Zaloguj się, aby obserwować  
lukano

Jaki to typ silnika???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukano    0

Witam mam takie pytanie bo w zeszłym roku w C-360 miałem remont i został zmieniony cały silnik który wcześniej pracował w koparce posiada odprężnik ale nie ma i nie miał żadnej tabliczki z typem silnika a ja chciałem się z ciekawości dowiedzieć od czego ten silnik jest czy od U4011 czy od czegoś innego porobiłem kilka fotek, a z różnic miedzy silnikiem z C-360 to jeszcze to ze cały wspornik przedniej osi w C-360 jest mocowany na skrubach 16 mm a tam na 4 były na 14 mm no i ten bak tylko i odprężnik i szpilki pod głowice są 16 mm a nie 14 mm bo trzeba było głowice rozwiercać.

 

p6161603su2.th.jpg

p6161599hk5.th.jpg

p6161583zs5.th.jpg

napis zetor nad filtrami paliwa

p6161587cj8.th.jpg

p6161586po8.th.jpg

p6161589nt9.th.jpg

jakies numery koło butli powietrza


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrkrk25    79

To jest silnik od jakiegoś starszego Zetora bo nawet na trzecim zdjęciu widać wytarty napis "Zetor"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

W Zetorach tych starszych nie było wymienianego filtra oleju a był tzw. bąk. Ktoś dokonał tej przerubki. Nie ma tabliczki zobacz może na bloku jest wybity typ silnika .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

no gdy były to bym napisał ale sa tylko co zrobiłem zdjęcia a żadnej tabliczki niema i nawet nie ma po niej miejsca


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257
W Zetorach tych starszych nie było wymienianego filtra oleju a był tzw. bąk. Ktoś dokonał tej przerubki. Nie ma tabliczki zobacz może na bloku jest wybity typ silnika .

 

Bąk czyli odśrodkowy filtr oleju. Na 3 zdjęciu jest napis ZKL. Była i nawet jest to firma z Brna produkująca łożyska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez Axd529
      Od czego to może być silnik? Chodzi o mocowanie do osi przedniej. W silniku jest mocowanie na śruby m12,a w c 360 na m16 jak dobrze pamiętam. Czy c4011 maiły wspornik na m12? Ścianka do której przykręca się wspornik osi jest cieńsza względem silnika S4002 (c355).

    • Przez Mateusz100
      Czy zawór przelewowy pompy wtryskowej w ursusie c 330 jest taki sam jak do c 360? Zakupiłem tego z firmy archimedes kosztuje ponad 10 zł niby pasuje lecz wydaje mi się ze przez niego ucieka paliwo z pompy cofa sie i za kazdym razem ciagnik ma ciezko palić. Z różnic widzę to ze ma jeden otwór a ten do c 360 ma dwa otwory jak wciskam kulkę w środku to ten do c 330 archimedes lekko sie wciska ten do c 360 o wiele ciężej i nie wiem czy to jest winowajca prosze o pomoc czy to te same zawory czy jednak nie??
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent ursus c360 mianowicie mam problem z odpaleniem  niechce odpalić.Rozrusznik obróci wałem 1 obrót i staje akumulator 12v rok temu kupiony sprawdzałem go na innym aku też nie dał rady przewody masowy i plusowy ok rozrusznik sprawdzałem na sucho na kablach ładnie kręcił jakiś czas temu zmieniany był elektro magnes i bendix a dzisiaj zwymieniłem  wszystkie tulejki nowe szczotki na jednej starej była stopiona izolacja myślałem że to był powód nie odpalania. Miałem na jesieni już z nim taką sytuację ale podłączyłem prostownik 10 minut i odpalił,ale co to ma do tego skoro aku jest w dobrym stanie jeszcze podczas prób odpalania przewód plusowy przy klemie akumulatorowej strasznie się nagrzewa 
      Co Panowie sądzicie o tym? Proszę o poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj