Skocz do zawartości

Zdjęcie

New Holland T5060


984 odpowiedzi na ten temat

#861 Share Ziomal20084

Ziomal20084

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Werchliś

Napisany 24 październik 2013 - 16:13

New Holland T5060 Ja silnik mam zalany olejem John Deere'owskim PLUS 50 on wytrzymuje 500mth. Przeglady w JD tez robimy co 500 także jest dobry.
rocznie ponad 300mth robie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T5060 Dzisiaj, 15:53
  •  

#862 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7791 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 24 październik 2013 - 17:16

New Holland T5060 Jestem ciekaw jaki to naprawdę jest olej, jakiej firmy?
Według mnie te 500 godzin to jest mocno naciągane, chwyt reklamowy.
Ja chciałem zmienić olej na inną firmę i trochę popytałem się jak to naprawdę jest z tymi olejami. wiec zostałem jednak jeszcze przy firmowym, ale chyba nie na długo.
W Case leje Mobila i po przekroczeniu 250 godzin zaczyna mi brać olej, czyli jest już zużyty olej.
Ale jak robisz 300 rocznie to i tak musisz wymienić na 300, bo raz w roku musisz wymienić olej. Tak jest w każdej instrukcji silnika.

#863 Share bialy2005

bialy2005

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3737 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie okolice Łukowa
  • Zainteresowania:rolnictwo, elektronika, samochody

Napisany 24 październik 2013 - 17:29

New Holland T5060 Na jakim ON jeżdzisz ? pewny jestes że sawartośc siarki jest poniżej 0,5%. Bo to co zaleca producent czyli 500godzin miedzy wymianami to przy ON spełniajacym okreslone normy. kazdy zdroworozsadkowy serwisant powie ze lepiej wyminic co 250-300 bo Paliwa mamy jakie mamy. Olej którym piszesz spełnia praktycznie te same normy o którym ja pisze :) U mie robiac 250-300godzin w CASE czy w NH, to samo w kombajnie od wymiany do wymiany nic nie ubywa. U mnie wszystko na tym oleju chodzi poza nowsza ciezarówka bo ma SCR i trzeba olej E6. NA przegladach sie pytałem srwisntów case i NH każdy mówił podobnie nie oszczedzac bo to tylko pozorne oszczedności moga byc.

Przed chwila poczytałem o co chodzi konkretniej z ta siarka A wieć każdy olej ma pH zasadowe i od tego jak duzo siarki zawiera ON zależy pH oleju smarujacego. JAk wiadomo siarka zakwasza a to oznacza zużycie panewek. WIec aby precyzyjnie okreslic kiedy jest zużytu olej należałoby sie badac jego pH tylko trzeba znać wartośc graniczną pH. :)

Edytowany przez bialy2005, 24 październik 2013 - 17:32.


#864 Share case-jxu-95

case-jxu-95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zduńska Wola - Łask

Napisany 24 październik 2013 - 20:53

New Holland T5060 Czy ktoś z was tuningował chipował ten model

#865 Share Ziomal20084

Ziomal20084

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Werchliś

Napisany 27 październik 2013 - 10:38

New Holland T5060 @biał2005. sam jestem serwisantem w John deere. Olej wymieniamy co 500mth, jeszcze nikt nie narzekał ze za duzo mth czy cos w tym stylu. Olej po tylu mth jest przerobiony, co świadczy ze spełnił swoje normy. Nawet najwięksi gospodarze w okolicy stosuja sie do zalecen instrukcji obsługi ze olej co 500mth, nie wazne czy to jest wiosna, lato, jesien czy zima.

PS. ja dbam o swoj traktor i bez względu na wszystko to i tak bede wymieniał olej co sezon

Edytowany przez Ziomal20084, 27 październik 2013 - 10:39.


#866 Share vicia1223

vicia1223

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 661 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2013 - 20:27

New Holland T5060 Co do chipowania to w tym modelu w grę wchodzi zwiększenie dawki paliwa poprzez wkręcenie/wykręcenie śrubki magicznej na pompie paliwowej . Tak mi powiedział serwisant , zwiększy to moc o ok 15 Km w zalożności od tego ile tą śrubkę wkręcimy , Po zakończeniu okresu gwarancji sam rozważam taką modyfikację . Ciągnik pod większym obciążeniem nie wykręca więcej niż 1700 obrotów , nie wiem , spowodowane jest to rzeczywiście brakiem mocy tzn jej końcem czy cos jest na rzeczy ??

Jak wasze smerfy sobie radzą ? Mój z kvernelandem 3-skiby w obrocie lata ok 8 km/h , szerokość orki 150cm , zakres 3 , pierwszy bieg i zając .

Jak z olejem w silniku ? Serwisant mi wlał po wymianie 5 litrów plus 4 litry z drugiej bańki a kolega ziomal pisze że wchodzi do silnika 11 litrów , tzn że tyle trzeba wlać ?? Mi przez 200 godzin stan trochę opadł tj zasłaniał napis na bagnecie "3L" a teraz się ten że napis się pokazuje powoli . Niby norma pozwala na zużycie ok pół litra na 100 godzin pracy bodajże . A taka ciekawostka , serwisant dodał wtedy , został litr w bańce to będziesz miał na dolewkę , jednak troche tego oleju biorą u ludzi ..

Jak miałem zrobione 10 godzin , była zima , jechałem szosą to w pewnym momencie ciągnik zszedł z obrotów , zadymił na niebiesko . Trwało to ok 10-15 sekund po czym wszystko wróciło do normy i od tamtej pory nic podobnego mi sie nie przytrafiło , co to mogło być ?? wina paliwa czy może spalił nadmiar oleju z silnika z racji małej liczby godzin ??
wschodni koniec mazowsza.

#867 Share case-jxu-95

case-jxu-95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zduńska Wola - Łask

Napisany 27 październik 2013 - 21:20

New Holland T5060 Z tego co wiem to nie jest to żadna śrubka tylko wymiana krzywki w pompie która jest odpowiedzialna za dawkę paliwa na wiosnę mam zamiar podnieść mu moc w firmie która się tym zajmuje z podwójnym hamowaniem wom 2500zł

#868 Share vicia1223

vicia1223

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 661 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 październik 2013 - 21:35

New Holland T5060 Śrubka śrubka kolego ..
wschodni koniec mazowsza.

#869 Share jaro30

jaro30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 647 postów

Napisany 28 październik 2013 - 19:22

New Holland T5060 vicvia-co do orki to mój t 5060 chodzi w 4 wywrotce (zetor system SUKOV DOWNHIL KV-09 ) 4 razy 40 orze na 2 zakresie 3 zając lub żółw i nigdy nie było żeby się zdusił.Faktycznie może to nie jest demon mocy ale daję rade z przodu mam dołożone jeszcze 200kg.Co do wymiany oleju to wymieniali mi przy przebiegu 200 mtg i wlał 10 litrów bo tyle się mieści ale nie wzioł ani grama przy pierwszym przeglądzie czyli po 50 mtg i teraz przy 200 też nic a u kolegi wzioł między wymianą aż się kontrolka zapaliła .Te ciągniki są może i nie złe ale maja swoje ja np .drzwi lewe ciężko się zamykają ,cieknący dach ,guma czy inaczej zwał osłona wajchy od rewersu w zimie nie pozwala na wybranie kierunku jazdy dopiero opalarka pomaga.

Edytowany przez jaro30, 28 październik 2013 - 19:29.


#870 Share case-jxu-95

case-jxu-95

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zduńska Wola - Łask

Napisany 28 październik 2013 - 21:28

New Holland T5060 Wszystko ok ale denerwuje mnie to że niby 105km a mtz 82 nie wypada gorzej chociażby w transporcie dlatego podkręce swojego na wiosnę i napiszę czy to śrubka czy też krzywka wg firmy powinny podawać faktyczną moc a nie pustego silnika bez obciążenia kupujesz 100km a masz 85 w realu

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T5060 Dzisiaj, 15:53
  •  

#871 Share vicia1223

vicia1223

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 661 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 październik 2013 - 07:19

New Holland T5060 właśnie kolego case , tak samo jest w orce , orzesz , zatrzymasz się a żeby później ruszyć to trzeba dać konkretnie w pi...dę żeby ruszył z wielkim bólem . Mi się gwar kończy w styczniu , więc na wiosnę też z większą parą pojadę , tylko nie wiadomo skąd ta parą będzie szła , ciągnika czy mojej głowy :)

Znajomy z uczelni pracuje w NH i mówił mi że ten sam motor pracuje w t6 do 140 km , kwestia tylko podzespołów czy wytrzymają inne obroty itp , tak czy siak dodał że spokojnie do modelu t5070 można go ustawić tj na 114 Km czyli tą setkę powinien mieć na polu :)
wschodni koniec mazowsza.

#872 Share Dreq50

Dreq50

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świetokrzyskie

Napisany 18 listopad 2013 - 21:29

New Holland T5060 Witam
Czy nikt z Was nie myślał nad założeniem jakiegoś przepływomierza do pomiaru zużycia paliwa w ciągnikach T5060. Chyba ze są osoby które mają komputery pokładowe do nich, u mnie akurat tego nie ma i nawet jakby założył prosty przepływomierz na zasilaniu pompy i powrocie z niej to można by określić średnie i chwilowe spaleni niestety w czasie rzeczywistych godzin a nie motogodzin. Czy może ktoś ma już jakiś komputer do tych modeli w lepszych wersjach ??

#873 Share kris31

kris31

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 205 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwalszczyzna

Napisany 23 listopad 2013 - 15:27

New Holland T5060 Witam.
Przy odpalaniu często wyskakuje błąd 14900, to oznacz chyba brak sprzęgła. kilka sekund i ginie. Potem wszystko działa ok. Czy macie z tym jakies prolemy. w serwisie mówia że może coś słabo łączyć. kostki przy bloku sprzęgłowym i podale poruszałem, a błąd dalej sie pojawi. Czy macie jakis pomysły na ten problem?

#874 Share vicia1223

vicia1223

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 661 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 listopad 2013 - 22:25

New Holland T5060 Witam . Panowie mam pytanie , czy po postoju ciągnika przez ok 3-4 dni na zaciągniętym ręcznym ucieka wam powietrze ?? Mi sie pojawia błąd i stan wiatru w układzie wynosi zero ?? Mechanik był coś tam kręcił i dalej tak samo . dzwonię w poniedziałek jeszcze raz niech to naprawia , niby po ok 2 minutach od uruchomienia stan na wskaźniku jest ok ale kto wie czy za rok mi wcale nie nabije butli ..

Druga sprawa , rzeczywiście dwa nawiewy boczne ( lewy i prawy bliżej kierowcy) są od recyrkulacji ?? W moim nie czuć powietrza z tych dwóch i przy przeglądzie jeden mechanik próbował się tam dostać , naprawic itp a teraz drugi mówi że to są wentylacyjne , więc kogo słuchać ??

Warpol agro to jednak amatorski serwis . kalibrował sprzęgło , zrobiłem 2 godziny i dalej tak samo , temp przy regulacji wynosiła 32 stopnie i może to było za mało bo ksiązka mówi o min 40 stopniach . Jak w waszych modelach t5060 z kalibracją ??

Kupiłem od nich ostatni model t5060 i za miesiąc kończy mi się gwarancja także byłbym wdzięczny jakby ktoś napisał kilka słów na ten temat .

Edytowany przez vicia1223, 29 listopad 2013 - 22:29.

wschodni koniec mazowsza.

#875 Share bartek88

bartek88

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 246 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Wrześni

Napisany 29 listopad 2013 - 23:03

New Holland T5060 Jak jakiś brud podejdzie pod zaworek w butli od powietrza to będzie schodziło po paru dniach. Miałem tak zeszłej zimy. Samo przeszło i nie masz co się martwić.
U mnie też nic te boczne nawiewy nie dają nawet jak się 4 sztuki środkowe zamknie. Są tam chyba dla ozdoby. Od recyrkulacji to są otwierane te okienka prostokątne w dachu za głową.
Kalibracje to najlepiej jak jest tak przynajmniej 60 stopni, ale szarpanie u mnie też czasami występuje, szczgólnie na niskich biegach ( mam na hard), więc jak robisz coś tak poniżej 5 km/h i używasz rewersu to lepiej ustawić na medium.

#876 Share jaro30

jaro30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 647 postów

Napisany 30 listopad 2013 - 12:18

New Holland T5060 odnośnie powietrza to miałem to samo to wymieniono mi zawór ten przy prawym kole (PRZY PÓŁOSI)ODNOŚNIE sprzęgła to szarpał ale po wymianie elektrozaworów od jazdy w przód i tył ta przypadłośc ustąpiła mi kalibrowali przy 80 stopniach bo mniejsze wartości nie wchodzą w gre.

#877 Share vicia1223

vicia1223

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 661 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2013 - 13:19

New Holland T5060 Jaro a mógłbyś mi podać nr do swojego mechanika który Ci to naprawiał?? Jak serwis zjedzie i nie bedzie wiedział o co kaman to mu po prostu dam nr i niech dzwoni.,

A te elektrozawory to drogi interes ?? jeździć teraz i grzać go , sprawdzać zanim gwarancja się nie skończyła ? Jak mi teraz skalibrują to jeszcze go szosą poganiam i zobaczę jak będzie .

Jak sprawdzić dokładną temperaturę ? Serwisant jakąś kombinację robił i mu wyskoczyły stopnie na wyświetlaczu dolnym .. Wskazówka to nawet przy orce cały dzien za bardzo się nie podniesie i tam samo wskazuje jak jest letni motor jak i gorący .
wschodni koniec mazowsza.

#878 Share bdg312

bdg312

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Białogard

Napisany 30 listopad 2013 - 18:52

New Holland T5060 U mnie tak samo jak u kolegi jaro30 - schodziło powietrze i wymienili cały zawór na tylnym prawym kole.

Poczytajcie o serwis plus - chyba warto skorzystać: http://www.farmer.pl/technika-rolnicza/serwis-czesci-osprzet/8222-serwis-plus-8221-zabezpieczy-maszyny-po-gwarancji,47819.html

Edytowany przez bdg312, 30 listopad 2013 - 18:52.


#879 Share AturSz

AturSz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 132 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat mogileński
  • Zainteresowania:sport polityka nowinki

Napisany 30 listopad 2013 - 20:34

New Holland T5060 co do powietrza w butli to moj serwis stwierdzil tak jak kolega wyzej iz to wina zaworu lecz powodem tego ze zawor puszcza powietrze jest to ze nie jest spuszczana woda z butli , powiedzieli ze moja go na gwarancji wymienic ale i tak wyjdzie ze to wina zleg obsługi :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
New Holland T5060 Dzisiaj, 15:53
  •  

#880 Share jaro30

jaro30

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 647 postów

Napisany 30 listopad 2013 - 21:41

New Holland T5060 odnośnie zaworu to nie można składac na wodę w butli bo ciągnik miał 10mtg jak go wymieniali zresztą tak samo miał kolega a odnosnie tych elektrozaworów to jeden 1300 brutto co do mechanika to nie mam nr. a robił to serwis (bardzo kumaty).Samą jazdą nie zagrzejesz go do 80 stopni a co do sprawdzenia temperatury to niech ktoś napisze jak to się robi bo sam bardzo nie wiem i nie chcę wprowadzac w błąd

Podobne tematy