Skocz do zawartości

Zdjęcie

Massey Ferguson 54xx


1149 odpowiedzi na ten temat

#861 Share pierzo

pierzo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2013 - 12:34

Massey Ferguson 54xx Zgadza się - podzespoły są te same, a zwiększenie mocy polega na wgraniu nowego programu. Natomiast 3 cylindry na pewno się nie sprawdzą jeżeli ciągnik służy jako podstawowy ale u mnie 5608 będzie jako pomocniczy także powinien spokojnie dawać radę (zależy mi na tym żeby był ekonomiczny).

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Ferguson 54xx Dzisiaj, 11:14
  •  

#862 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 19 grudzień 2013 - 13:37

Massey Ferguson 54xx To są inne silniki jak te kiegyś inne sterowanie inna moc dużo Nm. Taki 5610 sprawdzi się jako ciągnik główny oczywiście na stosownym areale i z odpowiednimi narzędziami. Podobnie jest z 5608. Grunt to dobrze dobrać ciągnik do areału i posiadanych maszyn, ewentualnie dokupowac je z głową. 3 cylindrowe 255 i 3p pracowały latami na sporych areałach i problemu nie było.

#863 Share soko74

soko74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 19 grudzień 2013 - 18:24

Massey Ferguson 54xx Z tymi podzespołami to tak nie do końca. Cytat z danych technicznych :typ zwolnicy:MF5410,5420-Normal Duty,5430,5440-Heavy Duty,a 5450-Super Heavy Duty.

#864 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 19 grudzień 2013 - 18:29

Massey Ferguson 54xx Rozmowa o podniesieniu mocy dotyczy 5608. Modele które wymieniłeś mają zwykłe pompy wtryskowe, Żadnego oprograowania tam nie zmienisz. Poza tym, rodzaje tylnych osi które wymieniłeś bardziej odnoszą się do nośności niż do możliwości przenoszenia sił napędowych.

#865 Share soko74

soko74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 19 grudzień 2013 - 18:38

Massey Ferguson 54xx 5608 różni się od 5410 silnikiem i kabiną ,reszta to to samo.

#866 Share pierzo

pierzo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2013 - 12:15

Massey Ferguson 54xx Dziś rozmawiałem z przedstawicielem i on twierdzi, że w modelach 3 cylindrowych cały ciągnik ma te same podzespoły - różni się tylko mocą.

#867 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 20 grudzień 2013 - 12:25

Massey Ferguson 54xx

5608 różni się od 5410 silnikiem i kabiną ,reszta to to samo.

Bo tak widać na zdjęciach? Proponuje poczytac sobie co zostało zmienione. Zamiast tylko obrazki oglądać.

#868 Share soko74

soko74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 79 postów

Napisany 20 grudzień 2013 - 18:36

Massey Ferguson 54xx Informacja od serwisanta Korbanków. Obrazków nie oglądałem,a co do czytania to może podrzuć jakieś ciekawe żródła, bo w teorii widzę ,że jesteś obcykany.

#869 Share pierzo

pierzo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2014 - 12:28

Massey Ferguson 54xx Witam. Czy ktoś z Was zakładał amortyzację kabiny w serii 54, jeżeli tak to ile kosztowało i jak w praktyce to wyglądało. W serwisie powiedyieli mi za to 6 tys. netto. Ewentualnie czy amortyzatory maja tansze zamienniki.

#870 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 05 styczeń 2014 - 18:01

Massey Ferguson 54xx Tyle kosztuje gdy kupujesz nowy ciągnik. Tam są amortyzatory, inne mocowania przy osi, coś w rodzaju stabilizatorów. Musiał bys pojechac do dealera i poprosić aby ci znaleźli w katalogu ceny wszystkich części. Przednie poduszki chyba są takie same. Najlepiej najpierw popatrzeć na ciągniki z amortyzacją i bez u dealera na placu potem poszukac stosownych częsci w katalogu i ich cen. Przerowbić powinno siędać w 54xx nie ma w kabinie jakichś cięgieł sztywno połaczonych z ciągnikiem np lewarek.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Ferguson 54xx Dzisiaj, 11:14
  •  

#871 Share pierzo

pierzo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 styczeń 2014 - 14:19

Massey Ferguson 54xx Dostałem katalog potrzebnych części do założenia amortyzacji - przód pozostaje bez zmian, z tyłu należy wymontować amortyzację gumową, założych nowe mocowanie i amortyzatory wraz z tulejami - pytanie najważniejsze: 6150 zł brutto za 2 amortyzatory i mocowania to chyba lekka przesada. Muszę się dowiedzieć ile kosztują identyczne amortyzatory z przeznaczeniem samochodowym (o ile takie znajdę) ale sądzę, że nie więcej jak 400-500 zł za szt.

#872 Share FarmerB

FarmerB

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 299 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WLKP

Napisany 08 styczeń 2014 - 14:58

Massey Ferguson 54xx no to gruba przesada, poszukaj jakiś od samochodów ciężarowych, itp.

#873 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 08 styczeń 2014 - 15:19

Massey Ferguson 54xx Myslisz, że jak przyczepisz kabine do dwóch amortyzatorów to bedzie gitara. Krzywde se zrobisz. Kabina ma jeszcze specjalne mocowania, stabilizatory czy coś, które łączą ja z ciągnikiem z tyłu. Amortyzator to tylko dodatek, który amortyzuje ale nie utrzymuje kabiny w prawidłowym połozeniu.

#874 Share pierzo

pierzo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 72 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 styczeń 2014 - 15:34

Massey Ferguson 54xx Mam katalog części potrzebnych do zmiany na amortyzację na amortyzatorach (oryginał). Oprócz amortyzatorów zakłada się nowe łapy w miejsce starych + tulejki i nic więcej nie potrzeba - dzwoniłem do serwisu i to potwierdzili. W tych modelach kabina standardowo jest przygotowana do amortyzacji więc nie jest to żadna przeróbka tylko zamiana z amortyzacji gumowej na amortyzatory.

#875 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 08 styczeń 2014 - 16:53

Massey Ferguson 54xx Obejży model z amortyzacją i bez. Poproś kogoś z af kto ma amortyzacje aby ci foto zrobił.

#876 Share jaco25

jaco25

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 736 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie
  • Zainteresowania:Sport,Rolnictwo,Muzyka

Napisany 08 styczeń 2014 - 21:41

Massey Ferguson 54xx Ja mam 5430 to po prawie dwóch latach użytkowania, trochę żałuję, że nie wziąłem amortyzowanej kabiny szczególnie by się przydała do transportu szosowego.

Sprzedam kombajn zbożowy EPPLE MOBIL 940 cena do negocjacji. POLECAM :)


#877 Share MDSikor

MDSikor

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1116 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zach-pom
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 09 styczeń 2014 - 15:05

Massey Ferguson 54xx Ja 3 lata temu miałem ofertę na 5425 to w tedy za samą amartyzację kabiny chcieli 600 euro netto, ale to było by montowane na lini produkcyjnej.
Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

#878 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 09 styczeń 2014 - 19:12

Massey Ferguson 54xx Po dziurawej drodze ta amortyzacja nie wiele da. Sam osobiście wole zwolnić nawet mie dlatego, że trzęsie a ja amortyzacji nie mam Poprostu szkoda mi ciągnika, przyczep i maszyn. Na polu nie mam żadnych problemów. Gdybym kupował nowy ciągnik nie wiem czy bym to dokupił. Napewno jakoś tam konfort poprawia ale bez tego też da się przezyć. No i na szczęście drogi asfaltowe i polne mam równe. Cisnienie z przodu 1,1 z tyłu deczko więcej i jest spoko.

Edytowany przez hubertuss, 09 styczeń 2014 - 19:13.


#879 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 10 styczeń 2014 - 00:45

Massey Ferguson 54xx Pojeździł byś trochę ciągnikiem z amortyzacją i byś zmienił zdanie. Przede wszystkim amortyzacja nie ma łagodzić dziur drodze tylko absorbować lekkie drgania właśnie na polu. Podobnie można porównać zwykłe mechanicznie siedzenie do pneumatycznego gramera.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Massey Ferguson 54xx Dzisiaj, 11:14
  •  

#880 Share hubertuss

hubertuss

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4050 postów

Napisany 10 styczeń 2014 - 06:59

Massey Ferguson 54xx Przecież nie pisałem, że to nic nie daje. Napewno poproawia konfort. Jednak na mojch równo uprawionych 15 ha jestem w stanie bez tego przeżyć. Jeśli ktoś dużo pracuje ciągnikiem, musi miec wyższe ciśnienie w kołach napewno się przyda. Czasami wystarczy zmniejszyć ciśnienie w kołach o kilka dziesiątych bara aby komfort jazdy bardzo się poprawił.
Przerabiac już zaupionego ciągnika napewno by mi się nie chciało. Zwłaszcza byle jak nie mając na ten temat wiedzy. Kabina w ciężarówce czy ciągniku nie trzyma się na samych amortyzatorach i poduszkach. Zawsze jest coś w rodzaju stablizatora. Kabina musi być stablina inaczej jazda może być bardzo niebezpieczna.

Edytowany przez hubertuss, 10 styczeń 2014 - 07:03.


Podobne tematy