Polecane posty

wrkus13    18

Witam. Mam problem z moim massey fergusonem 5425. Natomiast nie daje wzbudzenia na rozrusznik.  Po naciśnieciu sprzęgła i przekręceniu stacyjki ciągnik nie odpala. Nie daje prądu na ten osobny kabel przy rozruszniku. Jak podam zasilanie to ciągnik odpali. Gdzie szukać przyczyny. W stacyjce czy przy sprzęgle? Po mierzeniu miernikiem nie daje żadnego napięcia. Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Zamiast pytać lepiej byś sprawdził i stacyjkę i czujnik na sprzęgle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

możesz też popatrzeć po przekaźniku bo może tam jest problem. a pod pedałem będziesz miał albo 3 albo 1 czujnik to zależy jakie jest sprzęgło


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

No i gitara trzeba patrzeć najpierw takie pierdoły. żeby sobie niepotrzebnie roboty nie na robić tym bardziej ze żeby się do czujników pod pedał dostać trochę zabawy jest. :)


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrkus13    18

Wymieniałem z 3 lata temu czujnik przy pedale. Wolę sobie nie przypominać jaki tam jest dostęp 😂 przy tych ciagnikach zawsze pierdoły. Ale daje radę 😇

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam taki problem z moim niedawno kupionym masseyem 5460 otóż wyrzuca mi płyn chłodzący ze zbiornika poniżej poziomu minimum i z wezyka przelewu czuć delikatne dmuchanie. Dodam ze test na spaliny w układzie chłodzenia nic nie wykazał. Pomóżcie bo nie wiem czy to normalne czy jest jakiś problem. Z góry dzięki za pomoc. Moze ktoś kto posiada taki model coś podpowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

A płyn w olej gdzieś nie idzie?

Dmuchanie wskazywało by ma uszczelke ale jak test na co2 nic to chyba nie. A nie grzeje ci się nadmiernie może termostat nie działa prawidłowo. 

A płyn jest ten  co był może tu jest problem. 

Edytowano przez TomaszKK

............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, TomaszKK napisał:

A płyn w olej gdzieś nie idzie?

Dmuchanie wskazywało by ma uszczelke ale jak test na co2 nic to chyba nie. A nie grzeje ci się nadmiernie może termostat nie działa prawidłowo. 

 Olej też czysty. Własnie tez mnie to zastanawia bo gdyby co2 wykazywał to sprawa by była jasna a tak to nie mam pojecia co moze byc przyczyna. Termostat wymieniłem na nowy pompa wody nowa nowy korek zbiornika a temperatura rosnie do czerwonego i spada czyli ewidentnie w momencie otwierania termostatu. A po zgaszeniu ciagnika słychac syczenie. Co jeszcze moze powodowac cisnienie w układzie chłodzenia jak nie kompresji. 

Płyn dolewałem pewnie inny. Ale myslisz ze to może być powodem cisnienia? 

Edytowano przez PrzemekMucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    869

jaki olej lejecie do skrzyni biegów do dyna4 w mf serii 5600?


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

A co zaleca producent. Najlepiej to wg normy producenta. Możesz od claasa brać to to samo co mf.

Może termostat jest coś nie halo A z plynem może też źle odbiera i oddaje temp. Teraz na lato może spusc ten płyn A jakieś czyste naczynie zalej masseya woda i zobacz. A przy wymianie termostatu albo pompy nie zatkales jakiegoś małego kanału nieraz są takie i potem to robi robotę 


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie zatkałem ale ktos tu wczesniej grzebał i nie załował silikonu. Czyli wykluczyłbyś winę jakiś przedmuchów z  kompresji silnika? 

Skoro ciągnik sie nie grzeje olej czysty i płyn tez to czy takie cisnienie moze miec jakies złe skutki na zdrowotnosc silnika?

I jak to jest mozliwe ze z tego wezyka przelewu cały czas pompuje powietrze? Skąd ono moze sie brac? 

Samo przytkanie jakiegoś kanaliku moze miec taki wpływ?

Przed wymiana termostatu i pompy było to samo poprostu doradzili mi to mechanicy ale nie pomogło

 

Edytowano przez PrzemekMucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12
Napisano (edytowany)

Spaliny w to ktoś wyzej pisał test są na to. Hm chyba że uszkodzenie jest gdzieś po stronie dolotu.  Turbina też robi ciśnienie. Ale czy aż takie. No a być duże ciśnienie czy tak dobrze hm coś w końcu może pęknąć, jakieś zawsze tam będzie. A próbowałeś zatkac układ do tego manometr i nabic z kompresora czy gdzieś nie ucieka? Tylko z cisnieniem ostrożnie nie wiem dokładnie do ilu można żeby coś nie poszło. Wykluczysz tym jednoznacznie czy układ tak jest szczelny.

Możesz zrobić na starym korku gorącym gwoździem w uszczelke tunel żeby nadmiar ciśnienia uciekał i tam popracować zobaczyć co będzie.  

Nie jestem specem ale pamiętam przypadek że coś w czymś tak było i były cuda. Grzanie gotowanie nie działało tocjak należy.  Sproboje z testem szczelności bo tak wymieniać dobę to trochę bez celu robić zbędne koszty 

Edytowano przez TomaszKK

............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdzałem w ten sposób ale spróbuje zobaczymy czy coś pokaże. Mam stary korek który nie ma uszczelki zaraz przy samym brzegu korka i wtedy ciśnienie nie idzie na ten wężyk tylko ciekaw jestem czy ktoś specjalnie usunął ta uszczelkę czy tak było fabrycznie. Powiem szczerze ze już nie wiem co robić mechanicy niechętnie chcą się podjąć tej roboty bo chyba tez nie wiedza co może być przyczyna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

Może tej uszczelki tam nie było celowo o fabrycznie powinna być. 

Tylko nie przesadzaj z cisnieniem na próbie. 

Kurczę ktoś powinien wiedzieć w końcu ten silnik jest w bardzo wielu różnych pojazdach.


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie ktoś powinien. Chyba pozostaje jedynie serwis  tylko oni pewnie ładnie sobie policzą za taka diagnozę i naprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

Ano próbuj sam jeszcze nieraz się ustali. Jeżeli tylko płyn w olej nie idzie to nic nie będzie. A jeżeli głowica ma mikro pęknięcie to i tak fachowiec będzie ja musiał robić bądź nowa


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

Coś na ten wzór chyba będzie ale to by robić dokładnie z procedurą tu chyba nie jest wszystkonagrane

  • Like 1

............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mimo87    0
Dnia 30.10.2022 o 19:04, tomaszek83 napisał:

Poszukuję instrukcje napraw, instrukcję obsługi, katalog części do 5465 będę wdzięczny za każdą pomoc.

Też się podpinam. Dzięki z góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj