to może ją złapać. Wtedy dorabia sie po prostu kalamitkę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikon532    0

Zapiekly się zwrotnice prawe kolo jest amortyzowane podczas jazdy lewe stalo sztywne ale udalo się odblokować narazie jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz3991    49

Jeśli masz jeszcze to rozebrane to dorób sobie od razu kalamitkę do smarowania, rozwiąże problem.


Każdy robi jak uważa, ale nie każdy uważa jak robi.

 

Czasy się zmieniły, teraz stać na konia, ale nie zawsze stać na utrzymanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laleczka    518

 Witam Panowie mam pytanko:  Jak zdjąć tuleje w przednim moście aby zobaczyć czemu nie mogę skręcić w lewą stronę ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj