Skocz do zawartości

Zdjęcie

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135


24 odpowiedzi na ten temat

#1 Share DOT3

DOT3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 23 styczeń 2007 - 17:21

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 WITAM PROSZE O POMOC BO DOSTAłEM ATRAKCYJNA CENE NA CASE 135 MXU 210 NETTO I NIEWIEM CZY WARTO BRAC CO OTYM MYSLICIE I CZY WARTO KUPIć TEN CIąGNIK I CZY JEST ON AWARYJNY CZY NIE ?

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 Dzisiaj, 22:11
  •  

#2 Share łukasz

łukasz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie
  • Zainteresowania:Budownictwo i rolnictwo

Napisany 23 styczeń 2007 - 18:10

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 ile masz hektarów

#3 Share mav

mav

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolskie

Napisany 23 styczeń 2007 - 19:53

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 a co to za różnica ile ma ha? bez sensu pytanie które nic nie wnosi do opisu maszyny.

wracajac do wątku

test MXU 135 w wersji NH był w profi
http://www.dlg-test....TSA135_2005.pdf

rózni sie kolorem i maska ale parametry techniczne ma te same B)

i teraz mozna sobie porównac z konkurencja <_<
polecam porównywanie mocy w KW a nie KM i sprawdzanie norm w jakich jest miezona bo koncern CHN zawsze je zawyża

#4 Share deer

deer

    gleboryjca

  • V.I.P.
  • rank
  • 1279 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pyrlandia

Napisany 23 styczeń 2007 - 19:56

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 Podaj jakie wyposażenie dostajesz za te pieniądze. bo to że case mxu 135 za 210 tys. to niewiele mówi.
BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

#5 Share łukasz

łukasz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. lubelskie
  • Zainteresowania:Budownictwo i rolnictwo

Napisany 23 styczeń 2007 - 21:09

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135

a co to za różnica ile ma ha? bez sensu pytanie które nic nie wnosi do opisu maszyny

wydaje mi się że niuzasadniony był by zakup prawie 130 konnego ciągnika na 30hektarów :angry:
a wracają do tematu cena jest dobra lecz ja nie jestem użytkownikiem takiego ciągnika więc niedoradzę Ci za bardzo ale wydaje mi się że są to bardzo dobre ciągniki więc warto kupic taki ciągnik

#6 Share kat

kat

    R.I.P.

  • Members
  • PipPipPip
  • 1847 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 24 styczeń 2007 - 10:02

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 ha mają znaczenie. tak jak i to do czego będzie używany bo jak do ładowacza to można się zastanowić czy nie jest zbyt długi.

A tak na marginesie to dlaczego ten wątek jest chyba ze 3 razy?

#7 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 styczeń 2007 - 12:11

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 cena jest ok i reszta chyba tez, tylko to pewnie biedny model
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#8 Share DOT3

DOT3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 24 styczeń 2007 - 19:33

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 WYPOSAZENIE NIEJEST UBOGIE KUMPEL ZA TEN SAM CIAGNIK OD INNEGO DYLERA DAł 225TYS TO JEST TROCHE RUZNICA
KTOS SIE PYTAł ILE MAM HEKTAOW! 90 HA NA DZIEN DZISIEJSZY ALE RACZEJ SIE ZWIEKSZY WIEC TEN CIAGNIK BEDZIE NAPEWNO WYKOZYSTANY JEST W NIM WSZYSTKO OPRUCZ RESOROWANEJ PRZEDNIEJ OSI I PRZEDNIEGO TUZ BO TO MI JEST NIEPOTRZEBNE !!!!

A JESZCZE JEDNO DLACZEGO KAZDY MóWI ZE NH JEST LEPSZY I DLACZEGO KAZDY MóWI ZE WOLAł BY NH CO????

#9 Share kat

kat

    R.I.P.

  • Members
  • PipPipPip
  • 1847 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 25 styczeń 2007 - 09:49

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 Wcale nie wszyscy. NH to jak na moje naszpikowane elektroniką zabawki. NH na główny ciągnik w gospodarstwie to bym raczej nie wybrał bo są trochę małe i lekkie(przy pługu mogło by bujać)

DOT3
Istnieje coś takiego jak edycja wątku!!!

#10 Share mav

mav

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 535 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolskie

Napisany 25 styczeń 2007 - 10:11

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 kat lekkie w prorównaniu do czego?


wybór pomiedzy NH a Case to tylko wybór w kwesti gustu czy sentymentu do marki a nie porównaniem parametrów technicznych bo sa to identyczne ciagniki wyprodukowane w tej samej fabryce przez ten sam koncern.
więc wytłumaczcie czym sie rózni NH od CASE <_< oprucz koloru, maski i tego ze os superskretna to patent NH którego Case nie moze miec?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 Dzisiaj, 22:11
  •  

#11 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 styczeń 2007 - 11:21

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 DOT3 WYŁĄCZ CAPSA!!!!!!!!!!!1
ja tam wole case niż nh
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#12 Share DOT3

DOT3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 25 styczeń 2007 - 23:51

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 brzozak2 dlaczego wolisz czase masz taka maszyne czy co odpisz

dzisiaj byłem w jd ogladałem 6630 premiu i mi sie bardzo spodobał jest zgrabniejszy ciezszy od case i troche sie ruzni wyposazeniem od cena ale bardziej podoba mi sie ten jd ale jest droszy o 30 tys zł i teraz niewiem bo zata sama cene co jd maił bym fenda 412 a druga sprawa czy warto przepłacac moze lepiej kupic tego case co myslicie????? bo za 30tys mam juz agragat uprawowy!!!!

#13 Share lukotek

lukotek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 404 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 26 styczeń 2007 - 10:34

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135

kat lekkie w prorównaniu do czego?


wybór pomiedzy NH a Case to tylko wybór w kwesti gustu czy sentymentu do marki a nie porównaniem parametrów technicznych bo sa to identyczne ciagniki wyprodukowane w tej samej fabryce przez ten sam koncern.
więc wytłumaczcie czym sie rózni NH od CASE <_< oprucz koloru, maski i tego ze os superskretna to patent NH którego Case nie moze miec?



a czym się różni AUDI od VW SEATA czy SKODY??? tak samo jest z CNH czy SDF - każdy wybiera to co mu odpowiada no i trzeba głównie zwrócić uwagę na SERWIS.

Ja mam CASE MXU 110 z pełnym wyposażeniem i jestem zadowolony. Duży plus który różni CASE od JD to to że mają mniejsze zużycie paliwa i chyba sprawniejszą hydraulikę. Kabiny są bardzie ergonomiczne.

ALE JAK ZAWSZE WYBÓR NALEŻY DO KUPUJĄCEGO!!!

ps. Kto dał ci taką ofertę? i skąd jesteś to może udałoby się jeszcze coś urwać z tej ceny???
(")_(")_.----.,/)
;^ ^ '; -._ , ')_
( o_, )' __,) '-._)

GumiaKi 25 zl:> Widły 60zl:> .... aaaa Prerzucanie gnoju bezcenne !!!

#14 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9681 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 26 styczeń 2007 - 11:24

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135

dzisiaj byłem w jd ogladałem 6630 premiu i mi sie bardzo spodobał jest zgrabniejszy ciezszy od case i troche sie ruzni wyposazeniem od cena ale bardziej podoba mi sie ten jd ale jest droszy o 30 tys zł i teraz niewiem bo zata sama cene co jd maił bym fenda 412 a druga sprawa czy warto przepłacac moze lepiej kupic tego case co myslicie????? bo za 30tys mam juz agragat uprawowy!!!!

co? fendt 412 w cenie jd 6630 premium? moge wiedziec jakie dokladnie te pferty ci dali? ten 412 to occzywiscie bez vario? i pewnie to ta starsza seria, bo nie chce mi sie wierzyc ze ten nowy wypust tyle kosztuje, no ale wszystko sie moze zdarzyc...

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#15 Share DOT3

DOT3

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 26 styczeń 2007 - 23:23

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 ps. Kto dał ci taką ofertę? i skąd jesteś to może udałoby się jeszcze coś urwać z tej ceny???

a wjakiej cenie jest ten 135 case bo ja dostałem 210 tys bez upustu no to jezcze mozna ponegocjowac ale chyba tak zostanie i wezme resorowana os i bedzie si.

a cene taka podali mi w paszkowie koło Poznania

a wie moze ktos ile pala case czy mnie od jd / ile spala w orce z plugiem 4 skibowym prosze o rade !!!!

#16 Share yacenty

yacenty

    Zaawansowany

  • Root Admin
  • PipPipPip
  • 9681 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wrocław
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Internet

Napisany 26 styczeń 2007 - 23:35

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 sorki wszyscy za off topa: DOT3 jeszcze jeden twoj wybryk i już nie bedziesz z nami sie bawil,
po polsku nie rozumiesz? kazdy wszedzie zwraca ci uwage a ty dalej rżniesz głupa czy co robisz?

1. Mamy taka opcje jak edytuj i tam dodajemy nowa zawartosc do posta a nie dodajemy nowa odpowiedz - czy to jest jasne czy trzeba ci to recznie uswiadomic?
2. mozesz zaczac pisac po polsku? czy ty powaznie jestes 100% dzieckiem neostrady?
3. Uwazaj na CAPSLOCKA, chociaz z tym juz ci idzie ciut lepiej

stary malo bylo takich osob jak ty, ze widzac twoj nick w poscie to juz mi sie cisnienie podnosi!!!

Pozdrawiam YacentY www.yacenty.pl
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

GoPro Fan Club - www.goprofc.com


#17 Share jaro

jaro

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 5087 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 styczeń 2007 - 08:05

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 Nic dziwnego Yacenty-DOT3 to specyfikacja płynu hamulcowego-a jak wiadomo w układzie hamulcowym panuje ciśnienie (sporawe)-to i nic dziwnego,że i Tobie się podnosi <_<

#18 Share wojtek3222

wojtek3222

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 529 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Ostrołęki

Napisany 27 styczeń 2007 - 20:56

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 Witam . Posłuchaj w jednej odpowiedzi w tym wątku napisałeś ,że twój kumpel kupił takiego więc proponuje ,abyś go zapytał oto ile on pali i jak się sprawuje .

#19 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 28 styczeń 2007 - 21:01

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 DOT 3 co do MXU 135 uważam że ciągnik jest dobry. Po pierwsze nowoczesne rozwiązania, bardzo dobry silnik oraz komfortowa skrzynia biegów. MXU 135 PRO bo pewnie o tym modelu mówisz ma jak dla mnie bardzo bogate wyposażenie standardowe gdzie pewnie Jelonek nie może się pochwalić, kabina w MXU jest jedną z najlepszych w klasie, klima i ogrzewanie są w dolnej części kabiny więc nie ma problemu z dmuchaniem w twarz, szyberdach pod ewentualny ładowacz w standardzie, z pługami obracalnymi 4 i agregatami z siewnikami 3 m radzi sobie bardzo dobrze. Skrzynia 16x16 z funkcją AUTO oraz programowalnym trybem przełączania w zakresie 5,10,15,20,25% sam decydujesz jak czuła ma być na zmiany obrotów. System Power Booster dodatkowa moc na WOM i w transporcie, silnik 24 V, Common Rail, bardzo wysoki moment obrotowy co daje bardzo dobrą elastyczność w pracy. W standardzie są 4 podwójne wyjścia hydrauliczne każde z regulowanym przepływem, system stałej prędkości silnika, AUTO-WOM nie chcę wyliczać ale jeszcze jest takich udogodnień kilka. Pytanie co masz w Jelonku za 30 tys więcej!!!! Odpowiedz sobie sam super wyposażony ciągnik, nowoczesna technika i agregat czy Jelonek z pewnie sporo gorszym wyposażeniem bez agregatu. Oba mają pewnie wady i zalety. Czy 30 tys to dużo? Dla mnie tak, na wsi nic nie jest łatwe a uzyskać z gospodarstwa 30 tys ciężko więc sam sobie odpowiedz na pytanie czy warto, moim zdaniem nie. Na temat paliwa z tego co wiem spalanie w 4 obracalnej i górzystym terenie oscylowało 14-16 l tylko zabij mnie nie wiem na ha czy na godzinę. Nie słyszałem opinii aby ten model był paliwożerny. Co do jakości też jest ok.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 Dzisiaj, 22:11
  •  

#20 Share Tomasso

Tomasso

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 07 wrzesień 2012 - 21:31

CZY WARTO KUPIC CASE MXU 135 Trochę już minęło czasu od ostatniej wypowiedzi dlatego też chciałbym ten temat pobudzić. Zastanawiam się nad kupnem używanego case mx 135, i ostatnio wpadła mi w oczy wersja mxu 115 na allegro jeden http://moto.allegro....2591418610.html oraz ten mxu http://otomoto.pl/ca...15-A183167.html co prawda cena ta sama w akurat tych dwóch. Chciałbym prosić o Wasze opinie, najlepiej jakby wypowiedział się jakiś użytkownik której z takich casów.
Pozdrawiam i liczę na rzetelne odpowiedzi


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy