Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Norman    137

Jak chcesz zwiększyć dawkę aby uzyskać wyższe obroty silnika wystarczy śrubę oporu przesuwu listwy w pompie odkręcić lub wkręcić (nie pamiętam bo od dawana nie posiadam c 360) tak aby przy dodawaniu gazu po prostu dalej przesuwała się dźwignia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Masz ogranicznik jak pisze kolega wyzej, jest on (jesli nikt nie grzebal) zabezpieczony plombą. Zrywasz ją i wkręcasz srube. Uzyskasz te upragnione wyzsze obroty oraz duzo wieksze spalanie. Na szalony przypływ mocy nie licz.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A po co chcecie zwiększyć dawke paliwa? ten silnik to rzęch przedpotopowy ma problemy z całkowitym spaleniem prawidłowej dawki to po co mu jej dodawać?? moc mówie z góry nie wzrośnie, jedynie to czego będzie więcej to czarnego dymu, i rachunków za paliwo, radze jak chcecie coś poprawić to do pompy sekcje od ostrówka i końcówki wtryskiwacza ale lepszej firmy tzn może być zetor a najlepiej bosch ustawione na 190-230 bar najlepiej pracuje w granicach 215-225bar


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A chcą sobie z ciągnika zrobić lokomotywę :lol: pompiarz pompę tak ustawia że nic nie trzeba zwiększać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To są skutki majstrowania przy pompie i zapłonie , i pewnie jeszcze wjeżdża tym ciągnikiem z wiadrem do stodoły :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

idiota poprostu...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego trafiłeś w sedno sprawy, sam tego lepiej bym nie ujął :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wtrysk    1

Jak widzę taki filmik, to wydaje mi się, że to raczej właściciel tego nie zrobił.

Może to być wysoka dawka paliwa w połączeniu z późnym kątem wtrysku paliwa, albo celowo coś wlane do "komina"

 

...a jeżeli chodzi o sprawę dawki paliwa to w większości wszystko już powiedziano. Ktoś też zaznaczył, że warto zamontować sekcje od ostrówka koparki - te sekcje jak pamiętam posiadają większą średnicę tłoczka o 1 mm lub 2 mm.

Co do wtryskiwaczy to proponowałbym nie eksperymentować - zwiększenie ciśnienia wtrysku przy zastosowaniu większej średnicy sekcji może mieć wpływ na na poprawienie spalania, ale sądzę, że tego nie wytrzyma na dłuższą metę stara konstrukcja silnika.

Ponadto zwiększenie ciśnienia wtrysku może spowodować szybsze usunięcie wszelkich nagarów znajdujących się w używanym silniku i możemy przyspieszyć remont silnika nawet o dwa sezony.

 

Co do końcówek wtryskiwaczy - oczywiście występują końcówki o tych samych parametrach co oryginał (np firmy WUZETEM DSL150.A2)i tylko te bym montował bo zmiana katu rozpylenia może doprowadzić np. do wypalenia dziury w tłoku - chodzi o to aby paliwo było wtryskiwane do komory spalania.

Końcówki firmy Bosch są do C360, ale ostatni raz sprzedałem takie końcówki chyba ze 20 lat temu, ale zawsze można o nie pytać www.hoffman.auto.pl

 

Sprawdziłem numery końcówek firmy Motorpal - czeskie : DOP 150S525

 

W tej chwili nie mogę znaleźć numeru firmy Bosch, natomiast polskie są w ciągłej sprzedaży.

Edytowano przez Wtrysk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

ja to widziałem już wcześniej to tam pisali że koleś coś dolał do baku jakąś mieszanke <_<


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Którą śrubą się zwiększa tą dawkę? Spokojnie nie chce zwiększać tylko zmniejszyć bo za dużo dostaje paliwa bo dużo leci z powrotem do baku i mam problem z uszczelnieniem tego. Jeszcze w która stronę kręcić tą śrubą żeby nie zwiększyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Pisałem w innym temacie. Cały czas pisze po polsku: tym wężykiem który wychodzi z pompy i idzie do baku u góry jest podłączenie i nie da się tego uszczelnić. Jak się odkręci korek i popatrzy do środka baku to widać jak wraca z powrotem dużo paliwa. Patrzyliśmy w innych sześćdziesiątkach jest inaczej, mniej paliwa wraca, a u mnie jak odkręcisz korek i dasz na max obroty to paliwo po prostu aż "piżcha" do góry przez otwór przy połowie zbiornika, chyba to nie jest normalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest normalne jak masz czyste filtry, jak słabo powraca to najprawdopodobniej są już przytkane filtry zwłaszcza papierowy ;) i może być tak że np. w orce chwilowo może brakować paliwa jakby się zapowietrzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tym wężykiem który wychodzi z pompy i idzie do baku u góry jest podłączenie i nie da się tego uszczelnić.

Nie może być :lol: wyżarz podkładki miedziane - trochę zmiękną, albo ten króciec do wymiany. I nic nie majstruj przy dawce.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież tam nie ma ciśnienia, tylko przepływ, przyjrzyj się powierzchni od strony zbiornika może jest jakieś wgniecenie, pęknięcie, podkładki najlepiej rozgrzać nad gazem do czerwonego i pod zimną wodę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Mat dobrze pisze, przegrzanie i nagłe schłodzenie miedzi powoduje jego zmiękczenie tym samym większą plastyczność, a ja stosuje podkładki aluminiowe są lepsze poprostu-podatniejsze na odkształcenia.

Pasiu pisałem już co masz zrobić w innym temacie z tym fantem, musisz to składać niedokładnie nie widząc zadziorów lub ubytków w główkach lub króćcach , albo przeciągasz śruby


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Albo stalowo gumowe założyć. Szczelność rewelacyjna ale warunek... powierzchnia musi być prosta. Ja myśle że od mocnego dokręcania zgniotło końcówke. Sprawdz płaszczezne czymś prostym i tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj