Polecane posty

Nie wiem czym to jest spowodowane bo ten bieg wyskakuje co jakiś czas kiedyś jak to było rozwalone wo nie dało się włożyć biegu tylko wyskakiwał a teraz to tak jak mówię wyskoczy co jakiś czas. To po odkręceniu tej jednej śrubki z widełek wyjmę ten cały wodzik i widełki ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrick    0

Mi czwórka i wsteczny polowy nie chce się zaczepić ale jak przytrzymam ręka to już ciągnie normalnie i potem już nie trzeba trzymać. Co to może być???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

A masz w nim tura?


<<SPRZEDAM>> Taśmociąg do kostek siana lub słomy w bdb stanie z zaczepem do ciągnika. Jest on na kołach gumowych. Mało używany. Tanio. Okolice Węgrowa, Korytnicy. W razie pytań pisać na PW. <<SPRZEDAM>>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juljanking    0

bardzo prawdopodobne uszkodzony tryb w skrzyni, ale może być to także sprężyna przytrzymująca, na forum jest sporo o tym więc będziesz miał w czym szukać, mi walnęła teraz piątka to ciągnik trzeba było na 3 części rozrzucać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

Kolega są 2 możliwości albo poszła Ci taka sprężyna albo tryb lub taki popychacz. Jeżeli sprężyna naprawisz to przez ten górny dekiel jeżeli poszedł tryb niestety będzie konieczne rozpałowianie ciągnika,u mnie też wyskakuje 6 ale nie mam czasu teraz ciągnika rozpołowić, więc tak jeżdżę :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qomander    0
Napisano (edytowany)

sprzezyne wymieniłem nadal bez zmian musze rozebrac skrzynie jak zrobie to dam znac co i jak

Edytowano przez qomander

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie jest to dlamnie bardzo wazne poniewaz ostatnio przez takie cos malo co sie nie zabilem jechalem z góry i i chamowalem biegiem i nagle bieg wyskoczyl (niewiem z jakiej przyczyny) a potem nie moglem wrzucic biegu bo byl ten trzask i blokowalo ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    579

Gdyby walneła sprężynka ,to biegi 3,6,i 2,5 chodziłyby wyraźnie lżej i równierz wyrzucałoby właśnie 2 i 5 bieg.

Bieg 6 to bieg bezpośredni czyli zazębia się wałek sprzęgłowy z wałkiem głównym poprzez przesówkę biegu 5 i 6,najczęściej zaokrąglają się wielowupusty na wałku sprzęgłowym i wyrzuca bieg,bieg 3 to to samo ale przy włączonym reduktorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

witam co morze byc przyczyna tego ze wybija mi bieg 3 i 6

uszkodzone trybo albo trybo na wałku.( zjechane zęby).

Tyle w temacie.

Nie wiem kolego czy teraz wogóle kupisz oryginalne trybo lub wałek.

Bo teraz są same podróby chińskiej jakości , koła zębate bez oryginalnych napisów itd.Kolega miał podobny problem to po założeniu wałka i koła zębatego po złożeniu wszystkiego jak wbijał 3 lub 6 to tylko zgrzyty były.

Nie ma jak stare oryginalne koła zębate.

Są jeszcze hurtownie co maja takie koła ale już coraz ciężej o zakup takich kół.

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Tylko co porównujemy materiał terażniejszy a materiał z przed 20-30 lat .

Terażniejsze części chodżby były nie wiem jak robione to nie dorównają częścią z przed kilkunastu lat.

Mamy przykład na zestawach naprawczych , niedawno kupiłem 2 dziury do ciapka MAHLE w Farm Expert to po odpaleniu jedna dziura była do wymiany bo żygał olejem niesamowicie.Pojechałem do pobliskiego sklepu kupiłem zestaw zapłaciłem odziwo 20 zł taniej i chodzi elegancko.

Tak więc nawet reklamowane MAHLE to bubel.

A jak pytałem w sklepie Farm Expert to tak je zachwalali jakie to dobre itd.

Teraz wiem że Mahle to bubel tak jak THM.

Jak zestawy to tylko ZETOR.

Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Ja mam właśnie w ciapku podobny problem (z tym że skrzynia z 325). Mianowicie wywala mi często 4, natomiast 1 trzyma się bardzo dobrze. A co najlepsze jak ciapek ma 'humory' to muszę luzować dźwignię zmiany biegów bo 4 sie zakleszcza. Ojciec nawet wpadł na pomysł żeby zmienić samą dźwignię bo może się od spodu wyrobiła ale to nic nie pomogło. Sprzedawca doradził mu żeby przeszlifował trochę gniazdo dźwigni żeby ta zeszła niżej, ale szczerze wątpię żeby to pomogło, bo wsteczny wchodzi dobrze i nie wyskakuje, a po zmianie dźwigni 5 i 6 wchodzą nawet z lekkim oporem.

Czy ktoś spotkał sie już z czymś takim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

U mnie tez kiedyś blokowały się na 4 za mocno szarpniesz i zblokowane wymieniłem dźwignie z obudową ale na długo nie pomogło. Pomogło dopiero dospawanie w miejsce gdzie jest gniazdo widełek reduktora kawałka blachy który zapobiega wyskakiwaniu pręta z widełek 4 biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusmarcin    0

Witam.

 

U mnie też wyskakuje IV bieg. Zdemontowałem pokrywę z lewarkiem, wysunąłem wodzik wyjąłem kulkę i pękniętą sprężynkę

ale za skarby świata nie mogę zmontoważ ustrojstwa. Czy może jest jakiś magiczny sposób aby docisnąć kulkę i wsunąć wodzik?

Nie spuściłem oleju i niechciałbym aby coś mi do niego wpadło a za nic nie mogę docisnąć kulki aby wsunąć wodzik.

W wodziku są wycięcia ale nie te po,których docelowo chodzi kulka może wkłada się w nie kulkę przez otwór od góry

i przekręca wodzik? Jednak nic mi z tego nie wychodzi. Proszę o jakąś radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Aby włożyć tą sprężynke mysisz dorobić specjalny klucz z druty , nałożyć kulkę na sprężynke wcisnąć i przesunąć wodzik następnie zabezpieczyć.Fajnie jak są do tego 2 osoby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusmarcin    0

Witam wszystkich.

 

Poradziłem sobie, wymieniłem nowe sprężyny. Kulkę wcisnąłem

za pomocą suchego kawałka okrągłego drewna ( gałęzi ). Wymieniłem za jednym zamachem

sprężyny na dwóch wodzikach ( obie były pęknięte ) choć tylko wyskakiwała czwórka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

A ja z takim pytaniem: ma ktoś jakiś dobry sposób na wyciąganie tych kulek? Bo u mnie kulka siedzi jak przyspawana (tyle tylko że się kręci), magnes nie daje rady wyjdzie gdzieś na 1 mm i nic dalej

 

edit: udało mi się ją wyjąć, poszedłem na całość i nałożyłem na łebek gwoździa kropelki i przyłożyłem do kulki na pare minut. Operacja ryzykowna ze względu na możliwość zaklejenia się kulki, ale poszła na zewnątrz i już założona z nową sprężynką :)

Edytowano przez lukasz222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Damianrolnik
      mam problem z biegiem 4 w ursusie c330.
      jak go włącze pyszczam sprzęglo a ona wyskakuje :angry:  i trzeba z now włączyć i przytrzymać aż się sprzęgło puści.
       
      Co mi możecie doradzić w tej sytuacji
       
      z góry dziękuje
    • Przez Mechanikza
      Witam ciągnik same laser stał całą zimę ostatnio do niego podchodzę naciskam sprzęgło a ono wpadło w podłogę co mogło się wydarzyć?
    • Przez gege
      Witam.
      Ciągnik po przerwie zimowej. Stał na luzie, lewarek na boki chodzi. Ale biegi żadne nie wchodzą. Ani na zgaszonym silniku ani na włączonym. 
      Po zdemontowaniu lewarka widać, że tam wszystko jest równo (załączam zdjęcie) ale nie da sie nawet śrubokrętem nic przesunąć.
      Do tej pory wszystko działało poza tym, że ciężko było przełączyć na górne biegi oraz z nich wrócić.
      Proszę o pomoc.
      G.

    • Przez bugi
      Witam
      Strzasznie ciężko w mojej trzydziestce chodzi sprzęgło, słyszałem że nie tylko u mnie, ale słyszałem też że da się coś z tym zrobić ale nie słyszałem co i właśnie dlatego chcę coś z tym zrobić da się? Jak tak to co?
    • Przez 12Mati12
      witam tak jak w tytule stoję przed zakupem tarcz sprzęgłowych a w zasadzie wielu częsci dziś rozebrałem silnik właśnie skończyłem kompletować dwa koszyki bo oczywiście jeden sklep nie może mieć wszystkiego. I teraz moje pytanie czy ktoś spotkał się i ma jakieś doświadczenie z tarczami Andoria mot? Chciałem kupić chełmno ale ani w jednym sklepie ani w drugim nie ma 1 stopnia za to są Andoria mot i jakieś chinole typowe. A jak tak to wybrać zwykłą czy jakąś z odprężnikiem (nie mam pojęcia co to jest na pierwszy rzut oka zwykła jest cała lita tarcza i ma zanitowaną piastę oraz okładziny a ta z odprężnikiem ma piastę później jest zanitowana blacha do kturej jeszcze jest dodatkowo zanitowana taka flanasza na której bezpośrednio już są okładziny) tak na prosty chłopski rozum to im mniej połączeń tym mniejsze prawdopodobieństwo awarii ale nie wiem może ktoś już ma na ten temat opinie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj