Skocz do zawartości

Zdjęcie

Obroty


52 odpowiedzi na ten temat

#41 Share daniu

daniu

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 luty 2009 - 11:56

Obroty Dzieki wielkie za podpowiedz TOMCAT ty może masz racje ze to wina obrotomierza albo jego napędu bo silnik to pracuje wręcz idealnie ostro wchodzi na obroty praktycznie zero dymka. Będę badał sprawę jak znajdę przyczynę to napisze.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obroty Dzisiaj, 13:38
  •  

#42 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 12 luty 2009 - 10:40

Obroty witam panowie, mam taka sprawe nie z tej beczki, ale niebed zakładac tematu. w 4512 jest silnik A4.236 , i mam pytanie o symbol tej pompy zamontowanej w pokrywe rozrzadu pod alternatoremna 3 śruby , jesli ktos ma ją zamonotwaną to naprawde prosilbym o symbol..Pilne ;) z góry dzieki
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#43 Share tomcat

tomcat

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 14 luty 2009 - 17:19

Obroty jesli chodzi o pompe co jest pod alternatorem to sa 3 rodzaje:

- ze wspolnym zbiornikiem oleju nr 1669 138 M91


- mala pompa z oddzielnym zbiornikiem nr 7006 490 M91


- pompa tandem do wspomagania i hydrauliki nr 7006 985 M91
live is too short......................drive URSUS more

#44 Share piciaj

piciaj

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 300 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gniezno/Września--
  • Zainteresowania:mechanika zootechnika treningi krav maga

Napisany 15 luty 2009 - 10:19

Obroty dziekuje za odpowiedz :)
znalazłem to czego szukałem ..:)))

#45 Share coolman111

coolman111

    Darek

  • Members
  • PipPipPip
  • 2869 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kobylnica k. Inowrocławia
  • Zainteresowania:Motocykle- choppery,
    radiokomunikacja cb i kf,
    broń palna

Napisany 18 luty 2009 - 15:45

Obroty Widzę, że każdy ma inne obroty :). Ja w swoim (nic nie regulowane ani nie tuningowane czy podkręcane) mam max. 2200 obr min na biegu jałowym. W pługu to spada do ok. 2100 obr., ale oczywiście na maksymalnych nie jeżdżę.

#46 Share pleban1330

pleban1330

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 195 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice słupcy i konina
  • Zainteresowania:samochody,ciągniki i maszyny rolnicze,music,wojsko,

Napisany 19 luty 2009 - 20:10

Obroty ja zawsze na 1700 go użytkowałem

#47 Share djvtec

djvtec

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wschodnie okolice Zamościa :)
  • Zainteresowania:Dj'ka, motoryzacja, rolnictwo

Napisany 31 sierpień 2009 - 17:52

Obroty odswierzam temat :) ja swoim 3512 zazwyczaj jezdze na 1900 rpm + ten silnik jest poprostu stworzony do takiej jazdy i przynajmniej ja odczuwam ze w podorywce i w orce wlasciwej poprostu lepiej silnik pracuje na wysokich obrotach, a przy bronach lub w jezdzie po ulicy nie lubie sie wlec wiec czesto pedal idzie w podloge... :)
Ursus C-360
Ursus 3512
New Holland TD80D to mój tabor :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obroty Dzisiaj, 13:38
  •  

#48 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 sierpień 2009 - 19:02

Obroty Tak wogóle to od 10 lat nie mam obrotomierza, ale wiem, że pompa była tak ustawiona że max obr to 2250 i jak tak pokosiłem teraz rotacyjną potraw z gazem w podłodze to 5l/godz zeszło, tak samo orka, niestety ferdek ma za mało mocy żeby orać z 3x30 i nie mieć 2 tyś obr ale nie przekraczając te 2 tyś obr spalanie nie przekracza 4l/godz w orce i innych ciężejszych pracach, znajomy ma mf od niedawna i orze z 2x30 na 2H na obr 1300, ale miał 3x30 i nie potrafił takim zestawem pracować he he he, teraz mam inny problem z obr tzn obr minimalne, bo po przygodzie z wydmuchaną uszczelką spod pokrywki pompy paliwowej zakładając nową uszczelkę na inny otworek założyłem sprężynkę i przez to mam obr min. około 500 obr, podobno perkins bardzo nie lubi takich obr i nawet wał można uszkodzić, staram się unikać tych obr ale nie mam jak podkręcić już na pompie a znowy tej głowiczki odkręcać mi się nie chce, wiec napiszcie jakie macie ustawione obr biegu jałowego!

#49 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 31 sierpień 2009 - 20:09

Obroty Wg instrukcji od C-360-3p obr minimalne powinny wynosić 800obr/min.
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#50 Share Dechens

Dechens

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 32 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małyszyn

Napisany 29 wrzesień 2009 - 18:45

Obroty hmm... to ursus 3512 moze wyciągnąć 2400 obrotów??? mój ferdek dochodzi tylko do 2200obr. a minimalnie chodzi na 750...

#51 Share samczyk1991

samczyk1991

    Technik mechanik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1058 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Rolnictwo,a w szczególności jej mechanizacja.

Napisany 29 wrzesień 2009 - 20:50

Obroty Ogranicznik przekręcasz na pompie i masz obroty ,że licznik zamkniesz , dostałem po regeneracji pompę która ma podkręcony ogranicznik że wyciągam do 2600 ale to na pusto :) Ale silnik wyje jakby miał zaraz się rozpier... :)
Wieczny kawaler ;)

#52 Share mateuszm

mateuszm

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany 08 październik 2009 - 15:27

Obroty ja na biegu jałowym mam ustawiony na 1000 a jak jezdze to nizej 1500 nie schodzę:) u nas jak jeden koles orał na niskich obrotach to juz mu 2 wały szlak trafił..

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Obroty Dzisiaj, 13:38
  •  

#53 Share Rolnik1111

Rolnik1111

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów

Napisany 09 styczeń 2016 - 22:33

Obroty

Żeby mieć jak najmniejsze spalanie i zużycie silnika w ciężkiej pracy trzeba tak dobierać biegi i obroty żeby przy odpowiedniej prędkośći pracy mieć obroty jak najbliższe tych przy których silnik osiąga maksymalny moment obrotowy?

 



Podobne tematy