Polecane posty

szczupak23    0

Witam koleżanki i kolegów. :angry:

Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.

Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360

Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.

Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.

Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Najlepiej to dać do kogoś prywatnego oni najlepiej zrobią. A firma to tylko kombinuje żeby zarobić ;/


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Tez tak uważam prywaciarz zrobi lepiej a w firmie to aby wymienić u nas to ojciec sam robił pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

No tak samo CI radzę jak koledzy zeby dać do jakiegoś prywaciarza albo lepiej do jakiegoś znajomego mechanika a firma to tak zrobi zeby tylko było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz1515    2

nową kupiłem w tamtym roku za niecałe 950zł a po regeneracji to koszt 300-400 zł bo sąsiad dał do regeneracji z tego co mi mówił to zapłacił niecałe :rolleyes: 400zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Pogadaj z jakimś pompiarzem to ci korpus załatwi, ja miałam kiedyś podobny problem, pogadałem z chłopakami co pompy naprawiają i sprzedali mi korpus za chyba 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomich    0

Witam wszystkich

Chciałem się poradzić fachowców. kupiłem nowe wtryski do ciągnika C-360 i mam zamiar je wymienić. I tu moje pytanie czy należy te nowe wtryski przed wymiana poddać regulacji , czy można bez problemu montować i wyszystko powinno być ok w pracy ciagnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

ja bym je chociaż sprawdził na manometrze bez rozbierania, w razie jakby coś nie tak to tylko je rozkręcić i wyregulować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Witam wszystkich

Chciałem się poradzić fachowców. kupiłem nowe wtryski do ciągnika C-360 i mam zamiar je wymienić. I tu moje pytanie czy należy te nowe wtryski przed wymiana poddać regulacji , czy można bez problemu montować i wyszystko powinno być ok w pracy ciagnika?

Jak to sobie wyobrażasz przecież musi być sprawdzone czy te wtryski są dobre czy dobrze rozpylają no i przecież reguluje się ciśnienie wtrysku przez odpowiednie przykręcenie rozpylacza we wtrysku, jak sam poskjręcasz będziesz miał różne ciśnienie na każdym wtrysku i na któryśgar będzie mocniej chodzić i kicha będzie sam dziś wymieniałem rozpylacze we wtryskach w mf 255 i kosztowało mnie to 10zł (regulacja)

 

ps. czy to dziwne żeby wtryski lały przybywało oleju tzn ropy w oleju w silniku a ciagnik palił normalnie i chodził w miare normalnie?>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Tak to, zdążają sie takie cuda że ropa pójdzie w olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

kiedyś zapiekły się wtryski to ciepły wogóle nie odpalał a na wolnych obr chodził na 2 tłoki a tu 2 wtryski lały i silnik wydawało sieże chodził dobrze i dobrze odpalał?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zennek007    0

Też mi przybywało oleju do silnika w mojej trzydziestce jak wtryskiwać się zawiesił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomich    0

Dziekuje wszystkim za porade, zrobie jak mi podpowiedzieliście; dam te nowe wtryski do regulacji i dopiero je zamontuje do C-360.

Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Witam.

Oczywiscie powinienes te wtryski sprawdzic u "pompiarza". Polecam takze dla swietego spokoju wziac ze soba pompe paliwowa. Moze sekcje juz nie daja odpowiedniego cisnienia. I wtedy np podregulowac cisnienie na wtryskiwaczu mnimalnie pod pompe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomich    0

Witaj "karola44" napisałeś :

Polecam takze dla swietego spokoju wziac ze soba pompe paliwowa. Moze sekcje juz nie daja odpowiedniego cisnienia. I wtedy np podregulowac cisnienie na wtryskiwaczu mnimalnie pod pompe.

I tu moje pytanie czy jak odkręce popmę paliwową od silnika w C-360 i później przy założeniu zpowrotem na silnik nie przestawi się mi coś w ustawieniach pompy??do końca to nie wiem jak jest sprzężona ta pompa z silnikiem. Jakbyś miał chwilę to odpisz. Bo tak jak mówisz to byłoby najlepsze rozwiązanie z ustawieniem wtrysków.

 

Pozdrawiam

piomich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Sprzegielko napedu pompy nie pozwala na inne polozenie walka pompy wzgledem rozrzadu. Przed odkreceniem zrob sobie np ostrym srubokretem punkt zeby byl jednoczesnie na dladlubie silnika i na pbudowie pompy. Potem ulatwi ci to wlozenie pompy w to samo polozenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Chciałbym wymienic końcówkę wtryskiwacza w ursusie c 360 3p. Ale nie wiem jak!!! Może wiecie jak to zrobic?? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Wydaje mi sie że należy odkręcic przewody paliwowe od wtrysków zasilające jak i przelewowe, a następnie wykręcic wtryski. Wymienic końcówki wtryskiwaczy, ustawic (ale to zrobisz u pompiaża, u mnie jest sklep z cześciami do ciagników gdzie wymieniaja końcówki i ustawiaja wtryski) i założyc spowrotem do ciagnika. Przykrecic przewody paliwowe, odpowietrzyc układ i odpalać.

Aby łatwo było go odpowietrzyc i odpalic dobrze jest poluzowac jeden z przewodów paliwowych przy wtrysku ten idacy od pompy. Nastepnie odpalać ciagnik i dokrecic ten przewód gdy zacznie z niego wylatywac paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Ok. To wiem. Ale czy dam radę samemu wymienic rozpylacz w wtryskiwaczu czy muszę oddac do fachowca??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopek22    3

idz lepiej do fachowca, zaplacisz 5 zl ale bedziesz mial wszystko ustawione a masz wogole przyzad do sprawdzania wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj