Polecane posty

czesiek    21

Zmień olej w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów. A przede wszystkim sprawdź jego stan. Może po prostu nie masz w niej oleju. Według instrukcji do regulatora wraz z pompą wchodzi 1 litr oleju takiego jak w silniku ale osobiście odradzam lania czegoś co się nazywa superol bo to to się nadaje do smarowania łańcuchów w rozrzutniku. Ja leję turdus i jest Ok.


Wymiana doświadczeń !!!!!!

Wymiana spostrzeżeń !!!!!

Wymiana wiedzy !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

A gdzie się leje ten olej? Bo wiem że na regulatorze jest srubka u góry i tam się wlewa a na dole jest spustowa? No ale to na regulatorze a czy to idzie do pompy czy w pompie jest osobny korek wlewu i wylewu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Polecam instrukcję

http://instrukcja.pl/i/ciagnik_rolniczy_kolowy_ursus_c360_i_c3603p_instrukcja_napraw_1

Olej w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów jest wspólny. Zlewasz stary, nalewasz nowy korkiem w regulatorze do poziomu oznaczonego na miarce.

Najczęściej winę za falowanie wolnych obrotów ponosi zdezelowany regulator obrotów. Z tym da się jeździć.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Zmień olej w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów. A przede wszystkim sprawdź jego stan. Może po prostu nie masz w niej oleju.

 

a co ma olej w pompie do jej obrotów? :lol: :lol: :lol:

wina leży w regulatorze obrotówm ma za duże luzy i temu obroty falują .

Tyle w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

a co ma olej w pompie do jej obrotów? :lol: :lol: :lol:

wina leży w regulatorze obrotówm ma za duże luzy i temu obroty falują .

Tyle w temacie.

No własnie dużo. Wymieniłem olej który nie był zmieniany ponad 10lat z którego praktycznie została juz tylko żółta woda wlałem nowego superolu i problem ustał.Ciągnik chodzi równiutko jak nigdy.Dzieki za rady 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawę jaką masz pompkę zasilającą. Bo jeżeli masz tą z trzpieniem to na nim jest oring który pada i ropa leje się do pompy. Do tego jak masz uszkodzony uszczelniacz to ropa wypłucze ci olej z pompy i wszystko poleci ci do silnika. W twoim przypadku wymienił bym ten oring oraz uszczelniacz na wałku pod zębatką. A olej ma dużo co do pracy pompy wtryskowej. Regulator ma inne oporu pracując w ropie i w oleju. Może u ciebie byc tak ze jak niebyło oleju to masz luzy na regulatorze wlałeś nowego oleju i się uspokoiło. Jeżeli masz juz luzy na regulatorze to nie czekaj z tym. Zdejmij pokrywkę tylko tak abys nie wysypał igiełek. i sprawdz luzy.

 

- przytrzymaj jedno skrzydełko i ruszaj drugim drugie praktycznie nie powinno pracowac

- pociągaj do siebie skrzydełka regulatora jeżeli tam bedziesz miał luz to pewnie swożnie bd miał juz luźne i dzieje się tak ze swożeń podczas pracy uzerza w zabespieczenie i ono pęka swożeń się wysówa i robi ci dziure w korpusie regulatora obrotów.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczmarek28    7

witam. Mam taki problem dostało mi sie paliwo do oleju.Dodatkowo okazało się ze odkręciła sie dźwigienka zaworowa. wcześniej zdemontowana została pompa wtryskowa (wszystko chodziło w jak najlepszym porządku) po zamontowaniu nie daje paliwa na 4 wtrysk. Została założona 2 pompa po regeneracji i znów to samo brak paliwa na 4 wtrysku co może byc przyczyną? proszę o szybką odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No jak co.... czwarty wtrysk do sprawdzenia. Możesz zamienić pozycjami i przykręcić na zewnątrz pompy żeby ja wykluczyć.

Kombinuj drogą dedukcji a debilne rady sobie daruj.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco007    3

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jest tu ktoś kto kiedykolwiek ustawial pompę wtryskowa na stole probierczym do takich pomp? Nie wiem jak ustawić dawkę paliwa przy określonych obrotach, więc chciałbym się skontaktować z kimś bardziej doświadczonym w tym temacie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Masa. Spadek mocy, paliwo w oleju, nieregularne obroty, trudności w odpaleniu, zwiększone spalanie, nieregularne obroty, trudność z wchodzeniem na obroty, zapowietrzanie się . Wszystko zależy co się zużyło i w jakiej pompie.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Mam w obu c330 i c360 regenerowane pompy wtryskowe. Ciągniki pracuje na nich OK, ale z obu pomp praktycznie od "nowosci" cieknie olej z tego wałka zaznaczonego na zdjeciu (cięgło gazu - walek od regulacji dawki/obrotów) :

 

3seqwqwjp_srxxexe.jpg

 

czy da sie to uszczelnic w jakiś prosty sposób bez wyciagania pompy z ciągnika - moze jakiś patent z dodatkowym uszczelnieniem z zewnatrz ktoś stosował ?

 

z góry dziękuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Nie wiem czy bez zdejmowania pompy się da to zrobić bo u siebie ją wyjmowałem. Wymieniałem właśnie ten oring wałka, uszczelki i simering.

Trzeba odkręcić pokrywę regulatora tą tylną mocowaną na 6 śrub. Przy zdejmowaniu uważać na igiełki łożysk aby ich nie pogubić. 

Po odkręceniu tych 6 śrub zdejmować tą pokrywę ostrożnie wewnątrz będzie mechanizm regulatora odpinamy od niego cięgno listwy zębatej jest ona mocowana spinką i dużą sprężynę wtedy cały mechanizm zostanie przy tej pokrywie. Wewnątrz regulatora będzie sam ciężarek i cięgno podpięte do tego wałka.

Aby wyciągnąć ten wałek na zewnątrz trzeba zdjąć z niego to cięgno, jest ono zamocowane kołkiem rozprężnym który trzeba wybić i wtedy można wyciągnąć cały ten wałek na zewnątrz i dobrać sobie odpowiedni oring. Ja dodatkowo dałem jeszcze podkładkę która dociska oring do obudowy i od dawna jest sucho 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Trochę roboty i pierniczenia  ale da się dzięki za radę kolego.A nie pamiętasz wymiarów oringu? I jaka to była podkładka zwykła metalowa czy aluminiowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj