Skocz do zawartości

Zdjęcie

uprawa truskawek


3675 odpowiedzi na ten temat

#1021 Share cinek1808

cinek1808

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 730 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 kwiecień 2014 - 20:59

uprawa truskawek może i tak być jest wiele czynników co na to wpływają ( odmiana wiek truskawki pogoda)
mój sąsiad truskawek nie piela tylko opryskami jedzie i był rok co mu nie wytrzymały

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
uprawa truskawek Dzisiaj, 14:26
  •  

#1022 Share xyz88

xyz88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 243 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski, lubelskie
  • Zainteresowania:Części samochodowe.

Napisany 07 kwiecień 2014 - 21:16

uprawa truskawek

300 litrów wody to na hektar powinno być a nie na 30arów.


Ściągacie już folie z truskawek? Są u was kwiaty?


To sugerujesz że za bardzo rozwodniłem oprysk? Czy co?

#1023 Share radosz

radosz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 105 postów

Napisany 07 kwiecień 2014 - 21:20

uprawa truskawek moja odmiana to honeoye.dzisiaj bylem na polu i okazuje sie ,ze cos tam sie dzieje.ognicha zolknie powoli :) mysle jutro powtorzyc zabieg.truskawki byly sadzone pozno i nie widac jeszcze zeby szly w kwiatki.u sasiada juz cos widac,a u mnie, to one chyba dopiero sie dobrze przyjely.jak myslicie pryskac????

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
uprawa truskawek Dzisiaj, 14:26
  •  

#1024 Share RadekWojtczak

RadekWojtczak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany 08 kwiecień 2014 - 06:33

uprawa truskawek załozona była około 2 tygodni temu. mam jeszcze 2 letnia mala ''plantacje'' nie pieliłem jej na jesieni wiec teraz sie w niej dzieje ,chce przejechac kultywatorem wybrac wiekrze i opryskac agilem i nie wiem czy nie zmieszac go z czyms? powiadasz ze devrinol zalatwi sprawe?:)

#1025 Share Samson1

Samson1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 70 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Sport, wędkarstwo, motoryzacja.

Napisany 08 kwiecień 2014 - 06:53

uprawa truskawek

To sugerujesz że za bardzo rozwodniłem oprysk? Czy co?


Na to wygląda że za dużo wody. Maksymalnie 100 l powinno być.

#1026 Share mathewc385

mathewc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamojszczyzna

Napisany 08 kwiecień 2014 - 11:43

uprawa truskawek Witam jaka odzywka bedzie lepsza na truskawki czy taka z duza iloscia fosforu czy z duza iloscia potasu a moze zrownowarzona?? Ktory skladnik jest wazniejszy??

#1027 Share tomn95

tomn95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 638 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 08 kwiecień 2014 - 13:05

uprawa truskawek No to się zaczęło odliczanie :)

Załączone miniaturki

  • CAM00020.jpg
  • CAM00022.jpg
  • CAM00023.jpg


#1028 Share marluk

marluk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2014 - 13:15

uprawa truskawek

Witam jaka odzywka bedzie lepsza na truskawki czy taka z duza iloscia fosforu czy z duza iloscia potasu a moze zrownowarzona?? Ktory skladnik jest wazniejszy??

sporo zalezy od zasobnosci gleby. jesli to uprawa tradycyjna a nie przyspieszona to chyba do tej pory trzeba bylo wiecej fosforu ale teraz juz bedzie trzeba coraz wiecej potasu, ja bym dal teraz zrownowazona ale zeby miala malo azotu. albo poczekal z tydzien i dal juz o sporej zawartosci potasu.

#1029 Share mathewc385

mathewc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamojszczyzna

Napisany 08 kwiecień 2014 - 14:44

uprawa truskawek Myslalem o kristalonie zielonym npk 18 18 18 jakies 4 kg\ha + do tego jakies microelementy np plonowit z. Jak myslisz bedzie dobrze??

#1030 Share marluk

marluk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2014 - 15:01

uprawa truskawek zielony ma troche duzo azotu, lepiej daj pomaranczowy w takiej samej dawce.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
uprawa truskawek Dzisiaj, 14:26
  •  

#1031 Share sebas99

sebas99

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, KPK Kumurun Team, motoryzacja

Napisany 08 kwiecień 2014 - 15:58

uprawa truskawek Z tym się zgodzę ;) Zielony można było dawać zaraz po rozpoczęciu wegetacji truskawek, ponieważ ma on większą dawkę azotu :D W tej chwili polecam, tak jak kolega wyżej Kristalon Pomarańczowy. Moim zdaniem jeden z najlepszych nawozów dolistnych do truskawek ;)

#1032 Share mathewc385

mathewc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamojszczyzna

Napisany 08 kwiecień 2014 - 16:37

uprawa truskawek Ok to tak jak radzicie dam cos z wieksza zawartoscia potasu a mniejsza azotu. A jeszcze poradzcie cos na temat microelementow w truskawkach stosujecie jakies czy jest to raczej zbedny zabieg??

#1033 Share marluk

marluk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2014 - 16:46

uprawa truskawek zastosuj Kristalon Pomaranczowy, on ma mikroelementy.

Edytowany przez marluk, 08 kwiecień 2014 - 16:47.


#1034 Share mathewc385

mathewc385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zamojszczyzna

Napisany 08 kwiecień 2014 - 17:46

uprawa truskawek Ok to dam 4 kg\ha kristalonu pomaranczowego i odpuszcze sobie dodatkowe micro. Dzieki koledzy za rady duzo sie od was dowiedzialem.

Ok to dam 4 kg\ha kristalonu pomaranczowego i odpuszcze sobie dodatkowe micro. Dzieki koledzy za rady duzo sie od was dowiedzialem.

#1035 Share saszeta

saszeta

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2591 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubuskie kożuchów
  • Zainteresowania:robota,robota,robota. Od świtu do zmierzchu

Napisany 08 kwiecień 2014 - 19:03

uprawa truskawek to ciekawe z tym nadmiarem azotu bo podczas kwitnienia wskazana jest saletra wapniowa z borem. Zwłaszcza w programie yary

#1036 Share jareq

jareq

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2014 - 19:18

uprawa truskawek wskazana jest ale głównie chodzi o łatwo i szybko przyswajalny wapń a nie azot

#1037 Share marluk

marluk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2014 - 21:14

uprawa truskawek dokladnie, jareq ma racje, tego azotu w tej saletrze mogloby byc zdecydowanie mniej.

#1038 Share malkolm

malkolm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1688 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 kwiecień 2014 - 07:49

uprawa truskawek do początków kwitnienia stosuje się kristaleaf fruit controller, a od początku zawiązywania owoców kristalon pomarańczowy na zmianę z calcinitem co tydzień

#1039 Share marluk

marluk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 kwiecień 2014 - 11:26

uprawa truskawek a to nie bedzie za duzo tego azotu w calcinicie?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
uprawa truskawek Dzisiaj, 14:26
  •  

#1040 Share RadekWojtczak

RadekWojtczak

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 29 postów

Napisany 09 kwiecień 2014 - 19:21

uprawa truskawek

załozona była około 2 tygodni temu. mam jeszcze 2 letnia mala ''plantacje'' nie pieliłem jej na jesieni wiec teraz sie w niej dzieje ,chce przejechac kultywatorem wybrac wiekrze i opryskac agilem i nie wiem czy nie zmieszac go z czyms? powiadasz ze devrinol zalatwi sprawe? :)


opryskałem dzis stompem bo dostałem wiec jak za darmo:) ziemia lekka dałem 4l na 300l wody.
bedzie cos z tego?

Podobne tematy truskawki pare

Tylko na agroFakt.pl: Sumi Agro Poland a truskawki zobacz »