Polecane posty

jackob1997    249
52 minuty temu, TheEnd napisał:

2400? nowa pompa, nie jakaś tam regenerowana i kręci 2200max ciekawe dlaczego tak ustawiona

tyle kręci bo tak ustawiona,u mnie w ursusie C-4011 jak przestawiłem przy pompie (wrzucę foto dla pokazania co mam na myśli) to z 1800 zrobiło się około 2300 obr/min, Zależy jak ci ustawią i tyle 

Przechwytywanie.PNG Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7

Witam

Szukam dobrego i sprawdzonego pompiarza okolice Sandomierz, Mielec, Tarnobrzeg, Rzeszów, Stalowa Wola. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7
2 minuty temu, PaweLisowicz napisał:

Mogę ci polecić ale z woj. małopolskiego (Nowy Sącz) jakbyś chciał.

Kolego za daleko, ale dzięki za chęci. Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
Dnia 30.10.2019 o 14:48, biszu napisał:

Witam

Szukam dobrego i sprawdzonego pompiarza okolice Sandomierz, Mielec, Tarnobrzeg, Rzeszów, Stalowa Wola. 

A Włoszczowa(przedborz)okolice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biszu    7

Dzięki Panowie za informację i za chęci. Znalazłem fachowca w okolicach i dam znać za jakiś czas jak pompa się sprawuje. 

Pozdrawiam. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Daj jeszcze przy okazji wtryski do sprawdzania. Tylko jeśli to taki fachowiec co za 400zl naprawi to szkoda kasy. Dobra regeneracja musi kosztować od 700zl wzwyż. 

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
6 godzin temu, PaweLisowicz napisał:

Daj jeszcze przy okazji wtryski do sprawdzania. Tylko jeśli to taki fachowiec co za 400zl naprawi to szkoda kasy. Dobra regeneracja musi kosztować od 700zl wzwyż. 

Zależy co do wymiany jest ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88
1 godzinę temu, mf362 napisał:

Zależy co do wymiany jest ;)

Raczej nie robi się po łebkach. Jeśli od nowości nie była robiona to zapewne nic tam nie będzie dobrego, A jeśli była już regenerowana to części też były regerowane. A z ich jakością różnie było. Moja pompa wymagała tylko ustawienia i naprawy regulatora, ale typek mówi że pompa już była robiona na częściach regenerowanych i zaraz może puścić ropa do oleju i będzie z powrotem do regeneracji, więc praktycznie cały środek nowy tylko pompka zasilajaca została stara.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
3 minuty temu, PaweLisowicz napisał:

Raczej nie robi się po łebkach. Jeśli od nowości nie była robiona to zapewne nic tam nie będzie dobrego, A jeśli była już regenerowana to części też były regerowane. A z ich jakością różnie było. Moja pompa wymagała tylko ustawienia i naprawy regulatora, ale typek mówi że pompa już była robiona na częściach regenerowanych i zaraz może puścić ropa do oleju i będzie z powrotem do regeneracji, więc praktycznie cały środek nowy tylko pompka zasilajaca została stara.

I ile cie to kosztowalo ?

Mam pytanie czy do pompy starego typu do c360 wchodzi tylko 0,5 oleju niz 1l ?

Bo ja mam stary typ i gosc tak powiedzial przy regeneracji a 1l to by sie przelal przez ten bagnecik ze srubka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

1200 z przeglądem wtrysków i zmianie jednej końcówki . Zobacz w mojej galerii bo cyknąłem fotkę. Zobacz sobie w książce serwisowej, ale lej tak jak bagnet pokazuje. W tej pompie nowszej to owszem wchodzi litr.

Edytowano przez PaweLisowicz
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jaki stary typ? W c4011 była czeska z początku produkcji,potem z Mielca i nie było nowych typów.Pokrywa od regulatora były 2 typy.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Też nie wiem jaki może być stary typ?    :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
2 godziny temu, Adi96 napisał:

Jaki stary typ? W c4011 była czeska z początku produkcji,potem z Mielca i nie było nowych typów.Pokrywa od regulatora były 2 typy.

To moze pokrywa regulatora chodzilo temu fachowcowi...adi ty lepiej się znasz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Pokrywce regulatora w późniejszych latach otwór spustowy był większy i one pękały od taka różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1120
3 godziny temu, Adi96 napisał:

Pokrywce regulatora w późniejszych latach otwór spustowy był większy i one pękały od taka różnica.

A ilość oleju sie zmienila ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

@mf362 Co tam się miało zmienić? No pomyśl logicznie,zmianę od 4011 do c-360 było tylko jej ustawienie na jaki kąt ma dawać wtrysk 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam90077    0

Witam

Mam problem z odpalaniem silnika na zimno muszę odpalac plakiem przy rozgrzaniu odpala stosunkowo dobrze.

Pierwsze co zrobiłem to próbowałem sprawdzić kat wtrysku i tu mam problem. Na kole zamachowym mam zaznaczone katy 18-24 stopnie natomiast fizycznie wtrysk widnieje jakieś 10 cm nad znakami. Na bloku nie mam co prawda żadnej kreski ale tak czy inaczej nie mam możliwości przechylić mocniej pompy żebym w oknie zobaczył podziałkę. Czyli tak jakby mi brakowało regulacji na pompie. Pompa kupiona regenerowana 1,5 roku temu.

Czy ktoś ma jakiś pomysł ?

 

Edytowano przez Adam90077

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
18 minut temu, Adam90077 napisał:

Witam

Mam problem z odpalaniem silnika na zimno muszę odpalac plakiem przy rozgrzaniu odpala stosunkowo dobrze.

Pierwsze co zrobiłem to próbowałem sprawdzić kat wtrysku i tu mam problem. Na kole zamachowym mam zaznaczone katy 18-24 stopnie natomiast fizycznie wtrysk widnieje jakieś 10 cm nad znakami. Na bloku nie mam co prawda żadnej kreski ale tak czy inaczej nie mam możliwości przechylić mocniej pompy żebym w oknie zobaczył podziałkę. Czyli tak jakby mi brakowało regulacji na pompie. Pompa kupiona regenerowana 1,5 roku temu.

Czy ktoś ma jakiś pomysł ?

 

Na pewno przy zakładaniu ustawiona była na szersze wycięcie sprzęgła?  to jest bardzo łatwo się pomylić.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    12

Jeśli do tej pory odpalal dobrze i nagle przestał to zobacz czy Ci walek w pompie nie peknal, ostatnio miałem taki przypadek że pękł wałek pompy wtryskowej, silnik nagle zaczął słabo odpalać ale odpalal po plaku i długim kręceniu. 

Screenshot_20191122_183931_com.android.gallery3d.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam90077    0
1 minutę temu, Sean napisał:

Na pewno przy zakładaniu ustawiona była na szersze wycięcie sprzęgła?

Jeżeli chodzi o wycięcie na kole zębatym pomiędzy pompa a napędem to inaczej się nieda zamocować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Co ty opowiadasz, nie jeden dokręcił na siłę i się dało, tam ledwo łapie ząbki, dokręcisz odciśnie ząbek w innym miejscu i nawet nie zauważysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam90077    0
2 minuty temu, Vroobel napisał:

Jeśli do tej pory odpalal dobrze i nagle przestał to zobacz czy Ci walek w pompie nie peknal, ostatnio miałem taki przypadek że pękł wałek pompy wtryskowej, silnik nagle zaczął słabo odpalać ale odpalal po plaku i długim kręceniu. 

Screenshot_20191122_183931_com.android.gallery3d.jpg

Generalnie wyciągałem pompę z napędu ale nie widziałem żeby było coś pęknięte. Jest możliwość przesunąć jakoś względem osi koło zębate wraz z frezem pomy

4 minuty temu, Sean napisał:

Co ty opowiadasz, nie jeden dokręcił na siłę i się dało, tam ledwo łapie ząbki, dokręcisz odciśnie ząbek w innym miejscu i nawet nie zauważysz.

Ja dokręcając pompę obracałem kołem zamachowym i wyraźnie czułem kiedy zazebilo bo wyraźnie  wskoczylo a tam jest jeden ząb szerszy więc inaczej się nie bardzo da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj