GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

młody17    13

już nie bd zakładał nowego tematu, tylko zapytam tutaj: jak docieracie swoje NH z w/w serij. Ja T5030 pracuje z broną talerzową 2,7m na obrtotach max. 1800, temperatura oleju w porządku, ciągnik nie jest przeciążony, lata sobie na spokojnie, przełożenie II/3, więc chyba jest ok?? Co myślicie?? Pracuje też troche w transporcie i od czasu do czasu ktoś się przejedzie na pusto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytusT1    0

co moze byc przyczyna nierownej pracy silnika i jakis dziwny odglos wydobywa sie z okolic pompki paliwa? z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    6

W T5060 to są liczone godziny zegarowe czy mth?? Bo jakoś tak szybko się wydaje że lecą?? :huh:


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

zegarowe czyli roboczogodziny. teraz chyba juz nie ma ciagników z mth.


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Ciąnik do przodu rusza płynnie, do tyłu szarpie. Czy należy wykonac kaliracje sprzęgła? Ciągnik na gwarancji, robić samemu czy brać serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

serwis niech ustawia sprzegła


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

jesli masz gwarancje to bezpłatnie. mi tez kalibrowali i zminiali czułosc sprzegłą na pierwszym przegladzie bo szarpał strasznie i nie było półsprzegła. ustawia sie czułosc sprzegieł kazdego z osobna po tej operacji jak reka odjoł :)


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

sprzegło skalibrowac to mozna samemu ale czułosc to tylko po podpieciu tego gównienka ( kostki diagnostycznej która uaktywnia tryb programowania)


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Czy u was poci się przy silniku na kolektorze dolotowym w miejscu gdzie jest podłączona rura powietrza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Czułość sprzęgła można ustawić samemu (instrukcja str.3-53) Serwis był skalibrował sprzęgło i jest ok. Był jeszcze przeciek oleju ze skrzyni z okolicy elektrozaworów od sprzęgła za zbiornikiem paliwa. Rozebrali , sączyło się z małej śrubki wkęconej bezpośednio w blok skrzyni. po złożeniu sucho, ale na drugi dzień po rozgrzaniu znowu gdzies się sączy i znowu trzeba będzie rozbierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

mysle ze juz lepiej NH niz M z JD :)


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    580

wolałbym sprawdzona konstrukcje niz zielonego chinczyka :) tez brałem pod uwage jd jak kupowałem był chyba w tej samej cenie co NH


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Ja kupowałem NH T5060 to JD był z 9 tyś droższy. A w JD pracuję kolega i dał mi dobre ceny. NH znajomego nie mam. Po drugie to co słyszałem i wyczytałem o JD to go sobie odpuściłem.

Więc lepiej droższego NH niż tańszego JD. Chodzi o TD i T. Tak jak biały 2005.

Z tego co mnie w nim denerwuję to spalanie ale teraz spalanie idzie w dół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

U mnie jest on jako drugi ciągnik i nie orze i nie uprawia. Na 58 km po wysłodki spalił mi 20 litrów. z powrotem miałem 16 ton brutto. A nie żałowałem gazu. Pełne obroty non stop. Ma 180 MTH i spalanie spada. Na początku byłem trochę załamany, teraz zaczyna się uspokajać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    6

U mnie nie działa wałek na 540E i 1000 tzn. na ''sucho'' wszystko ok pokazuje prędkość wałka a gdy podczepię wałek wom to zazgrzyta tylko i się rozłącza nawet wałek nie drgnie. Na 540 wszystko jest ok.


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    574

Jak nie zaskoczy to prędkość pokazuję a nie chodzi. Po prostu włączam i wyłączam go a rączkę wciskam żeby wskoczyła na swoje miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    10

U mnie nie działa wałek na 540E i 1000 tzn. na ''sucho'' wszystko ok pokazuje prędkość wałka a gdy podczepię wałek wom to zazgrzyta tylko i się rozłącza nawet wałek nie drgnie. Na 540 wszystko jest ok.

 

Kiedy zmieniasz zakresy womu to trzeba odłączyć przekaźnik od ciągnika i załączyć na pusto,potem podłączyć przekaźnik i powinno być ok.W instrukcji jest to chyba opisane.Mi kiedyś na serwisie mówili że nie można zmieniać zakresów wom przy założonym przekaźniku,bo wtedy dobrze się nie dopasuje i są zgrzyty a wałek stoi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    6

Tak zrobiłem dalej nic. Przestawiłem na 540E i sprawdziłem czy działa i działał więc podłączyłem przekaźnik i przy włączaniu słychać taki jakby zgrzyt tak jakby zębatka się zesunęła i nie działa. Więc WTF?? <_<


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    10

To widocznie musiałeś kiedyś na siłę zmieniać położenie tej wajchy od zakresów prędkości(przy założonym przekaźniku) Pewnie masz zgiętą dźwigienkę czy drucik.Musisz skontaktować się z serwisem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin862    0

Witam koledzy.w moim T5060 strasznie paruja szyby,nawet jak sie nagrzeje w środku.u was też tak jest?filtry czyste więc czym to może być spowodowane?a druga sprawa to teraz jak się go zimnego odpali to na wolnych obrotach widać lekko jak przykapca.dopiero jak troche pochodzi to ustaje.acha i trzy razy mi wyskoczyl z zająca w robocie.czy to wszystko jest normalne?z góry dziękuje za wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj