Skocz do zawartości

Zdjęcie

Case IH 4220 96r


39 odpowiedzi na ten temat

#1 Share carevo

carevo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 sierpień 2008 - 18:22

Case IH 4220 96r Witam wszystkich na forum

Kupilem Case 4220 96r bylo pare zeczy do zrobienia z ktorymi sie uporalem ale zostalo jeszcze najwazniejsze:
1. nie dziala blokada mostu, przycisk przypuszczam ze dobry
2. reczny nie hamuje- byla urwana linka zalozylem nowa reczny dalej nie dziala
3. przekroczony stan oleju hydraulicznego dosc sporo na bagnecie jakies 2cm za maximum niewiem czy go spuscic troche bo jak tylko dojdzie filtr to wymieniam i tu pytanie jaki tam ma isc olej o jakich poarametrach??

i jeszcze odnosnie wyswietlacza do czego sa kontrolki w rzedzie na dole 1-reczny, 2-?, 3-ładowanie aku, 4- trojkat zaswieca sie jak jest reczny zaciagniety tylko?? 5-?, 6-?, 7-blokada

gdyby ktos slyszal o instrukcji obslugi po polsku to bylbym wdzieczny za info

EDIT:

czyli co nikt nie pomoze?? nikt nie ma serii 42 ? moze seria 51 jest choc troche zblizona i sa podobne rozwiazania, przynajmniej wyswietlacz jest ten sam to moze sie ktos wypowie??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case IH 4220 96r Dzisiaj, 05:49
  •  

#2 Share Spojler

Spojler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów

Napisany 22 sierpień 2008 - 18:59

Case IH 4220 96r Myślę że serwis więcej ci pomoże niż user'rzy na odległość.......
Dostawcą mocy jest...Case

#3 Share agrokrzys

agrokrzys

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 24 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 sierpień 2008 - 15:00

Case IH 4220 96r Jeśli chodzi o blokadę to sprawdź kable bo lubią się przetrzeć .Ja mam 5140 leje olej fuscha 15w50 ,kolega ma dwa takie modele i też leje ten olej. Wszystko jest ok.

#4 Share carevo

carevo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 sierpień 2008 - 11:29

Case IH 4220 96r sprawdze kable jak mowisz, sprawdzalem tylko czujnik i wlacznik. a co do tego oleju to ja pytalem o hydrauliczny, silnikowy juz wymienilem.
stan oleju hydraulicznego powinno sie sprawdzac jak silnik pracuje?? czy na zgaszonym??
i napiszcie cos o tych kontrolkach wyswietlacza o ktore pytalem do czego sa, jak wiecie.

#5 Share Spojler

Spojler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 250 postów

Napisany 28 sierpień 2008 - 20:21

Case IH 4220 96r Z tego co wiem to na włączonym silniku 8)
Dostawcą mocy jest...Case

#6 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 28 sierpień 2008 - 21:25

Case IH 4220 96r

i jeszcze odnosnie wyswietlacza do czego sa kontrolki w rzedzie na dole 1-reczny, 2-?, 3-ładowanie aku, 4- trojkat zaswieca sie jak jest reczny zaciagniety tylko?? 5-?, 6-?, 7-blokada

Możesz wrzucić zdjęcie tablicy żeby było widać wyraźnie symbole kontrolek?

Blokada to albo coś z prądem albo elektrozawór sie przyciął, uszkodzenie mechaniczne raczej wykluczam choć wszystko jest możliwe. 2 cm na bagnecie w długiej skrzyni to bardzo dużo, kto tam tyle oleju nalał? Lepiej zlej/ściągnij nadmiar bo może powywalać uszczelnienia. Ręczny mógł przyzwyczaić sie do nieużywania z powodu urwanej linki i teraz nie chce współpracować. Ja olej sprawdzam na zgaszonym silniku, w zasadzie to bez różnicy, ważne aby ciągnik stał poziomo i przy opuszczonym TUZ, ładowaczu czy innych hydraulicznych gadżetach poziom był możliwie blisko max.

#7 Share carevo

carevo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 wrzesień 2008 - 17:35

Case IH 4220 96r witam
tu zdjecie wyswetlacza:
Dodany obrazek

co do blokady to sprawdzalem kable wiec pewnie to ten elektro zawor..orientuje sie ktos ile to cus kosztuje??

i mam pytanie jeszcze gdzie sie spuszcza i wlewa olej hydrauliczny?? bo filtr jest po lewej stronie jak sie stoi z tylu.
prbowalem go troche upuscic wezem do normalnego poziomu ale nie wiem czy ma to sens, bede wymienial tylko dalej niewiem jakie ma miec parametry i ile go tam wchodzi??

#8 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 04 wrzesień 2008 - 19:01

Case IH 4220 96r Może wystarczy tylko przeczyścić elektrozawór?

Niestety nie jestem w stanie zobaczyć na zdjęciu symboli na kontrolkach więc nie pomoge. Ten trójkąt z wykrzyknikiem to prawdopodobnie ogólna kontrolka ostrzegawcza, coś w podobie trójkąta w MF ;) zapala sie razem z inną czerwoną kontrolką... ale pewności nie mam.

Co do oleju to do skrzyni wchodzi go 36,5 litra. Napewno jakiś Hytran, tam wszystko jest na jednym oleju więc możliwe że alternatywnie zastosować można olej typu STUO lub UTTO

#9 Share lewy

lewy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 102 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawy

Napisany 04 wrzesień 2008 - 20:51

Case IH 4220 96r Ja pomoge przy kontrolkach bo w moim 5120 jest identyczna deska ;)
Kontrolka po lewej stronie na dole ta obok hamulcarecznego zapali Ci się jak będziesz miał zapchany filtr powietrza wystarczy go wyczyscic i problem z głowy :)
Trójkącik to tak jak mówi mirasek to ogólna kontrolka ostrzegawcza :)
Kolej na prawo zapali Ci się gdy będzisz miał zapchany filtr hydrauliki.
Następną jutro zobacze u siebie i napisze bo w tej chwili nie pamietam ;)

#10 Share carevo

carevo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 wrzesień 2008 - 14:43

Case IH 4220 96r dzieki to juz cos sie wyjasnia powoli, przydala by sie instrukcja obslugi to by bylo wszystko jasne..ale nie moge nigdzie znalesc.
bede probowal wyczyscic ten elektrozawor to zobaczymy co z tego bedzie, a mam taka mysl czy moze ta blokada nie chce sie wlaczyc dlatego ze jest jest za duzo oleju?? czy to ma jakies znaczenie?? napisalem wczesniej ze 2cm za max a to jest 4cm z hakiem jeszcze takze zabieram sie za wymiane.

jeszcze teraz mialem taki problem ze jak bylo malo paliwa w baku tj jakies 20 litrow to nie chcial jechac jak by mu brakowalo, w baku skad ciagnie paliwo na srubie jest taka rurka z siatki, byla cala zasyfiona zobaczymy moze czyszczenie pomoze.

a jak wyglada sprawa ze zurzyciem oleju silnikowego?? moze go ubywac czy nie powinno??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case IH 4220 96r Dzisiaj, 05:49
  •  

#11 Share mirasek

mirasek

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3159 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 06 wrzesień 2008 - 19:02

Case IH 4220 96r

jeszcze teraz mialem taki problem ze jak bylo malo paliwa w baku tj jakies 20 litrow to nie chcial jechac jak by mu brakowalo, w baku skad ciagnie paliwo na srubie jest taka rurka z siatki, byla cala zasyfiona zobaczymy moze czyszczenie pomoze.

a jak wyglada sprawa ze zurzyciem oleju silnikowego?? moze go ubywac czy nie powinno??

Czyszczenie napewno pomoże. Było mało paliwa i pewnie pociągnęło syf z baku - myśle że warto go wypłukać jeśli sytuacja sie powtórzy. Po to jest ta siateczka żeby zanieczyszczenia nie poszły w pompe.

Oleju może nieco ubywać, to normalne zjawisko - gadka że jakiś silnik nie zużył grama oleju miedzy wymianami to mocno przekoloryzowane określenie ;) Wszystko zależy ile tego oleju ubywa po jakimś okresie pracy, np. między wymianami oleju, wtedy można coś powiedzieć. Może to oczywiste ale stan oleju należy sprawdzać na zimnym silniku zawsze w tym samym miejscu, bo czasami równe równemu nie równe ;)

#12 Share carevo

carevo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 wrzesień 2008 - 12:56

Case IH 4220 96r mirasek narazie jest ok, myslalem o plukaniu baku bo to najpewniejsze ale zobaczymy jak sie teraz zapcha to tak zrobie.
sproboje przeczyscic ten elektrozawor to zobaczymy czy pomoze.
pozdrawiam

#13 Share carevo

carevo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2009 - 11:21

Case IH 4220 96r Witam

Panowie mam teraz taki problem z tym traktorkiem że nie chce ciągnąć ;( jak jedzie na pusto to nic sie dziwnego nie dzieje ale wracał ostatnio z ładowana przyczepa 4tony gdzieś i każda niewielka górka i nie dawal rady sie wyciagnać i po prostej też było cieżko jechac, praktycznie stawał w miejscu. mam pytanie czy to moze byc przez już wypracowany olej hydrauliczny?? czy moze zużyło sie sprzęgło?? na jakiej zasadzie dziala tam sprzegło czy jest to normalne cierne z tarczą i dociskiem??

prosze o jakąś wyczerpującą odpowiedz czy spuscic i zalać nowym olejem, czy sprzegło sie zużyło i trzeba rozpoławiać go i wymieniac?? da rade to zrobić zwykły mechanik od traktorków typu C-360?? sprobuje jeszcze sprawdzić czy na zimnym oleju hydraulicznym coś pociągnie.. da to coś??

próbowałem przeprawić się przez wał przeciwpowodziowy i na 1 szosowej doszedł do połowy i stanoł w miejscu nie grzebał i nie zgasł a na 1 terenowej w połowie też stanął ale grzebał cały czas w miejscu. czy to bedzie zużyte sprzęgło??

odpisze ktos??

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDIT

Edytowany przez krolikNH, 06 luty 2009 - 18:11.


#14 Share drejsyk

drejsyk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachód

Napisany 06 luty 2009 - 21:13

Case IH 4220 96r Jak masz zwyklom skrzynie biegow mechanicznom to mechanik od C360 zrobi jak elektro hydrauliczna itp potrzeba wieksza wiedza bo sprzegla znajdujom sie w skrzyni biegow i jak spuscisz troche oleju to wońi oleju powinno byc czuc spalone tarcze

#15 Share carevo

carevo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2009 - 21:42

Case IH 4220 96r czyli to bedzie tarcza tak?? skrzynia nie ma półbiegów więc chyba zwykła, czyli wymiana jak w zwykłym traktorze tak? rozpołowić i sprzęgło na wierzchu? bez spuszczania oleju?

#16 Share drejsyk

drejsyk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachód

Napisany 06 luty 2009 - 23:41

Case IH 4220 96r tarcz z tego co piszesz jak ciagnik na wysokim biegu staje i masz mozliwosc dodac gazu a on itak zwalnia to tarcza nie trzeba spuszczac oleju jak rozpolawiasz z jak masz zwykle sprzeglo to jest podobnie jak c360 nawet podlonczenie od pedala sprzegla do lozyska oporowego

#17 Share piero

piero

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 20 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:śląskie

Napisany 24 luty 2009 - 12:44

Case IH 4220 96r 3 dni temu rozpołowiłem(3,5godziny na spokojnie) case 4240 bo zgrzytał mi rozrusznik.Obróciłem wieniec na kole zamachowym ale sie okazało że tarcza do wymiany bo nity na wierzchu.Koszt tarczy od 600zł do 1800zł za orginał.Zamówiłem spieki ceramiczne,nity w Warszawie (firma Bela Nowa) przysłali w 24H zanitowałem sam(nic trudnego) i koszt 305zł.A rozrusznik pasuje do mojego case z ursusa 330.Mierzyłem i sprawdzałem jak kręcił.

#18 Share aaandrzej4

aaandrzej4

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 01 maj 2009 - 08:21

Case IH 4220 96r panowie jestem świeżym nabywca case 4210 i zastanawia mnie to iż gdy wcisne sprzęgło do oporu nie rozłącza mi wałka przekaźnika czy to możliwe ze te sprzegło jest jedno stopniowe?? i drugi problem mam wrażenie ze pompa hydrauliczna cały czas chodzi czy to tak być musi czy da sie ja jakoś wyłaczyć

Edytowany przez krolikNH, 01 maj 2009 - 13:22.


#19 Share drejsyk

drejsyk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachód

Napisany 01 maj 2009 - 13:00

Case IH 4220 96r Żaden case niema wyłaczania pompy hydraulicznej, w jaki sposób byś kierował ciągnikiem gdybyś ją wylączył,co do sprzęgła to w case jest albo wałek WOM ma swoje, lub przy kierownicy po lewej stronie jest dzwignia sprzęgła 2go stopnia,nigdy na pedale sprzęgła to nie C360,

Edytowany przez krolikNH, 01 maj 2009 - 13:21.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Case IH 4220 96r Dzisiaj, 05:49
  •  

#20 Share aaandrzej4

aaandrzej4

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisany 04 maj 2009 - 12:05

Case IH 4220 96r faktycznie nie pomyslałem o tym dzieki za odpowiedz a moze jeszcze sie orientujesz dlaczego na luzie z górki moj case zwalnia zamiast si rozpedzić?? przedni napę wyłaczony chyba ze sam sie załącza, słyszałęm ze moze to być wina kół i ich rozmiarów


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy