MarcinC360

Układ chłodzenia w c-360

Polecane posty

milanreal1    319

O jakie doświadczenia ci chodzi? O jakieś problemy ze zdjęciem głowicy czy coś innego bo za bardzo nie rozumiem pytania.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Chodziło mi o co odkręcać wyjmować na co uważać i co przy okazji rozkręcenia wymienić w razie czego.

I czy ciężko jest to naprawić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zidane90    0

Musisz odkręcić dekiel, i klawiaturę. W tych 3 dobrych głowicach poluzuj kolektory wydechowy powietrza i wody a w tej zepsutej odkręcić zupełnie. Następnie odkręcić przelew od wtrysków i wtrysk. Potem to już trzeba odkręcić głowicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2059

Witam także walczę z zaślepkami w głowicy. U mnie nie tyle przerdzewiała co ją wypchnęło. Odkręciłem miskę olejową i dokładnie opatrzyłem wszystkie czułe punkty przez które woda może dostawać się do oleju(dowiedziałem się o nich dzięki pomocy Agrofotowiczów). Okazało się ,że kapie z pod pierwszej głowicy od strony chłodnicy(bynajmniej z pod innych nie zauważyłem)Jak ściągnąłem głowicę i zalałem blok woda to nic jej nie ubyło. Odkręciłem te dekielki gdzie znajdują się popychacze i sprawdzałem palcami czy pod pozostałymi głowicami w miejscu tych zaślepek nie ma wybrzuszeń ,nic nie zauważyłem więc myślę, że tamte zaślepki powinny być ok.

Wyciągnąłem wtryskiwacz z tej głowicy którą miałem ściągać, ściągnąłem dźwigienki zaworów, okręciłem głowicę ,w miejscu gdzie znajduje się korek na uszczelce było widać rdzę, a pod palcem było czuć na niej uskok. Wodę zawsze spuszczam ,ale podejrzewam że kamień zrobił swoje ponieważ jak wyciągnąłem ten korek (ruszał się pod naciskiem palca) to było pod nim bardzo dużo kamienia (prawdopodobnie jak przyszedł mróz trochę wody zostało kamień też był mokry i wysadziło. Później kupiłem zaślepkę i tak jak Kolega wyżej napisał nabiłem ją do głowicy tylko nie dałem sylikonu bo akurat nie miałem, ale myślę że i bez niego się obejdzie. Dzisiaj przykręciłem głowicę. Jutro dla pewności zaleję go jeszcze raz wodą i będę widział czy te zabiegi pomogły. Oby pomogły bo zaczyna w polu obsychać i ciągnik będzie potrzebny.


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

Jeżeli bąbelki powietrza dostają się do chłodnicy i ubywa wody,a nie ma jej w oleju to jest pęknieta głowica.Wtedy woda jest spalana.Miałem tak kilka lat temu w C-360 po miesiącu przestało i do teraz chodzi.


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

mogły też pujść uszczelki musisz rozebrać i sam zobaczysz co jest grane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NPK    0

W 330 jak woda spływa do oleju to tylko przez pękniętą tuleje, czy jeszcze gdzieś może uciec?


Do rolnictwa podchodź z głową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
synek01    0

witam mam problemik z moim C-360 podczas pracy ubywa płynu z chłodnicy nigdzie nie wycieka i nie przybywa oleju. Czy to może być wina uszczelki pod głowicą??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Jestes pewien, ze nigdzie nie masz wyciekow? Nie wiem jak u ciebie, ale my na kranikach spustowych mamy zalozone wezyki i poprowadzone pod spod. Wtedy na nich nie widac saczenia. Teraz jest goraco, do tego silnik na pewno lapie temperature ok 80-90 stopni. Delikatny przeciek chocby z kranika+ parowanie nawet przez korek chlodnicy nadmiarem i sprawa jasna. Te 1-2 l wody czy plynu moze uciec bardzo szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszC330    0

a jeśli kraniki masz szczelne no to sprawdz rano przed robotą ile masz oleju na bagnecie... potem po pracy ciągnikiem znowu sprawdz bagnet.. jesli poziom sie zwiekszył no to plyn czy woda ucieka Ci do oleju czyli wina uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Wtedy olej zrobił by się szary i silnik by ch... strzelił.

Teraz jest goraco, do tego silnik na pewno lapie temperature ok 80-90 stopni. Delikatny przeciek chocby z kranika+ parowanie nawet przez korek chlodnicy nadmiarem i sprawa jasna. Te 1-2 l wody czy plynu moze uciec bardzo szybko.

Ja uważam tak samo :rolleyes:


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    4

witan chcialbyn sie dowiedziec z kad sie biora babelki w chlodnicy w 360? jesten jej wlascicielen od kilkunatu lat i nie nialen z nia zadnych problenow dzialala bez zarzutu a tu w tantyn roku pojawily sie babelki w chlodnicy wynienilisny uszczelke pod glowica ale po kilku godzinach pracy problen powrocil co noze byc powoden tego nankanentu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sygala    0

Może trzeba splanowac głowice. i dobrze jest jezeli po kilku motogodzinach pracy ponownie dokreci sie głowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Uszczelka pod głowcą-najlepiej wymień wszystkie i jeżeli po kilku motogodzinach problem znów się pojawia to zwieź głowice po wykręceniu do splanowania bo raczej nic innego tu nie będzie. Ale niech sę wypowiedzą jeszcze inni forumowicze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    4

czyli planowanie wszystkich głowic + wyniana zaworów + gniazd zworowych ???

aż tyle ?

noze wie ktos jakie orientacyjne ceny??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konrad9922    0

witam chce w tą zime zalac płyn do c360...Tylko niewiem jaki myslalem nad petrygo i borygo tylko niewiem czy nie zeżrą mi układu chłodzenego??Prosze o pomoc!!!!!!!!!!


Moja stajnia Ursus 1012 i c355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Do traktora starej daty bez roznicy. Zeszta zarowno petrygo jaki borygo maja rozne swoje typy.

Jezeli nie masz w ukladzie chlodzenia alumuniowej nagrzewnicy, lub chlodniczy to jej bez obaw. Jezeli masz jakies elementy alumuniowe to nalezy uzyc Petrygo do lau, lub petrygo eko. Lepiej w takim przypadku dmuchac na zimne.

 

Jeszcze jedna sprawa jezeli masz zabrudzony uklad , byl klejony to tez moze sie zdarzyc ze borygo po czasie wypluka ci wszystko i moze byc przeciek. Ale to skrajne przypadki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

zalej wodą i po krzyku :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaskurp
      Witam, do podobnego tematu się nie dokopałem a sprawa pilna więc, kilka dni temu padła mi pompa wodna więc przy jej wymianie postanowiłem naprawić wskaźnik wody bo fałszował. termostat był uszkodzony więc go wymieniłem na nowy lecz nieco inny. stary miał sprężynę u dołu, od strony pompy a klapka otwierała się do góry zgodnie z kierunkiem tłoczenia wody do chłodnicy. W nowym termostacie aby klapka otwierała się do góry trzeba go zamontować sprężyną do góry i tu moja wątpliwość, bo przecież wtedy woda z małego obiegu niema kontaktu bez pośrednio ze sprężyną która odpowiada za otwieranie i zamykanie go. Więc jak ktoś montował niech się podzieli swoimi wnioskami.
      Następna sprawa, mianowicie wymieniałem owy czujnik od temperatury i w agromie dali mi drugi troche inny ale gwint pasował, jednak skala się nie zgadzała, czujnik miał 50 stopni a na zegarze 100 ale dołożyłem opornik i grało. ale przy montażu zerwałem gwint i kupiłem drugą kopułkę i nowy czujnik od c385 w grene i jak go podłączyłem to jeszcze gorzej, w 30 stopniach zegar pokazuje 100 stopni. A to tego tu opornik za bardzo nie pomaga bo skrajne wartości rezystancji są dość blisko i jak dołożę odpowiedni opornik to zegar jak zimna woda to pokazuje 70 stopni, jak gorąca to 90 stopni więc ciężko rozróżnić kiedy jest ok a kiedy się przegrzewa.
      proszę o jakieś rady
       
      ciągnik ursus c-385
    • Przez PiotrekMTZ
      W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie
      Prosze o jakieś podpowiedzi
    • Przez domguralesku
      Witam serdecznie.
      Mój problem z moja 30 jest następujący prawdopodobnie została woda w bloku nie została spuszczona, jedynie z chłodnicy
      Pytanie moje jest takie czy mimo tego ze nie było stanu wody blok mógł pęknąć?
      tak myśląc na chłopski rozum nie powinien ponieważ woda podczas zamarzania i rozpierania bloku będzie rozprężać się tam gdzie ma lżej wiec nie wiem czy trafne jest moje rozmyślanie?
    • Przez johenek
      Witam
       
      Dzisiaj w trakcie podorywki nagle wywaliło całą wodę z silnika, ale zacznę od początku.
      Na usłudze robiłem podorywkę, ciągnik pracował normalnie, miał swoją moc, temperatura silnika była w normie. Po zaoraniu około 2ha pola(pole równe, głównie piaszczyste) nagle korek od chłodnicy wystrzelił na kilkanaście metrów do góry, po drodze otwierając klapkę w masce, i w tym samym momencie wystrzeliła fontanna wody z chłodnicy. Woda leciała do góry tak wysoko aż wlatywała na dach kabiny, wyleciała prawie cała, zostało tylko tyle co nie zdążyło zejść z nagrzewnicy. Po zalaniu układu nową wodą dokończyłem orkę(1ha) lecz bez zakręconej chłodnicy ponieważ korek uległ zniszczeniu(poodginały się te skrzydełka). W trakcie pracy po tym zajściu nic nie zaobserwowałem niepokojącego, nie widać bąbelków w chłodnicy. Zdaje mi się że lekko przybyło oleju(ale do końca nie jestem pewien). Ciągnik odpala bez problemu, nie kopci bardziej niż wcześniej, mocy mu też nie ubyło.
      Tu jest moje pytanie czy możliwe że padła uszczelka pod głowicą lub pękła tuleja cylindra?
      Czym mógł być spowodowany ten wystrzał korka od chłodnicy oraz wody?
       
      PS:Mój Belarus ma prawie 7 tyś Mth, od nowości nic nie było robione przy silniku jedynie regeneracja pompy wtryskowej i wtrysków oraz regulacja luzu zaworowego.
       
      Jeśli był już taki temat to proszę o link do niego, bo bardzo mi jest potrzebny ten ciągnik, a nie wiem czy robić nim dalej, bo takie wystrzały nie zdarzają się często
    • Przez hus2431
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś styczność z generatorem HHO i wie jakie są wyniki spalania i mocy po zamontowaniu takiego generatora? Czy to na prawdę jest takie cudowne cacko, że zmniejsza spalanie o 20-30% i zwiększa moc silnika? Wszystkie informacje jakie znalazłem na ten temat były podawane przez producentów nie mogłem znaleźć informacji udzielonych przez samych użytkowników tego urządzenia dlatego zwracam się do was użytkowników Agrofoto
       
      link do generatora:
      http://allegro.pl/hho-generator-ciagnik-na-wodor-4-6-5l-i6004627515.html#thumb/8
       
       
      Temat zamykam, a Ty powinieneś jeszcze dostać ostrzeżenie za zamieszczanie linków do aukcji.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj