MarcinC360

Układ chłodzenia w c-360

Polecane posty

seweryn7701    0

Asharot ma racje. Jak nalejesz pod korek to wyrzuci. Wystarczy jak nalejesz 2cm nad płytki.

Płyn ma miejsce na rozszerzenie się i nic nie wyrzuca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Wody jak naleje pod korek to też wyrzuci, więc to jest normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dex1988    7

Dziś pomagałem sąsiadowi wozić drzewo z lasu z marnym skutkiem (bagno jak ch....a). Wskaźnik temperatury dochodził tylko do zielonego, ale jak wróciłem do domu i dotknąłem ręką bloku silnika to był strasznie gorący (strasznie bo do porównania mam tylko c330 i w niej nigdy tak się nie nagrzewał). Czy to normalne w c360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

50 stopni już parzy. Brak ci odniesienia, sugeruj się wskaznikiem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dziś pomagałem sąsiadowi wozić drzewo z lasu z marnym skutkiem (bagno jak ch....a). Wskaźnik temperatury dochodził tylko do zielonego, ale jak wróciłem do domu i dotknąłem ręką bloku silnika to był strasznie gorący (strasznie bo do porównania mam tylko c330 i w niej nigdy tak się nie nagrzewał). Czy to normalne w c360?

Jeżeli wskażnik dochodził do zielonego pola to mogło być około 65-70 stopni to musi już parzyć a zagrzej go do normalnej temp. 80-85 stopni to dopiero będzie parzył :D jeżeli C-330 nie nagrzewa się to cos nie tak z termostatem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

Ja zawsze jak leję wodę to tak do 2/3 wlotu tej rurki co idzie z pompy wodnej i jest ok. A wchodzi nie całe 10 litrów, bo zawsze jak biorę wiadro 10l to jeszcze z pół litra zostaje.

pasiu66 jak chcesz zalać płynem to możesz załozyć ten zbiorniczek, bo to różnie bywa, a płyn droższy od wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djthomas    1

dex1988 Diesel pracuje w bardzo wysokiej temperaturze więc się tym nie martw. Jeśli blok w twojej c-330 się tak nie nagrzewa to albo masz zepsuty termostat albo w ogóle go nie masz. U mnie też tak było zamiast termostatu miałem kawałek blachy okrągłej i przewiercone w niej było kilka dziur. Powodowało to że podczas orki np; ciągnik nawet przy całym dniu pracy nie osiągał wyższych temperatur takich jak diesel powinien:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

hej koledzy znacie moze jakis sposób na wypłukanie wyczeszczenie chłodnicy od wewnatrz . oststnio pekła mi tuleja i olej zmieszał sie z woda i poszło wszystko do chłodnicy i teraz jak wypuszcze wode do czuć ze jest tam taka masć . jak sie jej pozybc bo tuleje zrobiłem i teraz jak prasuje claas rollant 44 to mi gotuje wode a wczesniej tego nie było. A jak sie pozbyc kamienia bo w c330 chyba mi zakamieniała chłodnica bo tez pokazuje swoje duza temp.

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmmmm    1

w C360 to musiałbyś ją przelać gorącą wodą i to przez jakiś czas tzn najpierw zalać gorącą żeby rozpuściło się trochę a później gorącą wodą płukać a na kamień jest dobry kwasek cytrynowy do gorącej wody (sprawdzone)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Wlej 3 litry octu to pomoze

i rozgrzej najlepiej przy prasie po robocie spusc wode i jak ostygnie troche zalej woda zapal na chwilke i spusc i mozesz zalac zwykla troche kombinowania ale dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zagotuj wodę w chłodnicy,wsyp "kret" do udrożniania rur, utrzymaj temp przez 2 minuty, spuść to i dokładnie wypłukaj. przeczyści chłodnice na pewno, usunie wszystko... sama tak robiłam sąsiad mi polecił:)


Starszych trzeba słuchać.... ale swoje robić! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

Jednak nic nie płukałem użyłem tylko kompresora i duzym ciśnieniem przeczyściłem ja i teraz mało co wskazówka sie podnosi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

rozumiemy że chodzi o wskazóweczkę od temperatury ....

