damian89

Bizon Rekord - dlaczego sam gaśnie?

Polecane posty

damian89    1

witam mam problem z bizonem rekordem.pierwszego dnia koszenia kombajn pod wieczór zgasł myśleliśmy że jest mało paliwa,ale nastepnego dnia tez zgasł ale paliwa jeszcze było.I kiedy go odpalimy to chodzi normalnie ale kiedy włączymy cały osprzet i zaczniemy kośić to znów gaśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

A czy wchodzi na obroty ?? Tzn silnik bez załączone młocarni i reszty wchodzi na 1500 1600 obr??


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian89    1

silnik wchodzi na obroty.A czy to może być przez to że wężyk ssący paliwo z baku podniósł sie do góry i rusz na boki.

 

prosze o szybką odpowiedz

 

Edytuj posty @quercus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AF7018    0

Jeśli nie ma żadnych wycieków paliwa z układu i nie ma ostro załamanych przewodów paliwowych, sprawdź drożność rurki ssącej w zbiorniku (często dostają sie tam różne zanieczyszczenia), sprawdź wysokość tej rurki od dna (powinna być ok 3-4cm od dna), potem czystość i drożność odstojnika.

Jeśli problemy zaczęły się nie dawno a nie wymieniałeś przed sezonem filtrów paliwa, to wymień filtry najlepiej na oba papierowe - w filcowy wkład bardzo szybko wnikają zanieczyszczenia i staje się niedrożny.

W najgorszym wypadku zanieczyszczeniu mogły ulec zaworki w pompce zasilającej i trzeba by je rozebrać lub przedmuchać sprężonym powietrzem podając na ssanie pompki ale to raczej rzadko się zdarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Ja tak miałem w tym roku to mi chodził chwile i potem gasł po pierwsze szklanki od filtrów źle siedziały i się zapowietrzał a po drugie był pęknięty zaworek w pompce.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Ja miałem to samo rok temu w suprze , u mnie to facet raz sobie paliwo rozwodnił , i stało ono troche w bańkach , a jak wlałem do bizonka , na początku żniw, to na dnie była woda , i za nic w świecie , nie chciał iść , po drodze , to szedł , ale jak dostał obciążenia , to się dusił i gasł . Ja wymieniłem pompke , filtr i zmieniłem dostawce paliwa , i teraz idzie jak przecinak .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Miałem taki przypadek to była winna pompa paliwa jak odkręciłem dekielek na pompie to część sprężyn była popękana (pompa poszła do regeneracji i jest teraz OK), ale jeszcze ciężko palił od tego i ciężko miał się wkręcić na obroty.

Tak było w moim przypadku


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w moim z056 pompa zasilająca była do kitu. Kupiłem nową, założyłem i już 4 lata nie zgasł sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudy100    0

Witam,

ja mam podobny problem. Mój bizon Rekord zaczął się zapowietrzać na polu jak się ujmowało gazu jakieś 2-3 razy na dzień.

A w teraz stoi na podwórku bo nie chce odpalić ;)( Wszystkie przewody są sprawdzone pompka też działa i paliwo na sekcje daje.

Może miał ktoś taki problem i wie jak go rozwiązać??

 

Proszę o szybką odpowiedz bo sezon w pełni:o:o


odpowiadam tylko na e-mail:: chudy100@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

ten sam problem spotkal mnie 2 lata temu....przedmuchiwalem sprezarka przewody...wymienialem filtry paliwa....itp...jednak to nic nie pomoglo....okazalo sie ze kombajn sie zapowietrza z powodu niedokreconej srobki w przewodzie paliwowym..dostawal powietrze i gasl...jesli bedziesz mial jeszcze podobne problemy ze swoim zrob to samo:)

Pozdro!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

Ja miałem podobna sytuacje w moim traktorze (ZETOR 16145) wystarczyło wymienić filtry paliwa. A może być jeszcze winna pompa paliwowa. Radził bym oddać ja do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudy100    0

Problem rozwiązany, pompa dożywała swoich ostatnich dni <bardzo małe ciśnienie>, wymieniliśmy na pompe po regeneracji >500zł<

i filtry paliwa, były nowe a jednak paliwo nie szło:(( teraz są założone inne i wszystko jest dobrze:D


odpowiadam tylko na e-mail:: chudy100@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez damaxyz
      Witam,
      Jak najszybciej wymienić sprzęgło w rekordzie, czy trzeba ściągać skrzynie i jakie podzespoły warto od razu wymienić?
      Chciałem to zrobić ponieważ po długim postoju kombajnu jak go uruchomię i chcę ruszyć to podczas puszczania sprzęgła słychać jakieś ocieranie - nie wiem co to ale po dłuższym okresie pracy przestaje być to słychać.
       
      Chodzi mi oczywiście o wymianę tarcz sprzęgła.
       
      Pozdrawiam,
    • Przez daron64
      Witam
      Krótki wstęp - pacjent to rekord '87 - jakiś czas temu elektryk zmieniał mi alternator, potem jeszcze raz grzebał w elektryce. Ja tam szczerze mówiąc nie zaglądałem - działa to działa, akumulatory nowe, kombajn chodzi tylko kilka dni. Teraz wszystko sobie sprawdzam, a tam alternator jest całkowicie odłączony. Od regulatora idzie jeden przewód na bezpieczniki. Nie mam pojęcia czemu elektryk tak to zrobil. Chciałem teraz to popodlaczac, ale mam problem tego typu, że nie moge stwierdzić, czy mam 6 czy 9 diodowy alternator, żeby dobrać do niego regulator. Zacząłem kminic, że może alternator stary był 6 diodowy, a nowy kupiłem 9 i elektryk odłączył go całkowicie. Ale to tylko gdybanie. Nie mam żadnego fachowca pod ręką i jakoś muszę to sam ogarnąć.
      Na alternatorze jedyne oznaczenia jakie się zachowały to ze zdjęcia poniżej.
      Alternator sprawdzałem według tego filmiku 
      Tym pierwszym sposobem wyszło mi niby, że jest przejście w jedną stronę - więc 9diodowy, ale znowu tym drugim sposobem też pokazało mi przejście w jedną stronę. Cos źle robię, czy jak to interpretowac?
      Pierwsze foto alternatora, drugie to łączenie wsuwki ze śrubami, trzecie to łączenie wsuwki ze śrubą, na którą idzie przewód który łączy się z rozrusznikiem. Takie foto zrobiłem, ale generalnie jeszcze tam wszystko odłączyłem, czyscilem i sprawdzałem jeszcze i wskazania takie same jak na foto.
       



    • Przez Misiek55
      Witam.
      Zakupiliśmy kombajn Bizon 5058 hydrostatik z Danii. Kombajn jest wyposażony w komputer LH 965 agro, komputer niestety gdy kupiliśmy nie załączał się ale po wymianie baterii w środku udało się go włączyć, niestety żadne przyciski nie reagują a komputer wyświetla stan pełnego zbiornik i co jakiś czas pika. Miał ktoś podobną sytuację lub jest w stanie coś doradzić?

    • Przez Iwnkr
      Witam, mam Bizona rekorda, wczoraj na polu zaczął się owy problem, mianowicie hydraulika zaczęła słabo działać i wspomaganie siadło. Dzisiaj hydraulika nie działa wcale. Heder sie nie podnosi ani opuszcza, tak samo grabie i kierownica nie ma wspomagania. Przy silniku od strony chłodnicy słychac syk, tak jakby powietrze ulatywalo. Prosze o szybką poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj