Polecane posty

volvo    47

Wyczytałem właśnie na tym forum że w c330 wymiana końcówek wtryskiwaczy na te od poloneza 1.9d powoduje poprawe

pracy silnika.A w c360 zakładaliście jakieś inne końcówki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mój znajomy ma pewien problem.

Otóż wymienił pompę wtryskową gdyż miał częste problemy z zapalaniem (nawet latem musiał czasami kopciucha zrobić).Co prawda teraz zapala na dotyk, to brakuje mu mocy w polu.Założył kultywator 12 łap , który wcześniej ciągał bez problemu i traktor jest zamulony, staje , jedzie, staje, jedzie itd..Wygląda to tak jakby miał przerwy w dostarczaniu paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Chyba żeby było więcej dymu....

wyjmuj te pompe i a stół od nowa coś jest spierdzielone


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cycepa    0

Witam mam Ursusa C-360-3p i od jakiegoś czasu ciknie mi (ropa) olej napędowy pod ciśnieniem na zdjęci jest pokazane dokładnie skąd. Moje pytanie brzmi jak to zlikwidować, naprawić czy muszę dać pompę do regeneracji, czy można samemu, i trzeba wykręcać pompe wtryskową ?

 

 

http://www.bankfotek.pl/view/1084758

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Zdejmij dzwignie i podłóż o-ringa 6x1 czy 6x1.5 lub coś koło tego, załóż dzwignie dokręć, i bedzie, doraźne rozwiazanie ale albo to albo pompiarz


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cycepa    0

czyli jak tam odkręcę z góry to wyjdzie mi ta dźwignia i tam włożyć ten o-ring a ten stary wyjąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cycepa    0

Już wszystko zrobiłem dzięki za odpowiedź, aha i jak ktoś ma ten problem to są tam oringi 6x2. Dzięki i Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslawek    7

Podłączę się do tematu, tylko u mnie pompa cieknie z uszczelki pod pokrywą. Może ktoś miał podobny przypadek? Czy wstarczy odkręcić te dwie nakrętki od góry, zdjąć pokrywę i wymienić uszczelkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

wystarczy wymienić uszczelkę :D

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Witam.Kupiłem nową pompę wtryskową do C 360,założyłem i problem.Najpierw nie chciał zapalić,odpowietrzyłem porządnie.

Teraz pali na dotyk ale obroty falują,co robić,reklamować?czy poczekać aż się ułoży i samo naprawi?Może to być wina

złego ustawienia początku wtrysku?Proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

kolego może za dużo oleju wlałeś do niej i czasami się tak dzieje jak jest za dużo, masz rok czasu więc możesz jeszcze poczekać. spróbuj pojeździć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

to chyba dobrze zresztą sprawdź na miarce, a jak się rozgrzeje to też skacze po obrotach to jest falowanie obrotów tz szybciej wolniej czy nie równomierna praca ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Po rozgrzaniu trochę jest lepiej.Ale i tak faluje i trochę nierówno chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam.Kupiłem nową pompę wtryskową do C 360,założyłem i problem.Najpierw nie chciał zapalić,odpowietrzyłem porządnie.

Teraz pali na dotyk ale obroty falują,co robić,reklamować?czy poczekać aż się ułoży i samo naprawi?Może to być wina

złego ustawienia początku wtrysku?Proszę o pomoc

 

A to jest fabrycznie nowa czy po regeneracji? litr oleju to jest za dużo, trochę pojeździj i jak nie ustąpi to reklamuj.Wtryski też jak kolega wyżej pisze warto sprawdzić.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Końcówki mają rok,wuzetem,na starej pompie było ok.Pompa fabrycznie nowa,kupiona w Greene

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy nie których pompach obroty tak w granicach 800-1000 lekko falują, to nie jest szkodliwe, byle by na większych nie falowały, bo w tedy szarpie ciągnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Upuściłem oleju do stanu prawidłowego wg. miarki i jest trochę lepiej ale nadal falują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

zostaw jeszcze ją pojeździj trochę i wtedy zobaczysz. może ma się wszystko ułożyć możliwe że to regulator tak. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Witam Ja mam taki problem że jak jest zimno to nie chce Mi odpalić URSUS C-360, kręci z rozrusznika dobrze zapłon ustawiała Mi jedna osoba tylko tak ustawiała że ;[

c-360 na wolne obroty i pompa w lewo albo w prawo ustawiał to na słuchowo czy ciągnik ma równe obroty, później jak kopci,a na końcu obroty na max czy się dobrze zbiera i pompa w lewo albo w prawo.

i sobie tak myślę czy tak ustawia się zapłon czy inaczej.

na drugi dzień zerowa temperatura ciągnik nie pali rozrusznik kręci dobrze

i mam do wasz takie pytanie jak ustawić zapłon żeby ciągnik dobrze palił i się nie grzał i

 

Ps. URSUS C-360 w lecie palił dobrze ale się grzał i kopci na niebiesko, C-360 zawsze tak palił jak jest zimno nawet przed ustawianiem tego gościa powiedzie Mi co mam zrobić :mellow:

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

C-360 pali Jeżeli mu się wleje gorącej wody ale bez wody ciężko żeby zapalił bez ciepłej wody jak pokręci nim 5 razy to zapali ale to bardzo ciężko.W lecie pali bez zarzutów ale silnik się grzeje dodam jeszcze niema termostatu ale ma 1/4 ha orki to na takim kawałku się nie może zagrzać a mój się grzeje

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj