piotrekkkk

Świeca płomieniowa czy żarowa?

Polecane posty

włodek    16

Ale to właśnie u mnie jest przewód z baryłką. Wrzuciłem zdjęcie. Oba końca przewodów mają baryłkę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Ten przewód co masz jest pod uszczelkę gumową, to nie baryłka a przetłoczenie pod uszczelkę tak jak w pozostałych przewodach paliwowych MF. Musi być uszczelka po inaczej nie będzie szczelnie a tu obowiązuje ta sama zasada co w układzie paliwowym niskiego ciśnienia - musi być szczelnie bo się zapowietrzy. 

Różnie bywa z tymi uszczelkami, jest taki rozrzut wymiarowy, ja siedzę w sklepie i wybieram :P

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Można dorobić, baryłki i nakrętki są w sprzedaży więc coś dopasuje tak samo jak same przewody 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

Tylko na tym moim przewodzie jak widać na zdjęciu też są małe baryłki a w zaworze zwrotnym i świecy jest podtoczenie w które ta baryłka idealnie wchodzi. Dałem na razie bez gumek. Jak będzie ciekło zawsze można wykręcić i założyć. To 5min roboty. Niedługo testy. Czekam na pomocnika bo sam tego nie sprawdzę. Jeden musi w środku grzać a drugi patrzeć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

Testy zrobione :). Pierwszy raz musiałem bardzo długo kręcić żeby paliwo napompowało. Nie wiem czemu ale pompka ręczna mi nie pompowała. Ona w ogóle mi coś szwankuje. Muszę kupić nową. Ale jak trochę pokręciłem na wyciągniętej lince gaszenia to w końcu pojawił się płomień. Po zapaleniu ciągnika przez jakieś 5s świeca się paliła po czym zgasła :). Także wygląda na to że działa. A paliwo na przewodzie nie cieknie nic a nic. Jest szczelnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Fajnie ale to nie są baryłki, ale skoro nie cieknie to nie ma się co przejmować. Świecę się odpowietrza, tak na przyszłość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

A możesz powiedzieć w jaki sposób? Wykręca się ten korek przy filtrze co jest tuż obok podłączenia świecy? Bo ja mając odkręcony przewód od świecy, przykręcony był wyłącznie przy filtrze, pompowałem pompką żeby właśnie nabić paliwa ale pompka wpadała. Nie pompowała nic. Więc przykręciłem przewód do świecy w nadzieji że samo się paliwo nabije i faktycznie po ok 10s kręcenia rozrusznikiem na wyciągniętym gaszeniu, świeca się zapaliła :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

No jak to jak... popuszczasz przy świecy, pompujesz, gotowe.... A jak pompka zasilająca oporu nie stawia to się delikatnie silnik przekręca. Normalna rzecz podparta pompka przez wałek rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

A słuchajcie, bo mnie jeszcze jedna rzecz niepokoi. Na pewno niepotrzebnie bo przecież to nie jest jakaś samoróbka tylko oryginalne rozwiązanie stosowane w MF-ie. Przecież jak silnik pracuje to pompa cały czas tłoczy paliwa do świecy. Czy przypadkiem nie będzie się ono przez nią lało do kolektora ssącego? Tam w tej świecy jest może jakiś zaworek który działa na zasadzie termostatu i otwiera przepływ dopiero po rozgrzaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

dokładnie tak... nagrzewa się i otwiera paliwo. Czasem warto sprawdzić czy świeca jest sucha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Jak puszcza świeca paliwo pisze się na forum - co się dzieje, kopci na biało i przybywa oleju :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj