Polecane posty

miałem to samo i okazało się że pełno rdzy w pompce było i jak się wcisł tłoczek w pompce, to już nie wrócił z powrotem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

albo cylinderki albo pompki hamulcowe a sprawdź sobie ręczny ja tak miałem skubaniec mi nie odbijał i cały korpus był ciepły blokował sie na tym trzepieniu co dołączona jest linka i to cięgno poprosty zaciął się na swąrzniu, dorobiłem kalamitke i smaruje co troche i jest sokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak masz tarczowe to albo sprężynki zciągające są już słabe albo tarcze zużyte i kulki rozpieracza wychodzą ze swoich rowków. Ale powinieneś wcześniej zobaczyć czy wszystko chodzi lekko jak chłopcy napisali wcześniej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

pomki nie są drogie coś koło 90zł jedna ale nieraz jest tak ze na dużych mrozach skubaniec przepuszcza płyn na cylinderku, i lubi kapnąć kuzynowi w 7340 sie taki numer zrobił że właśnie jeden tak robił na mrozie kapał uleciało mu płynu i dolał dot 3 w rezultacie poszedł drugi cylinderek i jak wcisnął pedał to pokazywały sie pecherzyki, wymiana cylinderków i pompek od hamulca i na razie jest ok, ale jak nie masz wycieku to coś z pompkami tak jakby płyn wracał z powrotem a nie na cylinderki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DUCH1986    3

No właśnie kolego - dlatego pisałem że cylinderki raczej ok, bo tak to by płyn uciekał. Kupiłem dzisiaj jedną pompke i jutro spróbuje ja zamienić z tą prawą bo ona wogole nic nie daje, a ta lewa jakby coś próbuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Poluzuj przewód lub odpowietrznik przy kole i zobacz czy odpuści. Na obu jednocześnie się zablokowały?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

umiesz odpowietrzac, bo jak nigdzie nie ma wycieku to nic innego nie wchodzi w gre.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DUCH1986    3

umiesz odpowietrzac, bo jak nigdzie nie ma wycieku to nic innego nie wchodzi w gre.

Nie da się odpowietrzyc bo pompki nie robią ciśnienia ! tzn. nie robiły bo jedna okazała się padnięta a druga się zacinała, więc jedną dałem nową a z dwóch starych zmontowałem jedną i teraz jest ok, tylko zostało mi to odpowietrzyć, ale to może jutro :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartusx5    17

Zapowietrzyły sie hamulce;)Musisz wziasc klucz i odkręcic śrubę z odpowietrznika ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinmax    6

u mnie w zetorze 5341 trzymał prawy hamulec

okazało się że w nich są montowane limitowanej serii siłowniki (te na skrzyni) te siłowniki to ponoć niewypał, są zamienniki one są lepsze ale sporo kosztują, ja wyjąłem siedzenie wtedy odkręciłem podłogę pod siedzeniem i miałem piękny dostęp do siłowników, wyczyściłem je i wymieniłem gumki i spoks, a o tarcze bym się zbytnio nie martwił bo pracują w oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek285    0

witam

mam taki problem ze nie posiadam praktycznie hamulców nożnych znaczy sie są lekkie ale pedał jest miękki i wchodzi w podłogę ręczny jest dobry, płynu nie ubywa ze zbiorniczka wycieków też nie ma myśle o wymianie pompki hamulcowej chociaż nie widać wycieków.

 

i taka prośba czy mógłby mi ktoś napisać jak odpowietrzyć układ hamulcowy ?? krok po kroku co i jak ??

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AREK5211    0

Proponuje na początek wymienić pompki hamulcowe mogą już przepuszczać przyjrzeć też trzeba się wyrównywaczowi ciśnienia-też może przepuszczać i w konsekwencji płyn wraca do zbiorniczka.Po przeglądzie tych elementów spuszczasz stary płyn poprzez cylinderki przy kołach,na odpowietrzniki zakładasz kawałek wężyka i lekko odkręcasz odpowietrznik. W tym czasie dolewaj nowego płynu (dot 4) do czasu aż z cylinderków zacznie wypływać świeży płyn.Dalej potrzebna jest pomoc drugiej osoby przy zakręconych odpowietrznikach naciskaj pedał hamulca druga osoba w tym czasie odkręca odpowietrznik-wypłynie płyn z bąbelkami powietrza. Czynność powtarzaj aż do momentu gdy płyn będzie wypływał bez powietrza a pedał będzie twardy w tym samym miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

chyba nie powiedziałeś mu najwazniejszego gdzie są te odpowietrzniki :lol: Jak nie ma nigdzie przecieków to sprubój aby odpowietrzyć i zobaczysz co się będzie działo :) Po pierwsze to rozłącz hamulce, bo jak odpowietrzać to osobno a Odpowietrzniki masz nad zwolnicami. Jak sie nie myle to na klucz 9. poluzuj z jeden obrót i rob jak napisał kolega wyzej albo poprostu wciśnij ze 2-3 razy i na wciśnietym pedale dokręc odpowietrznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adiksutil16    9

Witam. Mam świetne hamulce w zetorze i w tym problem ze za świetne bo jak lekko ale bardzo lekko nacisne to nie reagują a jak wcisne tyci mocniej to zaraz oba koła walą na szlak i w tym problem że nie ma tego momentu pomiędzy zeby lekko zachamować.

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek6211    12

u mnie w zetrze 6211 to regulował mechanik tymi śrubkami co są nad pedałami od hamulców są takie dwie rurki i je chyba trzeba trochę odkręcić a w środku śrubokrętem pokręcić i powinno się poluzować


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon87    0

Witam może był taki temat ale potrzebuje szybko pomocy nie mam czasu szukać. Mianowicie mam wymienione metalowe przewody, wyrównywacz ciśnienia, i jedną pompkę bo druga w miarę dobra. problem polega na tym że jak zahamuje to prawe koło nie chce puszczać, cały czas jest zahamowane (na prawym pedale jest nowa pompka)nie wiem co dalej z tym robić, lewe koło hamuje ok, hamulce są odpowietrzone, jaka może być przyczyna, czy to mogą być cylinderki??

pomocy!!!!!!!!!!!!!

Tematy połączone

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

Witam prawdopodobnie bolec na szczękach ci się zapiekł bądź cylinderek do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon87    0

no właśnie został tylko cylinderek

a czy przy rozbieraniu trzeba ruszać kabine czy tego miejsca jest wystarczająco żeby zdjąć pochwe??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to przed toba troche roboty bo musisz odkręcać zwolnice. Sam remont nie jest zbyt skomplikowany jednak wiem z doświadczenia, że niekiedy zajmuje to z 3 godz a niekiedy to i cały dzień niewystarczy. Raz jak robiliśmy hamulce w 7211 u sąsiada to nieszło śrub odkręciść dopiero jak podgrzeliśmy palnikiem to jakoś z trudem poszło. W nowszych modelach problem cylinderków rozwiązano bo są one na wierzchu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Sprawdź jeszcze przewód elastyczny(jeżeli takowy jest), bo może się rozwarstwić i działać jak zawór zwrotny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj