Zaloguj się, aby obserwować  
PronarekP5

Claas Arion 510

Polecane posty

PronarekP5    67

Mam pytanie do użytkowników ciągników Claas i nie tylko jak oceniacie ten ciągnik pod względem komfortu wydajności i codziennej eksploatacji itd.

 

Mam również pytanie - czy ciagnik który jest pokazany w linku jest sprzedawany tak jak stoi czy któreś części są na zamówienie np. lampy , światła błyskowe itp.

 

Oraz czy dużo różni się cena CIS od wersji CEBIS??

 

prosze o wypowiadanie się i POZDRAWIAM

 

 

 

http://www.korbanek.pl/domhandlowy/pl/claa...0_km/arion.html


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pieter251    8

mam aresa i nie zamienił bym go na żaden inny- nie było żadnych awarii, bardzo dobrze przemyślane rozwiązania techniczne i ergonomia w kadinie, duży udzwig podnośnika, tylko troche wkurzjący jest stosunkowo mały skręt ale przekładnia nawrotna to rekompensyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    67

A może ktoś powiedzieć jak działa ta przekładnia?? i jaki jest koszt przeglądów gwarancyjnych??

 

PS.:może ma ktoś wykaz wyposażenia opcjonalnego??


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

wieczorem jak nie zapomne to umieszcze, wyposazenie, ceny, ceny za dodatkowe wyposazenie w wersji CIS i CEBIS ariona 540 - wiec proporcjonalnie bedziesz musial odjac od jednego i od drugiego jakas kwote (mysle nie wieksza jak 10 000 euro)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Arion 510 CIS

 

- skrzynia HEXASHIFT 24/24 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy, system Common-Rail

- moc znamionowa 110 KM wg ISO TR 14396,

- amortyzowana kabina,

- klimatyzacja + ogrzewanie,

- fotel kierowcy pneumatyczny,

- siodełko dla pasażera, luk dachowy,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

- zaczep górny automatyczny przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

- 2 pary wyjść hydraulicznych,

- tylny TUZ - udźwig maksymalny 6500 kg,

- EHR - sterowanie tylnym TUZ -em,

- obciążnik przedni blokowy - 100 kg,

- obciążniki przednie demontowane 700 kg.,

- ogumienie przód 14,9 R28,

- ogumienie tył 18,4 R38

- tylny WOM 540/1000 x obr. ekonomiczne.

- oświetlenie robocze przednie montowane w dachu 4 lampy,

- oświetlenie robocze tylne montowane w dachu 2 lampy.

 

Cena: 51 000 ? netto - cennik, rabaty indywidualnie u sprzedawców

 

 

Arion 510 Cebis

 

- silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy, system Common-Rail

- moc znamionowa 110 KM wg ISO TR 14396,

- skrzynia HEXASHIFT 24/24 z automatyką HEXACTIV (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- klimatyzacja manualna + ogrzewanie kabiny, terminal pokładwy CEBIS z kolorowym wyświetlaczem,

- amortyzowana kabina,

- klimatyzacja + ogrzewanie,

- fotel kierowcy pneumatyczny,

- siodełko dla pasażera, luk dachowy,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

- zaczep górny automatyczny przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

- 3 pary wyjść hydraulicznych o wydajności 110 l/min (hydraulika zmiennowydatkowa ), sterowane elektrozaworami,

- tylny TUZ - udźwig maksymalny 6500 kg,

- EHR - sterowanie tylnym TUZ -em,

- obciążnik przedni blokowy - 100 kg,

- obciążniki przednie demontowane 700 kg.,

- ogumienie przód 14,9 R28,

- ogumienie tył 18,4 R38

- tylny WOM 540/1000 x obr. ekonomiczne.

- oświetlenie robocze przednie montowane w dachu 4 lampy,

- oświetlenie robocze tylne montowane w dachu 2 lampy.

 

Cena: 56 000 ? netto

 

nie znam upustów, nie mam kontaktu z przedstawicielami, to są tylko ceny wyjściowe

jakie możecie usłyszeć na dzień dobry.

Do wyczerpania tegorocznych modeli.

Modele na przyszły rok mają cenę zwiększoną (przez fabrykę na przełom roku) o 7 %.


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

    • Przez Mietuch2
      Witam. Mam dość dziwny problem związany z ciągnikiem Claas Nectis 257 VL. Po odpaleniu na desce wyświetlają się (pikają) dwa trójkąty (zdjęcie), które uniemożliwiają jazdę. Żadne inne kontrolki towarzyszące się nie wyświetlają. Były sprawdzane wszelkie czujniki, przewody, ale bez skutków. Sama deska była także rozbierana. Z instrukcji wynika, że te właśnie trójkąty powinny się pokazać dopiero jak zapali się kontrolka np. ciśnienia oleju, ręcznego, lub błędu elektronicznego i reszta. A nic innego nie wyświetla się. Czy ktoś miał może podobny problem i byłby w stanie pomóc / podpowiedzieć ? Dziękuję 

       

    • Przez michal24041994
      Witam, posiadam classa 697 atz 2008r od jakiegoś czasu zauważyłem brak mocy,ciągnik nie kopci nie szarpie po prostu tak jakby odpadło mu parę koni,pod lekka górkę zamiast 40 wyjeżdża 33 na pusto z ciężarem wiadomo masakra,kiedyś miałem problem,przejrzałem forum wiem ,że sterownik lubi paść,jest jakiś sposób żeby go sprawdzić domowymi sposobami ? Albo polecicie firmę, która to zrobi i nie będzie naprawić sprawnego? Aaa i jeszcze jeden objaw ciągnik zawsze miał obroty 860 a teraz na 940 lecz jak podciągnę pedał w górę to zejdzie do 860 ale kompletnie nic nie grzebałem przy lince, może to być powiązane? 
      Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ma123
      Witam tak jak w tytule  kupię heder do mercatora 3.60m wschodnia polska 
    • Przez ClaasAres123
      Witam,
      Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj