tomb2

Nowy Belarus

Polecane posty

rucio    0

ja mam 4x4 i ze wspomagANIA WYCIEKA CO JAKIS CZAS


od kolyski az po grób jeden klub Widzew Rts

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinrol    0
A skąd jest ten gościu co chcesz kupić od niego tego Belarusa, jeśli możesz to podaj mi jego adres i jakiś telefon kontaktowy....

 

Z góry dziękuje....

Gość jest z Opoczna ma składnice Rolmasz Sciąga każdy model ale bez gwarancji i można się dobrze targować. Jeżeli za gotówkę bierzesz to sporo może zejść z ceny wyjściowej!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Która skrzynia w belarusach lepsza 18/4 czy 14/4, bo szkoda te 5 tyś dołożyć ( w końcu to prawie 10% wartości ciągnika), a podobno zwykła jest wytrzymalsza i ma lepiej dobrane przełożenia a synchro i tak zgrzyta, ale co ze zgrzytami w 18/4 czy jest tam wiecej zgrzytu jak w mf 255 czy c 330?

Najważniejsze dla mnie to przełączanie przód tył bo chce do tura czy synchronizowany jest wsteczny i pierwsze biegi? czy wogóle dobrze sie przełącza przód tył ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

ja miałem 18/4 i przód-tył nie było problemu przełączyć gdy wciśniesz też hamulec, bo jak nie to można nadgarstek wykończyć... :P można dość do wprawy i przełączać biegi bez zgrzytu, jednak przy dość częstej zmianie biegów po całym dniu ręce czują, że pracowały :D


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas    75

w naszej gminie gość sprowadza takie bialorusy z białorusi i wystawia na allegro. są bez gwarancji i dosyć tanie. znajomy kupił i niestety po paru miesiącach uleg awarii. brak gwarancji i serwisu to niestety duzy minus takiej transakcji. ma teraz gośc problem z nzprawą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
ja miałem 18/4 i przód-tył nie było problemu przełączyć gdy wciśniesz też hamulec, bo jak nie to można nadgarstek wykończyć... :P można dość do wprawy i przełączać biegi bez zgrzytu, jednak przy dość częstej zmianie biegów po całym dniu ręce czują, że pracowały :D

Ale w synchro lżej wchodzą te biegi? to że z chamulcem to i w mf 255 tak samo, ale ta dzwignia tak ciężko pracuje duży skok czy na chama trzeba pchać ma ktoś porównanie tej zwykłęj i synchro?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek540    0

ja kupiłem BELARUSA 920 i jak narazie nie miałem żadnych problemów. nawet na dużych mrozach lekko pali


Rozpowszechnianie zdjęć z mojej galerii bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markmajster    0

Jak coś to lepiej kup Belarusa 820.1 z joystickiem bo to importowa wersja i prawdopodobnie tak jak wladimircy na import lepsze robią sam mam też importa tyle że 920 a kupić najlepiej w Birawit sam u nich kupiłem dają gwarancję i transport za darmo wybór duży Polecam!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sajan    1

Ja również mam z birawitu, spościł z ceny wyjsciowej całkiem sporo, transport do gospodarstwagraris, gwarancja równiez w cenie, z tym ze za przegląd sporo policzył [dokladniej za dojazd do miejsca garażowania]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

a czy Brawit sprzedaje Belarusy jako nowe czy odsprzedaje je jako juz drugiemu włascicielowi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

nowe po zakupie jesteś jego pierwszym właścicielem

 

nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

Dzieki. Bo to jest niezbedne aby prawidlowo zakupic ciagnk z funduszy Prow... jezeli ktos napisał ze kupuje nowy to musi byc nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

ta ciekawe.... a co mi koluniu powiesz hahaha ?????????? wez sie lepiej ogarnij i nie pisz byle czego bo jeden z modów sie toba zainteresuje :)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ronnie1018    0

ja mam belarusa 820 tylko ze na waskich oponach, w polu to idzie jak burza, jest super, tylko wiesz w koncu bialoruskie, nie dopracowane, wszystko skrzypi biegi zgrzytaja, i jak na tak waskie opony to idzie bardzo szybko bo 35 km/h i jest pare plusow: elektroniczny licznik, wom wlaczany bez sprzegla, tylko jest troche za wysoki bo ma 2800 mm, czyli 2, 80m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekc    65

Bierz MTZ bo tańszy a tak samo niezawodny jak pronar


Jedyne co mnie kręci to karuzela !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

Tylko z tą róznicą że Pronar jest zawodny. Pewnie zależy duzo od modelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
Bierz MTZ bo tańszy a tak samo niezawodny jak pronar

 

 

Niezawodność w MTZcie ?? LOL ;) już nawet jak stoją u dilera to rdzewieją a to nie zbyt dobrze świadczy o reszcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a jednak dla niektórych Pronar jest niezawodny... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    10

u nas zgk kupilo nowego pronara 82a w 2004 roku i juz go sprzedali tam lecialo z kazdej dziurki olej byl tak rozklekotany ze szok a na jego konto kupli zetora 7211 z 1992roku z komfortowa kabina ale super stan laleczka i 7340 z 1997 tez z komfortowa kabina tez bardzo dobry stan z tuzem i mowia ze w zyciu juz pronara nie kupia ;)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cihu    151

to papatrz sobie jak wygladaja nowe belarusy i jak wyglada pronar 82a z 2004. W szczegółach tkwi diabeł. Wiadomo ze najprostrze wersje belarusów sa bardzo tandetne ale lepsze nodele sa juz zrobione solidniej. pronar 82a to tak jakbys kupił najsłapsza wersje belarusa 820. tylko ze troche ładniej wyglada pronar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DOMINKUS    0

npewno skrzynia w bielarusie sie chowa do pronara chyba ze ktos ma pronara 1025 bo tam jest identyczna skrzynia identycza jak w polskich ursusach tylko zgrzyta

i jak w transport to cos na uspokojenie bo ruszyc nim z szosowych biegow to sztuka na pusto a z przyczepami zapomnij zrobiłem nim juz 200 godzin od lipca i skrzynia to dno te zgrzyty az plomby w zebach wypadaja mam tez pronara 82 a o tam skrzynia to bajka az sie chce jechac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj