Polecane posty

jackob1997    249

A no nie nie widziałem, sorry 

33 minuty temu, Hitman1404 napisał:

Kąt wtrysku tak. Sączy mi się paliwo przy zaworze przelewowym pompy wtryskowej. Wcześniej go wgl nie było. Była zwykła śruba z dziurami jak idzie od filtrów do pompy. No układ odpowietrzony był podczas pierwszego odpalania po montażu. Czy teraz też gdzieś trzeba odpowietrzacz jeszcze ? A może się unormuje jak pójdzie w pole ?

Luzy zaworowe były korygowane? Słuchać takie klepanie wyraźnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hitman1404    0

Popularna c360 z resztą to widać na filmie przecież 😃. Luzy zaworowe bd w najbliższym czasie regulowane. Też zauważyłem takie dziwne klepanie. mam wrażenie że wcześniej tego nie było, aczkolwiek może nie zwracałem uwagi,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolos51    10

Pompa po regeneracji założona do wyremontowanego silnika po chwili postoju nie może wkrecic się na obroty przy odpalaniu a jak się już wkręci to falują obroty na niskich obrotach i dźwignia od gazu na pompie sama się rusza, to może być wina za dużej ilości oleju w pompie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Na zimnym silniku przy sekcjach z wzm traktor będzie lekko nie równo chodził, oleju ma być pomiędzy min. a max na bagnecie. Ja też mam tak, że jak jest teraz zimno to rano przy odpaleniu nie reaguje na gaz, dopiero po chwili. Jak podpompuje pompką paliwo przed odpaleniem to jest dobrze. Na twoim miejscu oddał bym niech ustawiają ją od nowa. Jaki koszt regeneracji tej pompy?

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolos51    10
4 godziny temu, PaweLisowicz napisał:

Na zimnym silniku przy sekcjach z wzm traktor będzie lekko nie równo chodził, oleju ma być pomiędzy min. a max na bagnecie. Ja też mam tak, że jak jest teraz zimno to rano przy odpaleniu nie reaguje na gaz, dopiero po chwili. Jak podpompuje pompką paliwo przed odpaleniem to jest dobrze. Na twoim miejscu oddał bym niech ustawiają ją od nowa. Jaki koszt regeneracji tej pompy?

Zapłaciłem 450zl, nowe sekcje są założone, tylko że ja przelałem olej i upuszczałem go ale nie mam na miarce max, jest tylko minimum 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1114

Jaki to traktor c360? Powinno być 0.5 l oleju jeśli to stary typ regulatora (obudowa) u mnie jak było za dużo nalane nierówno chodził zaraz po odpaleniu na zimnym silniku, potem problem znikał przy dodaniu gazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Za 450zł to nie była regeneracja dobra😕 Tyle to same części będą kosztować dobrej jakości. Taka regeneracja na dobrych częściach to koszt od 700zł wzwyż w zależności od tego co jeszcze trzeba wymienić dodatkowo.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    972

Do regulatora ten pompiarz zaglądał? Za taką cenę to wątpiłbym w jego naprawę.. i dał gdzie indziej do sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolos51    10
17 godzin temu, jaco512 napisał:

Do regulatora ten pompiarz zaglądał? Za taką cenę to wątpiłbym w jego naprawę.. i dał gdzie indziej do sprawdzenia

Regulator był przełożony z innej pompy bo w tej pompie był spawany 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Panowie jakaś pompa pasuje w miare P&P do C360? To falowanie na obrotach w oryginalnej mnie wykończy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    972

Na filmikach z yt zakładają pompy Motorpala z Lublina po regulacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540
3 godziny temu, jaco512 napisał:

Na filmikach z yt zakładają pompy Motorpala z Lublina po regulacji.

Tylko na lublina na start musi iśc inny regulator i inne sekcje więc zostaje sama obudowa. Można oczywiście z fetora ale ktoś słyszał jeszcze o czymś innym co w miarę podejdzie bez wywalania wszystkiego prócz obudowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    431
Napisano (edytowany)

Chyba, że upoluje się z jakiegoś niskoobrotowego diesla zapewne z dostawczaka/ osobówki. Tylko jakiś katalog i szukać. 

 

Jak rozkodować oznaczenie pompy VE jest na filmiku. Do tego odrzucić wersję do wtrysku pośredniego, bo mają inna charakterystykę fali w  pompie ( ale te zazwyczaj były do wyższych obrotów). 

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rojkow123    0

Tak jak w temacie potrzebuję poradę czym uszczelnić (oryginalnie był jakiś klej) zawór zasilający wraz z pompą paliwową w ursusie C360 3P. Musiałem wymienić bo przy rozbieraniu i czyszczenia sitka wszystko się rozleciało. Bo próbowałem na płynną uszczelkę ale i tak gdzieś przecieka. Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bubas    2

Ten klej to pewnie był klej do gwintów. Ja bym kupił taki klej do gwintów i po sprawie.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bubas    2

Szczerze to kupuję jaki w sklepie znajdę haha albo jaki sprzedawca poleci. Zawszę brałem czerwony.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Co sądzicie o końcówkach wtryskiwaczy Andoria i Motorpal? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Też jestem ciekaw, bo ja kupiłem 4 końcówki z Ursusa i jedna była już zepsuta nowa a dwie padły po roku... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Motorpal dobre u siebie nie mam ale kolega ma któremu zakładałem, tamtych Andoria Mot nie testowałem jeszcze.

Ogólnie u siebie jak potrzeba to szukam ze starych zapasów na olx z WZM jeszcze te z czarnym korpusem, kupiłem jakiś czas temu 8 sztuk takich na zapas bo ktoś sprzedawał org zapakowane z lat dziewięćdziesiątych dobra cena po 35 zł sztuka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

https://andoria-mot.com/produkt/rozpylacz-do-silnika-c-360-dsl-150a2-46408641/

Zachęcająco brzmi. A co z innymi częściami Andorii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj