Polecane posty

Vroobel    12

Ja też jak wyjmowalem pompę to nic nie było widać, dopiero jak odkrecalem sprzegielko i je zdjałem to się rozsypalo, bo miałem do regeneracji dawać pompę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
9 minut temu, Adam90077 napisał:

Generalnie wyciągałem pompę z napędu ale nie widziałem żeby było coś pęknięte. Jest możliwość przesunąć jakoś względem osi koło zębate wraz z frezem pomy

Ja dokręcając pompę obracałem kołem zamachowym i wyraźnie czułem kiedy zazebilo bo wyraźnie  wskoczylo a tam jest jeden ząb szerszy więc inaczej się nie bardzo da

Jak kręciłeś kołem to na pewno trafiłeś      :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam90077    0

A tam na sprzęgle jest możliwość ją lekko przestawić wyrazie czego bo nie mam już luzu na fasolkach i samej pompy bardziej nie przechyle. Czy koło zębate wewnetrzne te z szerszym wybraniem pod ząb powinno stosunkowo luźno latać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Adam90077 napisał:

A tam na sprzęgle jest możliwość ją lekko przestawić wyrazie czego bo nie mam już luzu na fasolkach i samej pompy bardziej nie przechyle. Czy koło zębate wewnetrzne te z szerszym wybraniem pod ząb powinno stosunkowo luźno latać ?

Ja kiedyś wycinałem jeden ząbek na trybku,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
    •  nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna się pojawiać coraz "twardsza" praca (klekotanie przy depnięciu) a następnie utrudniony rozruch nagrzanego silnika( cofanie tłoków). Wtedy opóźniasz 1-2 stopnie i gra. jak ustawić, napisałem wyżej, jak masz wątpliwości to rozrząd ustaw jak należy , potem zapłon jak napisałem wyżej, wycinaniem zębów na sprzęgiełku ratują się barany  nie mający pojęcia co się robi , tylko gdzieś coś słyszeli 
    •  
       
       

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    997

Zeszlifuj jeden ząb na pompie, przyspiesz wtrysk. Znajomy miał w tym roku podobny problem, u niego okazało się że klin był ścięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
3 minuty temu, jaco512 napisał:

Zeszlifuj jeden ząb na pompie, przyspiesz wtrysk. Znajomy miał w tym roku podobny problem, u niego okazało się że klin był ścięty.

na czym ten klin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam90077    0
18 godzin temu, jacek3773 napisał:
    •  nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna się pojawiać coraz "twardsza" praca (klekotanie przy depnięciu) a następnie utrudniony rozruch nagrzanego silnika( cofanie tłoków). Wtedy opóźniasz 1-2 stopnie i gra. jak ustawić, napisałem wyżej, jak masz wątpliwości to rozrząd ustaw jak należy , potem zapłon jak napisałem wyżej, wycinaniem zębów na sprzęgiełku ratują się barany  nie mający pojęcia co się robi , tylko gdzieś coś słyszeli 
    •  
       
       

Ja chętnie bym zrobił tak jak mówisz tylko fizycznie niemam możliwość przyspieszyć zapłonu ponieważ mam maksymalnie przechyloną pompę na silnik i mam jakieś 30 stopni na kole zamachowym. To co mówią koledzy z klinem jest bardzo możliwe. Muszę wyjąć pompę i odkręcić 4 śruby bo wyjmując cała pompę nic nie zauważyłem. 

Dziękuje za wszelkie rady , wrzucę zdjęcia i zdam relacje jak poszlo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Adam90077 napisał:

Ja chętnie bym zrobił tak jak mówisz tylko fizycznie niemam możliwość przyspieszyć zapłonu ponieważ mam maksymalnie przechyloną pompę na silnik i mam jakieś 30 stopni na kole zamachowym. To co mówią koledzy z klinem jest bardzo możliwe. Muszę wyjąć pompę i odkręcić 4 śruby bo wyjmując cała pompę nic nie zauważyłem. 

Dziękuje za wszelkie rady , wrzucę zdjęcia i zdam relacje jak poszlo

Pompa na silnik kolego to, masz maksymalnie opózniony zapłon !

1 minutę temu, marekkasprzak napisał:

Pompa na silnik kolego to, masz maksymalnie opózniony zapłon !

Nie- przepraszam dobrze piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    3

Interesuje mnie w jaki sposob regulowana jest dawka paliwa w pompie.  Czy jest to stala dawka w zaleznosci od polozenia dzwigni czy ona jest jakoś uzależniona od obciążenia silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156
Dnia 1.11.2019 o 00:24, PaweLisowicz napisał:

Daj jeszcze przy okazji wtryski do sprawdzania. Tylko jeśli to taki fachowiec co za 400zl naprawi to szkoda kasy. Dobra regeneracja musi kosztować od 700zl wzwyż. 

taaaaaaaaa odrazu 1000

Mi gość robi pompy to bierze c-330 -300zł

c-360--500zł i ciągniki  cykaja aż miło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
37 minut temu, KULAWA_KOZA napisał:

 i ciągniki  cykaja aż miło.

Na made in China    :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Chodzić chodzi ale za 300 zł to na dobrych częściach nie da się tego zrobić jak jedna sekcja WZM około 80 zł do tego jeden zaworek odcinający PZL czy ZSM 45 zł a gdzie reszta...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Krzysiek WZM sekcji już nie kupi w moim regionie.Zaworki może jeszcze gdzieś Mielca dorwie.Gość ładuje polskie sekcje i zaworki Motorpal-a , ale nie wzm ani nie Mieleckie.Gość polecany od seweryna spod Bielska Białej.Ja teraz do niego od dłuższego czasu śle wszystkie pompy i ciągniki lux pracują.Wcześniej woziłem do Zawiercia na ul.szkolną ale teraz tam uczniowie uczą się pompy robić i jest mase reklamacji.

 

Po za tym cóż tam w pompie się może zepsuć? jak się robi to się zmienia zaworki, sekcje , kasuje luż na regulatorze i nowe uszczelnienie , sporadyczne przypadki jak jest coś więcej.

Edytowano przez KULAWA_KOZA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818
PaweLisowicz    88

Samo ustawienie pompy to u mnie koleś bierze 200zł. Mowa oczywiście o c360. Przed regeneracją to ciągnik nie wyjechał na pusto pod górkę na 5 biegu, po regeneracji ciągnik dostał drugie życie. Jeśli @KULAWA_KOZA wszystko cyka to tylko cieszyć i życzyć bezawaryjności ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
interested    6

ja dawałem 550zł do c330 z dwoma wtryskami.  mam inne pytanie Jeśli chodzi o Pompkę zasilającą to jakiej produkcji macie jakieś sprawdzone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Pompki Mielca lub WZM, @KULAWA_KOZAróżnica może być wytrzymałości ale twoja sprawa jak tam ładujecie,wiem że sekcje chińskie a polskie jest różnica w pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Mam pytanie - czy są różne sprzęgiełka pompy wtryskowej? Chodzi mi o coś takiego-

https://sklep.agroma.rzeszow.pl/sprzeglo-pompy-wtryskowej-c-360-0050508340-p-977.html

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Przecież to jest koło zębate pompy, a nie żadne sprzęgiełko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

To dlaczego w sklepie tak się nazywa??? Zresztą nie chodzi mi o nazwę a wygląd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj