Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z hydrauliką


327 odpowiedzi na ten temat

#121 Share staszek

staszek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja: podkarpacie

Napisany 29 styczeń 2013 - 20:05

Problem z hydrauliką Wlasnie mam takie same dwie co zmienilem i tez z nich cieknie.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z hydrauliką Dzisiaj, 17:02
  •  

#122 Share mati9151

mati9151

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 69 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Krakowa

Napisany 14 maj 2013 - 19:39

Problem z hydrauliką Ja wymieniłem u siebie oringi i narazie jest sucho. Zobaczymy ile wytrzyma. Trzeba dobre oringi dobrać.

#123 Share vlazlo

vlazlo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 czerwiec 2013 - 08:07

Problem z hydrauliką Witam,

Mozę ktoś zrobić zdjęcie pod pomostem tu gdzie jest regulator przepływu oleju?

Strasznie ciężko chodzi mi kierownica, kupiłem nowy regulator przepływu i chciałem zamontować ale ten który mam zamontowany jest całkiem inny.
Nie chce go zepsuć zakładając odwrotnie.


regulator stary.jpg regulator.jpg

Dzięki

#124 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 czerwiec 2013 - 07:40

Problem z hydrauliką Zasilanie masz na tym grubszym wejściu a reszta tak jak ten stary lewa niższa pozycja do orbitrola a prawe wyższe na rozdzielacze.

#125 Share MrTomo1919

MrTomo1919

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 04 lipiec 2013 - 22:18

Problem z hydrauliką Witam. Otóż chciałbym się spytac jak rozebra siłownik podnoszenia hedera ponieważ chciałem wymienic uszczelnienia bo troche leci olej. Zauważyłem ze z siłownika wystaje taki drucik i to chyba to jest cały klucz do tego wszystkiego żeby to rozebrac ale jak to zrobic?? Bizon jest z 89r na sprężynach. Rozbierał to ktoś i wie jak to zrobic.??

Załączone miniaturki

  • SAM_2186liczby.jpg

Edytowany przez MrTomo1919, 05 lipiec 2013 - 12:55.


#126 Share Przemek15_03

Przemek15_03

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 lipiec 2013 - 07:13

Problem z hydrauliką Ogólnie siłowniki najczesciej spotykane dzilą się na te skrecane i właśnie na ten drucik. U mnie puki co nie musiałem rozbierać tego siłownika ale rozbierałłem wiele innych ;) Powiem tak jak chcesz go rozmontować w warunkach domowych to musisz z góry na tulei tej która siedzi w obudowie nawiercic dwa małe otworki wiertłem 4 czy tam 5 tylko takie nie za głębokie nastepnie wkładasz dornik i pobijasz az ta tuleja wykreci Ci drut jak wyjmiesz ten drut to masz juz siłownik rozebrany i jak dobrze pamietam nie ma zadnego innego zabezpieczenia tylko musisz wyciagnac tłok z tuleją. Odrazu jak nigdy tego wczesniej nie robiłes to sobie pstryknij zdjecie jak sa ułozone manzety gumowe zebyś później przy skałdaniu nie pomylił sie bo bedzie lipa :P jak juz wymienisz wszystkie gumki skaładasz. Najpierw prostujesz drut a potem go wkładasz ile wejdzie ręcznie mozesz lekko pobijać młotkiem, a potem tymi samymi otworami wciągasz go pobijajac tuleję zgodnie z ruchem wskazówek zegara. To prosta robota. Pozdrawiam ;)

#127 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 05 lipiec 2013 - 07:18

Problem z hydrauliką Musisz wyciągnąć ten drut.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#128 Share michalbialodzia

michalbialodzia

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 lipiec 2013 - 09:46

Problem z hydrauliką Mam problem z bizonem otóż to że gdy wyjeżdżałem z pokosu i gdy chciałem podnieść heder nic się nie działo. Cała hydraulika przestała działać (przyspieszacz, wspomaganie, opadał wariator oraz inne). Co to może być??? Pomóżcie.

#129 Share Mareczek78

Mareczek78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kopydłowo - wielkopolska
  • Zainteresowania:jestem muzykiem, gram na gitarze basowej, gitarze elektrycznej, saksofonie

Napisany 05 lipiec 2013 - 13:02

Problem z hydrauliką Nic nie kombinuj - jeśli masz w pobliżu zakład gdzie robią hydraulikę to tam daj te siłowniki - z reguły mi robią od ręki. Jeśli dobry fachowiec, to uszczelni je idealnie.
Ja w 2012 uszczelniałem swoje, rozebrałem, pojechałem po uszczelniacze, no i nie pasowały. Pojechałem do gościa co zajmuje się hydrauliką i za 40 zł pozakładał uszczelniacze i jest git.
Siłownik ten co steruje przekładnią bezstopniową w hederze (taki mały) zrobił mi za 30 zł.

Oczywiście sam możesz pobawić się w wymianę uszczelniaczy i z reguły jest ok. Tyle że możesz kupić nie takie, trochę mniejsze lub większe, możesz go uszkodzić przy wkładaniu - będzie się np pocił. Moim zdaniem tak jak pisałem - dać do regeneracji - jak tłoczysko trochę podkorodowane to dadzą trochę ciaśniejszy uszczelniacz i jest ok.

No a jak rozebrać ten siłownik - ten drut (4)co wystaje on jest zabezpieczeniem. Złap go np obcęgami i powinien się wysunąć. Długi jest na ok 15 cm. Jak wyciągniesz drut, to w imadło wkręć siłownik i szarpnij za tłoczysko (1,2). Tłoczysko wyjdzie z tuleją (3) gdzie są uszczelniacze. Na końcu tłoczyska jest zabezpieczenie by tłoczysko nie wysunęło się z tulei - taki pierścień sprężysty z drutu. Jak go zdejmiesz to tłoczysko możesz wyjąć z tulei. No i śrubokrętem wyciągasz uszczelniacze z tulei i masz siłownik rozebrany na części. Cylinder (5) sobie wyczyść - tam żadnych uszczelniaczy nie ma. Uszczelniacz - jak dobrze pamiętam to oring miedzy tuleją a cylindrem a między tłoczyskiem a tuleja uszczelniacz przypomina simering. trza pamiętać by nie założyć go odwrotnie - jedną stroną zbiera bród z tłoczyska

Aha - mój jest z 82r bez spreżyn. W nowszych może być inaczej chociaż nie sądzę

Edytowany przez Mareczek78, 05 lipiec 2013 - 13:06.


#130 Share MrTomo1919

MrTomo1919

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 05 lipiec 2013 - 13:19

Problem z hydrauliką

Ogólnie siłowniki najczesciej spotykane dzilą się na te skrecane i właśnie na ten drucik. U mnie puki co nie musiałem rozbierać tego siłownika ale rozbierałłem wiele innych ;) Powiem tak jak chcesz go rozmontować w warunkach domowych to musisz z góry na tulei tej która siedzi w obudowie nawiercic dwa małe otworki wiertłem 4 czy tam 5 tylko takie nie za głębokie nastepnie wkładasz dornik i pobijasz az ta tuleja wykreci Ci drut jak wyjmiesz ten drut to masz juz siłownik rozebrany i jak dobrze pamietam nie ma zadnego innego zabezpieczenia tylko musisz wyciagnac tłok z tuleją. Odrazu jak nigdy tego wczesniej nie robiłes to sobie pstryknij zdjecie jak sa ułozone manzety gumowe zebyś później przy skałdaniu nie pomylił sie bo bedzie lipa :P jak juz wymienisz wszystkie gumki skaładasz. Najpierw prostujesz drut a potem go wkładasz ile wejdzie ręcznie mozesz lekko pobijać młotkiem, a potem tymi samymi otworami wciągasz go pobijajac tuleję zgodnie z ruchem wskazówek zegara. To prosta robota. Pozdrawiam ;)

Dzięki wielkie za zainteresowanie moim problemem ale troche sie pogubiłem z tym co napisałeś. Tak jak mówiłem nigdy tego nie robiłem a nie chce odwalic jakiegos numeru. Dołączyłem zdjecie z ponumerowanymi częsciami siłownika jak byś mógł po kolei opisac jak to zrobic gdzie te dziury mam wiercic i czy to wiercenie jest konieczne bo nie wiem dokładnie gdzie. Mam rozumiec ze w numerze 3 mam wiercic?? i w którą strone mam wykrecac?? Z góry bardzo dziękuje za pomoc.

Musisz wyciągnąć ten drut.

Czyli wystarczy wyciągnąc ten drut kombinerkami i juz cały tłok z cylindra wychodzi??

Nic nie kombinuj - jeśli masz w pobliżu zakład gdzie robią hydraulikę to tam daj te siłowniki - z reguły mi robią od ręki. Jeśli dobry fachowiec, to uszczelni je idealnie.
Ja w 2012 uszczelniałem swoje, rozebrałem, pojechałem po uszczelniacze, no i nie pasowały. Pojechałem do gościa co zajmuje się hydrauliką i za 40 zł pozakładał uszczelniacze i jest git.
Siłownik ten co steruje przekładnią bezstopniową w hederze (taki mały) zrobił mi za 30 zł.

Oczywiście sam możesz pobawić się w wymianę uszczelniaczy i z reguły jest ok. Tyle że możesz kupić nie takie, trochę mniejsze lub większe, możesz go uszkodzić przy wkładaniu - będzie się np pocił. Moim zdaniem tak jak pisałem - dać do regeneracji - jak tłoczysko trochę podkorodowane to dadzą trochę ciaśniejszy uszczelniacz i jest ok.

No a jak rozebrać ten siłownik - ten drut (4)co wystaje on jest zabezpieczeniem. Złap go np obcęgami i powinien się wysunąć. Długi jest na ok 15 cm. Jak wyciągniesz drut, to w imadło wkręć siłownik i szarpnij za tłoczysko (1,2). Tłoczysko wyjdzie z tuleją (3) gdzie są uszczelniacze. Na końcu tłoczyska jest zabezpieczenie by tłoczysko nie wysunęło się z tulei - taki pierścień sprężysty z drutu. Jak go zdejmiesz to tłoczysko możesz wyjąć z tulei. No i śrubokrętem wyciągasz uszczelniacze z tulei i masz siłownik rozebrany na części. Cylinder (5) sobie wyczyść - tam żadnych uszczelniaczy nie ma. Uszczelniacz - jak dobrze pamiętam to oring miedzy tuleją a cylindrem a między tłoczyskiem a tuleja uszczelniacz przypomina simering. trza pamiętać by nie założyć go odwrotnie - jedną stroną zbiera bród z tłoczyska

Aha - mój jest z 82r bez spreżyn. W nowszych może być inaczej chociaż nie sądzę

To ten drut4 mam rozumiec ze sie w srodku owija wkoło tulei skoro ma 15cm i ja zabezbiecza przed wysunięciem?? A jak później sie składa wszystko po wymianie uszczelnien to ten drut trzeba wyprostowac i wbijac, czy tak jak wyjdzie (pewnie półokrogły) tak go włożyc bez prostowania bo wczesniej pisali zeby prostowac. Wielkie dzięki za dokładne wytłumaczenie o co chodzi może w nastepnym tyg to rozbiore no i jak bym miał problem ze złożeniem to znowu bede sie pytał. Jeszcze raz bardzo dziękuje!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z hydrauliką Dzisiaj, 17:02
  •  

#131 Share Przemek15_03

Przemek15_03

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 lipiec 2013 - 13:47

Problem z hydrauliką Wkładasz siłownik w imadło tłoczyskeim do góry (Wiercenie nie jest konieczne jak dasz do zakładu, sam inaczej tego drutu nie wyciagniesz ) wiercisz na srodku tuleji ( 3 )po przeciwnych stronach małe otwory nie za głeboko i uwazaj zebys nie uszkodził tłoczyska bierzesz dornik i pobijasz z tego co widze na zdjeciu masz drut z odwrotnej strony włozony takze muisz bić tak by drut wykrecić czyli z ruchem wskazówek zegara w twoim przypadku drut ma sie wysuwac bedziesz widział czy się wysuwa jak pomylisz strony nie pozwól tylko zeby ci sie całkiem wkrecił bo bedzie źle( mozesz na wszelki wypadek zagiać mu końcówke), bo samymi obcegami to go nie wyciagniesz , a poxniej tak jak kolega wyzej napisał "Jak wyciągniesz drut, to w imadło wkręć siłownik i szarpnij za tłoczysko (1). Tłoczysko wyjdzie z tuleją gdzie są uszczelniacze. Na końcu tłoczyska jest zabezpieczenie by tłoczysko nie wysunęło się z tulei - taki pierścień sprężysty z drutu. Jak go zdejmiesz to tłoczysko możesz wyjąć z tulei. No i śrubokrętem wyciągasz uszczelniacze z tulei i masz siłownik rozebrany na części. Cylinder sobie wyczyść - tam żadnych uszczelniaczy nie ma. Uszczelniacz - jak dobrze pamiętam to oring miedzy tuleją a cylindrem a między tłoczyskiem a tuleja uszczelniacz przypomina simering. trza pamiętać by nie założyć go odwrotnie - jedną stroną zbiera bród z tłoczyska" z gumkami (fachowo to sie one nazywaja manżety z tego co wiem) nie ma problemu idziesz do jakiejs agromy bierzesz na wzór i dobierają(tylko staraj sie nie zniszczyc starych ) lepiej kazda kupuj osobno bo komplety raczej sa słabe jakościowo tylko najpierw robisz zdjęcie jak było załozone i dopiero wtedy ściagaj gumki. Ja tak robiłem wiele razy i nigdy nie miałem problemów, ale Cię nie namawiam jak boisz się i masz cos źle zrobic to oddaj do zakładu i miej głowę spokojną, z manzetami do tego modelu nie powinno byc problemu

Przy skałdaniu najpierw prostujesz wkałdasz ile wejdzie a potem pobijasz tuleje i ona sama wciaga

juz lepiej nie jestem w stanie Ci tego opisac mam nadzieje że sobie poradzisz powodzenia

Edytowany przez Przemek15_03, 05 lipiec 2013 - 13:43.


#132 Share grzepo

grzepo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 266 postów

Napisany 05 lipiec 2013 - 14:01

Problem z hydrauliką Łapiesz drut obcęgami (kombinerki) i udzerzasz w nie małym młotkiem- bo szarpaniem recznie raczej go nie wyciągniesz. Ja tak robiłem nie raz i jest dobrze, choć istnieje możliwość urwania druta.

#133 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 05 lipiec 2013 - 19:14

Problem z hydrauliką Przed wyciąganiem drutu lepiej pobić minimalnie tulei (3) aby zluzować naprężenie na drut.

Edytowany przez Sadek, 05 lipiec 2013 - 19:20.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#134 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 lipiec 2013 - 20:08

Problem z hydrauliką Oringi na pompie olejowej mogło wywalić a jak skręt działa to dzielnik strumienia mógł paść albo się zaciąć.

#135 Share case-jxu-95

case-jxu-95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zduńska Wola - Łask

Napisany 05 lipiec 2013 - 21:26

Problem z hydrauliką 190zł kosztuje regeneracja pompy hydraulicznej z przesyłką .Wysyłałem do Tucholi

Edytowany przez KRISTOFORn, 13 sierpień 2013 - 09:53.
Cytowanie poprzedniego posta


#136 Share MrTomo1919

MrTomo1919

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 05 lipiec 2013 - 22:41

Problem z hydrauliką

Wkładasz siłownik w imadło tłoczyskeim do góry (Wiercenie nie jest konieczne jak dasz do zakładu, sam inaczej tego drutu nie wyciagniesz ) wiercisz na srodku tuleji ( 3 )po przeciwnych stronach małe otwory nie za głeboko i uwazaj zebys nie uszkodził tłoczyska bierzesz dornik i pobijasz z tego co widze na zdjeciu masz drut z odwrotnej strony włozony takze muisz bić tak by drut wykrecić czyli z ruchem wskazówek zegara w twoim przypadku drut ma sie wysuwac bedziesz widział czy się wysuwa jak pomylisz strony nie pozwól tylko zeby ci sie całkiem wkrecił bo bedzie źle( mozesz na wszelki wypadek zagiać mu końcówke), bo samymi obcegami to go nie wyciagniesz , a poxniej tak jak kolega wyzej napisał "Jak wyciągniesz drut, to w imadło wkręć siłownik i szarpnij za tłoczysko (1). Tłoczysko wyjdzie z tuleją gdzie są uszczelniacze. Na końcu tłoczyska jest zabezpieczenie by tłoczysko nie wysunęło się z tulei - taki pierścień sprężysty z drutu. Jak go zdejmiesz to tłoczysko możesz wyjąć z tulei. No i śrubokrętem wyciągasz uszczelniacze z tulei i masz siłownik rozebrany na części. Cylinder sobie wyczyść - tam żadnych uszczelniaczy nie ma. Uszczelniacz - jak dobrze pamiętam to oring miedzy tuleją a cylindrem a między tłoczyskiem a tuleja uszczelniacz przypomina simering. trza pamiętać by nie założyć go odwrotnie - jedną stroną zbiera bród z tłoczyska" z gumkami (fachowo to sie one nazywaja manżety z tego co wiem) nie ma problemu idziesz do jakiejs agromy bierzesz na wzór i dobierają(tylko staraj sie nie zniszczyc starych ) lepiej kazda kupuj osobno bo komplety raczej sa słabe jakościowo tylko najpierw robisz zdjęcie jak było załozone i dopiero wtedy ściagaj gumki. Ja tak robiłem wiele razy i nigdy nie miałem problemów, ale Cię nie namawiam jak boisz się i masz cos źle zrobic to oddaj do zakładu i miej głowę spokojną, z manzetami do tego modelu nie powinno byc problemu

Przy skałdaniu najpierw prostujesz wkałdasz ile wejdzie a potem pobijasz tuleje i ona sama wciaga

juz lepiej nie jestem w stanie Ci tego opisac mam nadzieje że sobie poradzisz powodzenia

Wielkie dzięki już wiem o co chodzi naprawde bardzo dziekuje za tak dokładny opis. Mam nadzieje że mi sie uda to zrobic :)

#137 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 lipiec 2013 - 03:05

Problem z hydrauliką Zestaw naprawczy pompy kosztuję 20 zł.Tam jest kilka oringów.A co do regeneracji pompy hydraulicznej jak dobrze działało wszystko to się opłaci ale jak była już licha to 500 zł i masz nówkę.

#138 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 06 lipiec 2013 - 07:51

Problem z hydrauliką Jest do tej pompy jakiś gotowy zestaw naprawczy?? Nigdzie nie mogę znaleźć.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#139 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2395 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 lipiec 2013 - 22:04

Problem z hydrauliką Popytaj w agromach.U mnie w Wieluniu był dostępny.Kupowałem 2 lata temu jak mi łożysko na pompie siadło i zaraz zmieniłem oringi a jak nie ma to dobierzesz wedle katalogu.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z hydrauliką Dzisiaj, 17:02
  •  

#140 Share Przemek15_03

Przemek15_03

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 lipiec 2013 - 19:33

Problem z hydrauliką nie ma za co i powodzenia:)

Edytowany przez Przemek15_03, 08 lipiec 2013 - 19:34.


Podobne tematy