piotrekkkk

Świeca płomieniowa czy żarowa?

Polecane posty

tomek73    576

podłącz ją gdzie ci jest wygodniej żeby było ciśnienie nawierć śrubę załóż oczko kawałek wężyka bez żadnych zaworów w 385 mam przy filtrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

koledzy podłącze się pod temat i mam pytania chcę założyć świece płomieniową do C330 i jaką polecacie założyć może ktoś posiada zdjęcia takiej instalacji. Zasilanie podłączyć razem pod świece żarowe czy osobno według mnie ze względu na pobór prądu zrobiłbym osobno instalcję, gdzie pobrać paliwo do jej zasilania i jakie świece posiadają zawór wewnątrz ? i jeszcze jedno czy taką świece np na lato gdy od łącze zasilanie czy świeca się nie zapiecze i czy może się zdarzyć ze przypadkiem i tak będzie pobierać paliwo??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POLKOP    2

najlepsza jest zapalniczka z podkrenconym płomieniem niezawodna i prosta w użyćiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

Ja zdecydowałem się na płomieniówkę od MF i jak już mam wszystko skompletowane więc jak ktoś chce to mogę porobić fotki z montażu B)

A i jeśli ktoś się decyduje na świecę od MF to najpierw niech kupi gwint 22/2 a później dopiero świece bo u mnie nigdzie w sklepie nie ma tego dziadostwa B) (i dorobienie głupiego gwintu kosztowało mnie 50 zł - PARODIA)

 

Myślę ze można by też spróbować ze świecą od mtz bo tam nie ma kombinowania z układem paliwowym no tylko ze swieca od mtz kosztuje jakies 80 zł chociaż mnie wyniosła tyle samo ta od MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Ja też bardzo prosze

antonio86pl@interia.pl

 

No właśnie a jak jest w mtz?

Słyszałem,ze tam jest osoby zbiernik na benzyne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

ja mam w MTZ świece z MF paliwo doprowadziłem z filtra paliwa z śruby do odpowietrzania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

ok w sobotę postaram się zamontować i jak wszystko zda egzamin to będę wysyłał fotki B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

Wrzuciłem fotki tej świecy na AF ale niestety jakiś moderator nie chce ich zaakceptować ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

wiem kolego wiem, sam kilka razy chciałem wstawić fotki z tego jak wstawiłem radyjko i też nie dodali :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

zakupiłem już wszystko do montażu świecy płomieniowej całość wyniosła mnie ok.50zł w grene

Gwint mam z nakrętki jakiegoś koła 9chyba jakiegoś ciągnika,toroche inny gwint ale spokojnie można dociągnąć!

orginalny przewód starcza na długość wię nie trzeba go sztukować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

No to fajnie że udało Ci się kupić ten gwint :lol:

Ja znalazłem rachunek to w sklepie wszystko kosztowało mnie 76 zł no tylko ten gwint mnie kosztował 30 zł wiec u mnie wyszło trochę drożej :D Ale ja do najbliższego Grene mam 50 km wiec na jedno wyszło ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

koledzy mam pytanie czy świeca płomieniowa może pracować w poziomie bo w swojej c330 chce ją własnie w poziomie zamontować w filtrze powietrza w miejscu gdzie łaczy się z kolektorem a świece żarowe zostawić obie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Te, majster bo mu zawory wypalisz z takim grzaniem. :lol:


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

koledzy mam pytanie czy świeca płomieniowa może pracować w poziomie bo w swojej c330 chce ją własnie w poziomie zamontować w filtrze powietrza w miejscu gdzie łaczy się z kolektorem a świece żarowe zostawić obie

 

Myślę że chyba nie bardzo może być pod kątem ale w poziomie to chyba nie bardzo :lol: ale możesz przecież ją wspawać wkońcu trzeba próbować ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Zawory jak zawory ciekawe co na to akumulator. W mojm mf swieca płomieniowa jest w poziomie w 255 tak samo nie wiem jakie wy swiece montujecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

chcę przedstawić jak mi udało się zamontować świece płomieniową, w linkach zdjęcia. Prąd jaki pobierają świece płomieniowa i dwie żarowe to 52A sama płomieniowa bierze 10A.Dodam że świece żarowe są nowe firmy ISKRA Póki co nie wiem jak c330 odpala bo czekam na rozrusznik a świeca gdy ręcznie podpompuje paliwo nie zawsze podaje by się zapalić. Odpowietrzony niby jest ale np na rozgrzanej świecy popuszcze śrubę na samej świecy i pompuje to widać że od razu świeca puszcza co może być przyczyną za małe ciśnienie z pompki ręcznej? jak należy długą ją grzać i odpalać proszę o instrukcję???

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6eebcc195c412ed0.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/337010f57e840eaa.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e034137d459905de.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe161b3d04f5b145.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d13a510c87e0e83c.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Masz wmontowany w pompie wtryskowej na powrocie zaworek ciśnieniowy,bo na fotkach tego nie widac, a bez tego nie może świeca działac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

tzn ma być ten zaworek czy nie i co ma powrót do świecy bo nie bardzo rozumiem skoro ja podpięta mam świece pod zasilanie a nie na powrocie jeśli możesz wyjśnij co i jak bo nie bardzo rozumiem? ja po za zmianą tej jednej śruby którą widać na zdjęciu żadnej wiecej modernizacji w pompie nie robiłem jest tak jak orginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Zaworek ma to że trzyma ciśnienie w pompie wtryskowej,u ciebie widac na fotce że masz podłączoną świece na zasilaniu do pompy wtryskowej i jest ok, dlatego po drugiej stronie pompy na powrocie powinien byc zaworek ciśnieniowy,bez tego zaworka ciągnik normalnie będzie palił ,ale do świecy płomieniowej jest niezbędny,świeca płomieniowa potrzebuje małego ciśnienia paliwa,ten zaworek jej to zapewni,jak nie masz zaworka zapomnij że świeca zadziała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj