GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

bialy2005    581
Ja ma quick q45 i polecam

Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Jeśli tańsze to z Polskich to Ursus TUR 6 albo Agromasz Ł-106 PRO. W sumie to są najdłużej produkujące tego typu ładowacze polskie firmy na rynku a nawet niegdyś współpracujące stąd bardzo podobna konstrukcja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vicia1223    11

A intertech it1600 ? Są na zwykłej ramie i sredniej , ta druga jest zalecana do tego modelu , ma wydłużone silowniki i gorna rame o 24 cm co by kola i blotniki mialy luz.  Szufla z krokodylem 1.60 ??

Ladowacz 11.500 netto szufla 3.800 brutto . Plus montaz , amortyzacja i zamykanie osprzetu z kabiny razem ok 20000 brutto 


wschodni koniec mazowsza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy2005    581

Nie jestem zwolennikiem polskich garażowych maszyn sczegolnie ladowacza. Ale kasa jak za używany zachodni.. U mnie chodzil z lyzko krokodylem 1.8 z metal fach


Dostarczam weglanowe wapno nawozowe  z kopalni kieleckich Morawica bez magnezu   i z magnezem Radkowice Standard i Premium oraz kredę z OMYA Stara Kornica. Kontakt PW lub tel 602888262

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Macie jakiś pomysł jak odączyć przedni naped żeby nie włączał się podczas hamowania.

Czujniki na pompie hamulcowej odłączyłem i nic to nie dało.  Elektryk z serwisu mówił że jest mały problem bo sterownik tym steruję i można tylko cewkę odłączyć, ale wtedy będzię pokazywał błąd bo komp cewki nie będzie widział.

Mam pomysł jak to zrobić, ale może będę musiał podłączyć drugą cewkę że by po odłączeniu kabla błędy nie wyskakiwały. 

Nie chce mi sie potem  sam rozłączać i dopiero przy 23 km/h puszcza z hukiem. Wiem że winne sa opony na 100% ale sa oryginalne,  a na wąskich tego problemu nie ma wcale. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

0,3 sąccy i 0,55 wydech. Parę dni temu regulowałem pierwszy raz  przy 3800  godzin, wszystkie miały większe luzy. 

Jest problem z  obróceniem wałem.  Ja odkręciłem osłonę na sprężarce, ii grzechotka i krótki klucz inbusowy  chyba 8 mm , wkładałem w śruby   w kole  pasowym na wale i powoli obracałem.  Patrzyłem na mijanki według zapłonu i ustawiałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarek22B    51

panowie miał ktoś z was problem z "zawiasem" łączącym maskę z ciągnikiem?

u mnie pękł choc nie wiem od czego

gdzie to by było można kupić (poza serwisem) ewentualnie jak przerobić???

 

 

zawias 2.jpg

uchwyt.png

Edytowano przez Jarek22B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

U mnie jest  pęknięty na dwóch tych wygięciach, ale trzyma się już z  6 lat w ten sposób i dalej nie pęka.

Ale ja uderzyłem maską, maska pękła  z przodu i przesunąłem ja na szybę. Musiałem wyciagnąć to podkładkę, nr 6  miedzy maską  z  zawiasem żeby jakoś pasowało. 

Szukaj w używkach, spalonych, jest ich trochę.

Nowa ile kosztuje ??

Ewentualnie dorabiać  z metalu. ale to jest dłubanina. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaroslaw    416
Dnia 21.03.2020 o 22:18, Jarek22B napisał:

panowie miał ktoś z was problem z "zawiasem" łączącym maskę z ciągnikiem?

u mnie pękł choc nie wiem od czego

gdzie to by było można kupić (poza serwisem) ewentualnie jak przerobić???

 

 

zawias 2.jpg

uchwyt.png

Co  wykombinowałeś  ?  Bo  właśnie mam  ten  sam problem  a  cena pękniętego elementu 500zł  -  w sumie  to  dobry  biznes  dla producenta  albo  serwisu  bo  realny koszt produkcji  to pewnie   z 50 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaroslaw    416
Dnia 17.05.2021 o 20:19, yaroslaw napisał:

Co  wykombinowałeś  ?  Bo  właśnie mam  ten  sam problem  a  cena pękniętego elementu 500zł  -  w sumie  to  dobry  biznes  dla producenta  albo  serwisu  bo  realny koszt produkcji  to pewnie   z 50 zł

 

DSC_1497.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarek22B    51

Wyskakuje mi taki błąd - ponoć nieodpowiednie ciśnienie paliwa

co sprawdzać po kolei?

filtry już wymienione problem nie ustąpił

 

NH 14101.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj