Skocz do zawartości

Zdjęcie

Co was najbardziej kręci u panienek?


152 odpowiedzi na ten temat

#121 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 19 luty 2009 - 20:34

Co was najbardziej kręci u panienek? To co w temacie jest wązne ale u mnie odgrywa największą role calkowita gora z zewnątrz i w środku i ostra jak jest lubie takie mrrrr :) Aniaj ka się wkurzy ostra jest lubie jej zdenerwowana mine zakochać sie można :) i przynajmniej nic dodac nic ujać nie za chuda, nie za gruba nie za wilekie nie za małe :)
Mój Wladimirec podbija świat

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co was najbardziej kręci u panienek? Dzisiaj, 16:01
  •  

#122 Share Trancemann

Trancemann

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolska
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze oraz tworzenie muzyki trance

Napisany 21 luty 2009 - 18:51

Co was najbardziej kręci u panienek? ja najbardziej cenie sobie zestaw słodka buzia-ładna pupa:D fajnie jak dziewczyna ma tez ładne nogi i fajne "ucho" <_<

#123 Share lukas17

lukas17

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pomorze

Napisany 21 luty 2009 - 19:26

Co was najbardziej kręci u panienek? a ja wole moją dziewczyne ale wam nie opisze jej hehe:)
sprzedam deutz fahr M36.40, Bizona Z056, oraz ursusa 360 bliższe informajce na pw lub tel

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Co was najbardziej kręci u panienek? Dzisiaj, 16:01
  •  

#124 Share Ursus355i912

Ursus355i912

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rozstępniewo(Wlkp)

Napisany 21 luty 2009 - 22:01

Co was najbardziej kręci u panienek? Dla mnie liczy sie wnętrze kobiety. Wygląd na drugim miejscu ,ale nie bez znaczenia:)
Ursus 912 "duży"
Ursus C 355 "mały"
Ursus C 355 "wujowy"
Razem na 21 hektarach

#125 Share zenek22

zenek22

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 242 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szamotuły (WLKP)
  • Zainteresowania:Motoryzacja i maszyny rolnicze:)

Napisany 25 luty 2009 - 13:59

Co was najbardziej kręci u panienek? Dziewczyna powinna miec zgrabne nogi :) a jak ma ładne nóżki to tyłek tez
Ale bardziej liczy sie to ma w srodku :)
Pozdrawiam

#126 Share Finek

Finek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Terespol

Napisany 25 luty 2009 - 18:48

Co was najbardziej kręci u panienek? Słuchajcie dziewczyna może być piękna ale nie musi bo potem w życiu np za 15 lat ona nie będzie już taka piękna a charakter zostanie do końca. Nie lubię takich dziewczyn które sie tapetują i uważają sie za cud świata, ciekawe co by zrobiły bez tapety albo jak by deszcz zaczął padać :) Ja wole dziewczyny ładne z natury a nie te które sie podobają po upiększeniu pudru i jakiś jeszcze tam rzeczy.

#127 Share Ursus355i912

Ursus355i912

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 64 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rozstępniewo(Wlkp)

Napisany 25 luty 2009 - 19:45

Co was najbardziej kręci u panienek? Zgadzam sie z tobą Finek.Uroda przeminie ,a charakter zostanie na zawsze.
Ursus 912 "duży"
Ursus C 355 "mały"
Ursus C 355 "wujowy"
Razem na 21 hektarach

#128 Share radek94

radek94

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Łosic (Kobylany)

Napisany 25 luty 2009 - 20:12

Co was najbardziej kręci u panienek? Na pierwszym miejscu u mnie jest charakter. Musi mi się z dziewczyną dobrze gadać bo bez tego to kicha :) Wygląd też jest ważny, najbardziej mi się podobają panie o długich szczupłych i wysportowanych nogach. Ładna twarz, oczy oraz ładny uśmiech :)
ursus c-330m+tur, massey ferguson 255 siła pociągowa 15 ha

#129 Share DJBOMBA12

DJBOMBA12

    Chudy

  • Members
  • PipPipPip
  • 512 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 25 luty 2009 - 21:04

Co was najbardziej kręci u panienek? Hehe to i to :) w właściwie wszystko jedno :)
W Celu Podania Numeru GG Pisać na PW...

#130 Share bazyli

bazyli

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 0 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice bydgoszczy

Napisany 26 marzec 2009 - 11:00

Co was najbardziej kręci u panienek? ja nie mówię że dziewczyna musi być kujonem takim co ma same najlepsze oceny. ale troche by mogła mieć w główce i piękna buźka bo co z tego że tu jest piękna a tu same pały jak jej się zapyta ile jest 2+2 to ona powie że nie wiem nie dziewczyna musi być trochę ładna ale też mądra

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co was najbardziej kręci u panienek? Dzisiaj, 16:01
  •  

#131 Share adamlupus

adamlupus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 251 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska

Napisany 19 maj 2009 - 18:07

Co was najbardziej kręci u panienek? Niektórzy tutaj są świetni ;) oczywiście w tym negatywnym tego słowa znaczeniu.

Hmm jak mozna klasyfikować dziewczyny...az się prosi zapytać czym takim twórca tematu dysponuje :) tyłkiem czy biustem? :)

Moja profesor powiedziała kiedyś, że kobieta powinna byc jak dobrze napisana praca dyplomowa- mieć wstęp, rozwinięcie i zakończenie...eh.


Oczy, głos, i to co ma w środku- charakter, wiedza i inteligencja. To jest najwazniejsze.

#132 Share 13091993

13091993

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 122 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kwidzyn
  • Zainteresowania:Oczywiście praca na 80 ha , mój sprzęt muzyczny i rolniczy , oraz muzyka

Napisany 19 maj 2009 - 18:20

Co was najbardziej kręci u panienek? Ja zrozumiałem , że kobieta powinna potrafić pokochać mnie takim jakim jestem i żebym nie musiał się dla niej zmieniać . Wiadomo , że powinna jakoś wyglądać , ale żeby stawiać komuś wymagania to trzeba być też na jakimś poziomie ;)
Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

#133 Share Raczo

Raczo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Płock

Napisany 19 maj 2009 - 19:45

Co was najbardziej kręci u panienek? Uroda jaką obdarzyła kobietę natura jest ważna ale równie ważne jest to, żeby kobieta o siebie zadbała, nie mówię tu o tonach pudru na twarzy, ale o takiej prostej schludności ;) . Są przypadki, że dziewczyna jest ładna ale nie potrafi o siebie zadbać. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie :) .

Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...


#134 Share banban1

banban1

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:białystok

Napisany 27 sierpień 2009 - 17:40

Co was najbardziej kręci u panienek? ważne żeby była zgrabna i dawała.

#135 Share piotrek30

piotrek30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Węgrowa(Mazowsze)
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Mechanika, OSP

Napisany 27 sierpień 2009 - 18:05

Co was najbardziej kręci u panienek? ale żeby dawała tylko Tobie :D z reguły dziewczyny które są takie "łatwe" nie potrafią być wierne. A gdybym kierował sie takimi kryteriami co Ty banban1 to wystarczy że przejadę się na na pierwszą lepszą dyskotekę i takich dziewczyn jest na pęczki. Dziewczyna powinna się szanować a nie "dawać" na prawo i lewo, oczywiście figura i charakter są bardzo ważne :D
MTZ 80
URSUS C-330

#136 Share lordhagen

lordhagen

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 27 sierpień 2009 - 18:18

Co was najbardziej kręci u panienek?

a ja wole moją dziewczyne ale wam nie opisze jej hehe:)


To pokaż fotke, hehe :D


Dla mnie ideał dziewczyny to taka, która jest mądra, inteligentna, fajnie się z nią rozmawia i spędza miło czas, no i jest ładna w naturalny sposób, a nie jakaś wymalowana, plastikowa laleczka... :D

#137 Share piotrek30

piotrek30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 168 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Węgrowa(Mazowsze)
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Mechanika, OSP

Napisany 27 sierpień 2009 - 18:23

Co was najbardziej kręci u panienek? no właśnie, fajnie się rozmawia, żartuje itd. o to w tym wszystkim chodzi , powinna też rozumieć co to znaczy praca na roli tzn. że trzeba czasami poświęcić sobotni wieczór lub coś w tym stylu . Moja była dziewczyna nie zrozumiała...
MTZ 80
URSUS C-330

#138 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 27 sierpień 2009 - 18:32

Co was najbardziej kręci u panienek? Najważniejsze to żeby to niebyła dziewczyna która sobie wzięła za wzór Jolę Rutowicz :D
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#139 Share lordhagen

lordhagen

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 27 sierpień 2009 - 18:54

Co was najbardziej kręci u panienek?

no właśnie, fajnie się rozmawia, żartuje itd. o to w tym wszystkim chodzi , powinna też rozumieć co to znaczy praca na roli tzn. że trzeba czasami poświęcić sobotni wieczór lub coś w tym stylu . Moja była dziewczyna nie zrozumiała...


Ja ostatnio piszę sporo z taką jedną koleżanką starszą, z początku myślałem że mnie tu zaro (sorry, po wiejsku, przyzwyczajenie) wyśmieje, ale tak się jakoś zgadaliśmy na temat zainteresowań i napisała mi, że każdy lubi co innego i nie powinien być wyśmiewany/dyskryminowany z powodu swoich pasji. :D Ideał po prostu... :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Co was najbardziej kręci u panienek? Dzisiaj, 16:01
  •  

#140 Share redbull

redbull

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 139 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
  • Zainteresowania:szybkie samochody i piękne dziewczyny może być też odwrotnie

Napisany 27 sierpień 2009 - 19:16

Co was najbardziej kręci u panienek? mnie najbardziej kręcą wysokie i szczupłe blondyneczki o skowyrnych cycuszkach, takie dziewczyny na 100% mają fajny tyłeczek

Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Mocno opóźniony termin siewu zobacz »