Polecane posty

PIOTREK44    2

Witam odkręciłem filtry ale filtry są czyste tylko małe ale jak zakładałem te filtry to ten z filcem założyłem to dokładnego czyszczenia a ten papierowy to wstępnego wejścia i mam pytanie można tak zostawić nie będzie przeszkadzać silnikowi przez to nic się niestanie że tak jest założone ??

 

http://allegro.pl/fi...2201406820.html po lewej stronie filtr z filcem a po prawej z papierowym

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Piotrek44 w ten sposób filcowy filtr nic nie robi a papierowy intensywniej się brudzi. Silnikowi to nie szkodzi ale filtra papierowego szkoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

To jak tak robiłeś kapitalkę, że ani wtrysków ani pompy nie sprawdzałeś?

 

 

Nie bylo z tym problemu to nie zagladalem do tego ..

 

srodek za to wsio nowe od przewodow olejowych po wal tloki tuleje pompe skonczywszy na korbowodach i przestrzeleniu bloku.


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat93    36

czy mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie spuszcza się olej z pompy wtryskowej,gdzie leje , a gdzie sprawdza może jakaś pomocnicza fota ? byłbym wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

Ja mam taki problem że zawiozłem pompe i wtryski do regeneracji, później założył mi wszystko mechanik, zmienione zostały filtry i wyczyszczony odstojnik. Mimo tego traktor wraz nie chodzi tak jak powinien chodzi nie bardzo równo jest mułowaty i jakoś dziwnie warkocze. Czego to może być wina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Może początek wtrysku jest źle ustawiony, lub coś źle pompę zrobili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A przed remontem tej pompy jak ten ciągnik chodził?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak pompa jest po regeneracji moga się jakis czas wachać obroty. Potem powinno wrócic do normy. Ale powinien byc mocny przynajmniet tak jak przed regenerację. Chyba że coś pochrzanione przy montarzu lub u pompiarza. Trudno powiedzieć o co ci chodzi z tym warkoczeniem ale jesli kąt wtrysku jest za duży będzie mułowaty i może dzwonić w górnej części silnika.

  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

MAT912 traktor chodził nierówno i np jak ustawiło się obroty na 500 i dało gazu to po jakimś czasie chodził na wyższych.

A, dodam jeszcze że u pompiarza mówili że pompka zasilająca jest niezbyt dobra tylko nie wymienili bo nie mieli na stanie, ale mówili że jakoś będzie chodził. Może to być jej wina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

tak jeśli jest nie sprawna to będzie nierówno chodził i powinno się objawiać stratą mocy bo powinna mniej paliwa podawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

MAT912 traktor chodził nierówno i np jak ustawiło się obroty na 500 i dało gazu to po jakimś czasie chodził na wyższych.

A, dodam jeszcze że u pompiarza mówili że pompka zasilająca jest niezbyt dobra tylko nie wymienili bo nie mieli na stanie, ale mówili że jakoś będzie chodził. Może to być jej wina?

Nie bardzo wierzę że jest to wina aż tak pompki zasilającej, być może za wiele przy tej pompie wtryskowej nie zrobili, bo też pomyśleli że jakoś tam będzie chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

U góry nad regulatorem jest taka śruba bez łba z nakrętka zabezpieczaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

a jest taka możliwość że jak tą śrubę za bardzo się przykręci będzie gorzej palił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

Mam takie pytanie, bo u nas po kazdej jezdzie tak jakby leje sie paliwo gdzies z pod pompy wtryskowej. Tzn leje sie to za duzo powiedziane, sączy sie tak ze tego wlasciwie nie widac, ale po dłuzszym postoju jest na bloku silnika taki zaciek od miejsca w ktorym pompa jest przykresona do silnika az do miski olejowej.

 

To jednak olej sie leje na połaczeniu pompa - silnik. Nalałem se troche benzyny do pojemnika po plynie do mycia szyb, spryskałem pompe, wytarłem, pompa była czysta. Jak ciągnik stał ze 2 dni to nic nigdzie nie ciekło. Wczoraj pojezdzil troche z kultywatorem i bronami przed sianiem, zgrzal sie, dosc dlugo bylo nawet sucho, ale w koncu patrze i zaciek maly sie pojawil. Jak zjechalem do domu po sianiu, obejrzalem dokladnie co i jak i wyszlo ze cala pompa jest sucha a leje sie ewidentnie spod uszczelki miedzy pompa a silnikiem.

 

Czy wymiana uszczelki i tego co tam jeszcze trzeba to skomplikowana robota? jestem raczej laikiem w tym temacie. Pompa nie ruszana od nowości czyli ponad 2160mth. W sumie nie jezdzi sie duzo, lac tez duzo sie tego nie leje wiec moze to zostawie tak jak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

to jak będziesz miał chwilę wolniejszego, odkręcisz wszystkie przewody,naznaczysz położenie pompa silnik,odkręcisz śruby i wysuniesz pompę,tam jest oring i go wymienisz-dla pewności możesz silikonem posmarować,lecz jak nowy oring to wtedy zbyteczne.

 

nawet nie musisz do wymiany tego ustawiać na znaki-pompę wysuniesz oring założysz i wsuniesz ją tak jak była-nic nie będziesz kręcił.

 

na spokojnie z popijaniem kawki-godzinka,i to dla ciebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Po odkręceniu wypada założyć nowe podkładki miedziane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

no to chyba rzecz oczywista-aż taki cielak to z niego nie jest-sam pisał o podkładkach i uszczelnianiu-kiedyś.

nie ma wprawy-ale się wyrobi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roltech    11

Czy ktoś z Was próbował zainstalować lub tylko widział w C-360 pompę rozdzielaczową np z Ursusa 4512 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraVco    0

czy żeby wymontowac pompę wtryskową z c360 wystarczy odkręcic te trzy śruby, co łączy ją ze sprężarką? nie mówię tu o przewodach paliwowych, bo to oczywiste.


nigdy nie będzie tak samo
www.grupalubelska.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak, te trzy śruby trzeba odkręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Homo nie wiadomo, co to może być ciągnik powoli zbiera się na obroty jak się go odpala to tak jak by chytał a nie może zapalić a jak zapali to powoli wchodzi na obroty później jak zapali do później zapala ale na obroty tak powoli się zbiera czy to może być wina wtrysków że mają złe rozpylanie (za małe ciśnienie )? , czy pompa wtryskowa ma źle ustawiony zapłon w takim razie trzeba pompę górną częścią odchylić dobrze mówię ? czy szukać gdzie indziej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Wyczyść odstojnik,wymień filtry paliwa.Jak nie pomoże to pompa i wtryski do sprawdzenia.A początek wtrysku sprawdzałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj