GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
CNH    1

Tylko że ten wałek niezile kosztuje a i z dostępnością też nie jest ciekawie. Przerabiałem już ten temat z serwisem. W przyszłym tygodniu jade na test ile ten traktor naprawde ma koni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

CNH napisz jaką moc faktycznie ma ten traktorek ,pochwal się na forum sposobem podniesienia mocy .Też jestem z Łódzkiego mam podobny traktor i też chętnie bym go podkręcił dlatego ten temat mnie interesuje i będę go śledził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

T5060 Przed dodaniem mocy mial okolo 100km a teraz ma niecałe 118km

W przypadku tego ciagnika zwiększenie mocy jest możliwe przez zwiekszenie dawki palliwa

Narazie jezidziłem tylko po drodze ale jest już odczuwalna różnica mniej gazu a wiecej siły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

Koszt sprawdzenia mocy to bylo 300 zł a mocy to kosztowało mnie 15 mni czasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

masz moze jakiś wykres mocy przed i po. Jak teraz ciągnik się zachowuje przy ruszaniu, czuć troche na niskich obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    12

Kolego napisz coś więcej o tym podniesieniu mocy kto mierzył Ci to i kto przestawiał Ci tą pompę sam posiadam jxu i myślę o bezpiecznym dodaniu mu mocy .może istnieje możliwość podjechania do Ciebie i obgadania tego tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn001    16

Też mnie interesuje podniesienie mocy w tym modelu NH, co zrobiłeś przy pompie. Podobno wystarczy coś wyregulować śrubką czy to prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

Moc mi sprawdzała firma z wrocławia miała kilka zleceni w okolicy między innymi u kolegi podnosiła moc w jelonku i ja podjechałem z czystej ciekawosci by sprawdzic co i jak .

mocy orginalnej przy przebiegu 700 mth pośadał 98km a najwyrzszy moment obrotowy przy obrotach wałaka 700 około z tego co pamietam .

Po przestawieniu pompy posiada 118km a moment obrotowy teraz jest 830 obrotów wałka (wom bo na chamowni sprawdzana jest moc przy obrotach wałka 1050 do 380)

Jak ktoś chce się w to pobawic to wystarczy podkrecic dawke paliwa i to wszystko co potrzebne jest by zwiekszyc moc .

Teraz wtransporcie już czuje się tą różnice zobaczymy jesienia w orce co pokaże.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Raczo    20

A co ze spalaniem?


Park: NH T6.155, NH TL100, Zetor Proxima 8441 + TL 220SL, Zetor 7211, Ursus 3512, Ursus C-330, Manitou MLT 633, Bizon Z056 Super, Bizon Z058 Rekord...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Kolego cnh podniesienie mocy polegało na zdjęciu takiego gumowego kapturka na pompie potem poluzowanie kontry i wkręcenie śrubki w prawo ale wszystko z umiarem tak żeby za mocno nie kopcił. Jeżeli się mylę to mnie popraw bo będe kręcił swojego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

wszystko sie zgadza ja bym sam to zrobił ale jak była możliwość sprawdzenia tego za małe pieniądze to dlaczego nie .

odkontrowac i śróbokrętem przekręcic około 3/4 obrotu w moim przypadku bylotroszkę więcej .

Jak narazie nie kopci a ze spalaniem to jeszcze wam niepowiem bo zabardzo mniemiałem możliwości dłuższego sprawdzenie . Za dwa tygodnie będę miał kurnik to zobaczy y ile pali w transporcie i jak z mocą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

cnh -te troszkę więcej to nie przekroczyc całego obrotu czy jeden pełny obrót bo żebym nie podkręcił do 140 km.W następnym tygodni jak pogoda pozwoli będę gnój woził przyczepo to zobaczymy jak będzie szedł.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CNH    1

Z tego co mi pompiarz kiedyś mówiłto s mialo obrut można przekrecić umnie jest niecały

A i puki pamietam jak ktoś bedzie podkręcał dawke paliwa to i ałtomatycznie wzrosna wolne obroty wiec śrubką lib dziwigienka trzeba wyregulować

i tu jest jeszcze z tym dobrze ze można powrucić do położenia pierwotnego zawsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5
Napisano (edytowany)

Jak jest z mocą na wolnych obrotach,np przy ruszaniu

 

Co ile wymieniacie filtr hydrauliczny co 300h? czy da się przeciągnąć 600, i jak z filtrem od wspomagania, wymieniać czy tylko wymyć?

Edytowano przez kris31

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny121    178

A ja słyszałem że Fabryka ma zrobić na całą polskę około 100 ciągników t5060 , wczoraj był u mnie klient oglądać i mówił że na kwiecień ma być t5060 . 160 netto w full bez ehr , także jak ktoś chce niech łyka :)

dokladnie to tylko 86 szt na polske podono. T5060 z ehr 150netto mi sprzedali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn001    16

wszystko sie zgadza ja bym sam to zrobił ale jak była możliwość sprawdzenia tego za małe pieniądze to dlaczego nie .

odkontrowac i śróbokrętem przekręcic około 3/4 obrotu w moim przypadku bylotroszkę więcej .

Jak narazie nie kopci a ze spalaniem to jeszcze wam niepowiem bo zabardzo mniemiałem możliwości dłuższego sprawdzenie . Za dwa tygodnie będę miał kurnik to zobaczy y ile pali w transporcie i jak z mocą

 

Czy ta śrubka od regulacji dawki paliwa jest na pewno na śrubokręt bo znalazłem pod gumowym kapturkiem śrubkę ale taką kwadratową z taką jakby podkładką w środku i czy to czasem nie jest ta śruba? Jest ona z tej samej strony pompy co przewody paliwowe które idą do wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AturSz    6

witam mam pytanie jak nisko wasze ciagniki opuszczaja dolne ciegła??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Burn001    16

Jest to twój pierwszy ciągnik? Snujesz takie fana bele że jak czytam twoje posty to się zastanawiam czy stałeś przy tym ciągniku. Co do twojego problemu lewy też się rozkręca ale trzeba łącznik cięgna z jednej strony odczepić wyjmując sworzeń i wtedy rozkręcasz cięgno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj