Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wałek ataku


23 odpowiedzi na ten temat

#21 Share grzegorz0378

grzegorz0378

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 październik 2014 - 10:36

Wałek ataku

wstaw tryby z zetora nie bedzie wyc

 

Napisałeś jeden post i od razu ostrzeżenie. A jakbyś przeczytał regulamin to byłoby wszystko ok.


Edytowany przez Elektrotechnik, 16 październik 2014 - 13:33.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wałek ataku Dzisiaj, 11:38
  •  

#22 Share corrado

corrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2076 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Mazowieckie

Napisany 16 październik 2014 - 12:12

Wałek ataku

To i ja panowie mam podobny problem...
Tylko że ja wymieniłem wałek i tryb oraz koło na wałku od strony skrzyni nie wymieniałem talerza bo to za dużo roboty...Ale po złożeniu wszystkiego okazało sie że coś mi łomocze w skrzyni ale tylko na 3 biegu i przy włączaniu na terenowe i teraz nie wiem co to może byc czy to wodziki czy któryś tryb nie bardzo chce "pracować" z nowym kołem reduktora

 

Prawdopodobnie tryb wchodzi za mocno w prace i dlatego tak się dzieje. 


Jeśli pomogłem nacisnij zieloną strzałkę :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wałek ataku Dzisiaj, 11:38
  •  

#23 Share Voo

Voo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 263 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 16 październik 2014 - 13:17

Wałek ataku

Ale odgrzebaliście temat,z przed 1,5 roku :P



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Wałek ataku Dzisiaj, 11:38
  •  

#24 Share Adi96

Adi96

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 691 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Ciągniki Polska motoryzacja,Mechanika,Fotografia

Napisany 30 listopad 2015 - 23:56

Wałek ataku

Witam.Nurtuje mnie jedna rzecz odkąd zdjąłem pokrywę  podnośnika i przeglądałem cały dyfer  w c-360 i praca jest raz cichsza i raz głośniejsza  jak się jedzie na 3 lub 5 to jakby drżenie lub dzwonienie  tutaj na filmie         jest od 2 minuty tylko się trzeba wsłuchać.Jak przeglądałem mechanizn różnicowy to mam luz wzdłużny przód tył na wałku ataku.I teraz kilka pytań ten luz wzdłużny jest  wyrobieniem wałka ataku   czy to wina łożyska że powoli się sypie???, i czy ta praca jest spodowana przez ten luz? Luz mam około 1/10 więc spory jak na przekładnie główną



Podobne tematy