;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Najbezpieczniej wlej coś bez sody. Ocet, odkamieniacz do czajników lub t.p.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikey    0

Witam mam problem z moja 60. Wywala mi wodę z chłodnicy przez korek. Woda w chłodnicy jest czarna i tłusta. Kopci także na biało. Co może być przyczyną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaskurp
      Witam, do podobnego tematu się nie dokopałem a sprawa pilna więc, kilka dni temu padła mi pompa wodna więc przy jej wymianie postanowiłem naprawić wskaźnik wody bo fałszował. termostat był uszkodzony więc go wymieniłem na nowy lecz nieco inny. stary miał sprężynę u dołu, od strony pompy a klapka otwierała się do góry zgodnie z kierunkiem tłoczenia wody do chłodnicy. W nowym termostacie aby klapka otwierała się do góry trzeba go zamontować sprężyną do góry i tu moja wątpliwość, bo przecież wtedy woda z małego obiegu niema kontaktu bez pośrednio ze sprężyną która odpowiada za otwieranie i zamykanie go. Więc jak ktoś montował niech się podzieli swoimi wnioskami.
      Następna sprawa, mianowicie wymieniałem owy czujnik od temperatury i w agromie dali mi drugi troche inny ale gwint pasował, jednak skala się nie zgadzała, czujnik miał 50 stopni a na zegarze 100 ale dołożyłem opornik i grało. ale przy montażu zerwałem gwint i kupiłem drugą kopułkę i nowy czujnik od c385 w grene i jak go podłączyłem to jeszcze gorzej, w 30 stopniach zegar pokazuje 100 stopni. A to tego tu opornik za bardzo nie pomaga bo skrajne wartości rezystancji są dość blisko i jak dołożę odpowiedni opornik to zegar jak zimna woda to pokazuje 70 stopni, jak gorąca to 90 stopni więc ciężko rozróżnić kiedy jest ok a kiedy się przegrzewa.
      proszę o jakieś rady
       
      ciągnik ursus c-385
    • Przez PiotrekMTZ
      W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie
      Prosze o jakieś podpowiedzi
    • Przez domguralesku
      Witam serdecznie.
      Mój problem z moja 30 jest następujący prawdopodobnie została woda w bloku nie została spuszczona, jedynie z chłodnicy
      Pytanie moje jest takie czy mimo tego ze nie było stanu wody blok mógł pęknąć?
      tak myśląc na chłopski rozum nie powinien ponieważ woda podczas zamarzania i rozpierania bloku będzie rozprężać się tam gdzie ma lżej wiec nie wiem czy trafne jest moje rozmyślanie?
    • Przez johenek
      Witam
       
      Dzisiaj w trakcie podorywki nagle wywaliło całą wodę z silnika, ale zacznę od początku.
      Na usłudze robiłem podorywkę, ciągnik pracował normalnie, miał swoją moc, temperatura silnika była w normie. Po zaoraniu około 2ha pola(pole równe, głównie piaszczyste) nagle korek od chłodnicy wystrzelił na kilkanaście metrów do góry, po drodze otwierając klapkę w masce, i w tym samym momencie wystrzeliła fontanna wody z chłodnicy. Woda leciała do góry tak wysoko aż wlatywała na dach kabiny, wyleciała prawie cała, zostało tylko tyle co nie zdążyło zejść z nagrzewnicy. Po zalaniu układu nową wodą dokończyłem orkę(1ha) lecz bez zakręconej chłodnicy ponieważ korek uległ zniszczeniu(poodginały się te skrzydełka). W trakcie pracy po tym zajściu nic nie zaobserwowałem niepokojącego, nie widać bąbelków w chłodnicy. Zdaje mi się że lekko przybyło oleju(ale do końca nie jestem pewien). Ciągnik odpala bez problemu, nie kopci bardziej niż wcześniej, mocy mu też nie ubyło.
      Tu jest moje pytanie czy możliwe że padła uszczelka pod głowicą lub pękła tuleja cylindra?
      Czym mógł być spowodowany ten wystrzał korka od chłodnicy oraz wody?
       
      PS:Mój Belarus ma prawie 7 tyś Mth, od nowości nic nie było robione przy silniku jedynie regeneracja pompy wtryskowej i wtrysków oraz regulacja luzu zaworowego.
       
      Jeśli był już taki temat to proszę o link do niego, bo bardzo mi jest potrzebny ten ciągnik, a nie wiem czy robić nim dalej, bo takie wystrzały nie zdarzają się często
    • Przez hus2431
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś styczność z generatorem HHO i wie jakie są wyniki spalania i mocy po zamontowaniu takiego generatora? Czy to na prawdę jest takie cudowne cacko, że zmniejsza spalanie o 20-30% i zwiększa moc silnika? Wszystkie informacje jakie znalazłem na ten temat były podawane przez producentów nie mogłem znaleźć informacji udzielonych przez samych użytkowników tego urządzenia dlatego zwracam się do was użytkowników Agrofoto
       
      link do generatora:
      http://allegro.pl/hho-generator-ciagnik-na-wodor-4-6-5l-i6004627515.html#thumb/8
       
       
      Temat zamykam, a Ty powinieneś jeszcze dostać ostrzeżenie za zamieszczanie linków do aukcji.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj