Zaloguj się, aby obserwować  
piotrowina

Massey ferguson 6235 pomocy

Polecane posty

piotrowina    0

Witam, posiadam ciagnik rolniczy massey ferguson 6235. W czasie jazdy zapalila mi sie kontrolka symbolizujaca krople w trybiku a do tego trybiku skierowane dwie strzalki, dowiedzialem sie juz ze ta kontrolka oznacza cisnienie oleju niskiego objegu cisnienia 17bar, do tego jest jeszcze zapalony czerwony trojkat po lewej stronie tablicy rozdzielczej. Ogolnie stalo sie to w trakcie jazdy, przestaly dzialac polbiegi, walek, biegi polowe, przedni naped i blokada mostow. dziala natomiast rewers, czyli przelaczanie biegow przod tyl. Gdy zapalila sie kontrolka ciagnik po prostu pozostal w takim stanie na jakim jechalem i nic nie da sie przelaczyc. Nie wiem co robic. Zwracam sie do Was forumowicze o pomoc, jesli ktos z Was mial podobny problem lub slyszal o czyms takim to bardzo prosze o pomoc. moj kontakt to piotrowina@wp.pl i numer gg: 11147438

Pozdrawiam i zycze milego dnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

czyli jak wskazuje opis kontrolki masz zbyt niskie ciśnienie oleju niskiego ciśnienia 17bar.na moje to pompa olejowa...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Eee tam od razu pompa ;)

 

Nie wiem, nie znam sie ale zdaje sie że ciągnik wskoczył w tryb awaryjny i działa tylko rewers żeby sobie dojechać do warsztatu. Standardowe pytanie -> kiedy ostatnio wymieniane były filtry w skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

no dobrze dobrze, ale jak go po wymianie filtra z tego trybu awaryjnego przywrocic do normalnego trybu?;) o to jest pytanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Olej z reguły zmienia sie co 1000mth, filtry pomp sie czyści lub wymienia jeżeli są mocno zabrudzone, filtr przekładni nawrotnej sie wymienia.

 

Napisałem że sie nie znam, nie wiem czy to tryb awaryjny, ale tak z nienacka bez wcześniejszych objawów wszystko nie pada. W instrukcji jest podana świetna rada aby w przypadku zapalenia sie tej kontrolki zgłosić sie do serwisu ;)

 

Prawdopodobne są trzy opcje, jak sie wymieni filtry i olej to mu samo przejdzie, albo wystarczy odłączyć akumulator na jakiś czas lub wyjąć jakiś bezpiecznik, albo wezwać serwis aby podpiął sie pod złącze i wykasował błąd. Tyle podpowiada mi logika, jak ktoś wie lepiej to niech napisze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

przy spuszczaniu oleju byly jakies drobne opilki metalu, mechanik powiedzial ze prawdopodobnie to jakas pompa w skrzyni i ze remont okolo 8000 zl. Czy ma ktos katalog czesci do maseey ferguson seria 62xx. Chyba bede probowal sam go rozebrac i zobaczyc co jest nie tak. prosze o rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

To niezły mechanik, nie jest pewien przyczyny ale koszta już ma odpowiednio wyszacowane ;)

 

Spuściłeś olej, rozumiem że wymieniłeś filtry pomp i zalałeś skrzynie nowym olejem o odpowiednich parametrach, ciągnik sie chwile odpowietrzył i dalej jest to samo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

wymienilem filtry i zalalem skrzynie nowym olejem i dalej to samo. Nie znam wlasciwie budowy tego ciagnika, ile tam jest pomp i ktora moze byc za to odpowiedzialna i jaka to moze byc tarcza chamulcowa? Z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DURAS    0

Pompe masz jedna podwójna( u korbankow okolo 1850 zł) ktora znajduje sie przy prawej polosi pod elektrozaworami.Sprobuj jeszcze przeczyścić filtr ktory znajduje sie przy korku spustowym oleju skrzyni masz wiekszy korek na imbus 22.Jak go odkrecisz to tam jest siatkowy metalowy filtr ktory jest przed sama pompa.Jeszcze jedna rzecz ktora możesz sprawdzić to zawor ciśnienia pompy.Masz go z prawej strony przy filtrze od skrzyni chyba na klucz 30-32 umieszczona poziomo moze tam coś pod niego podeszło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

A mam jeszcze jedno pytanie, Gdzie znajduje sie ten czujnik cisnienia niskiego obiegu oleju 17bar? dziekuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrowina    0

znalazlem przyczyne.

okazalo sie ze byl to wlasnie czujnik cisnienia oleju niskiego objegu cisnienia.

Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za rady i za pomoc

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

A powiało grozą ;) szkoda że nikt na to nie wpadł od razu... a w zasadzie nie szkoda, masz świeży olej i filtry w skrzyni :)

 

Czyli wymieniłeś czujnik i wszystko wróciło do normy? Jeśli tak to chyba miałem racje z tym trybem awaryjnym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj