Skocz do zawartości

Zdjęcie

FL912 v FL 913


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Nismo

Nismo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 listopad 2016 - 20:23

FL912 v FL 913

Witam, czym różni się silnik FL912 od FL913? 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FL912 v FL 913 Dzisiaj, 04:44
  •  

#2 Share przemo89

przemo89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 141 postów

Napisany 04 listopad 2016 - 20:56

FL912 v FL 913

913 ma większą pojemność i moc



#3 Share Nismo

Nismo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 listopad 2016 - 18:59

FL912 v FL 913

podczas szukania danych o serii DX natrafiłem na silnik BFL913 ,czym różni sie od wcześniej wymienionych ?



#4 Share szymonl

szymonl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 listopad 2016 - 21:10

FL912 v FL 913

Litera 'B' w tym nazewnictwie oznacza turbosprężarkę. 


Naprawa ciągników, maszyn rolniczych i maszyn budowlanych. 

Naprawy wszystkich podzespołów, wszystkich marek. 

Tulejowanie, usługi wytaczarką przenośną.

Dojazd do klienta, śląsk. 504-387-253


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FL912 v FL 913 Dzisiaj, 04:44
  •  

#5 Share Nismo

Nismo

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 07 listopad 2016 - 12:25

FL912 v FL 913

ok dzięki za informacje 



#6 Share Laval

Laval

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 150 postów

Napisany 14 listopad 2016 - 21:55

FL912 v FL 913 Silnik 913 ma większą średnicę cylindra tym samym większą pojemność i moc.Trwałość między remontowa też większa. 13tyś godzin zamiast 10tyś w 912. Literka B oznacza doładowanie. I tylko silnik 913 może być doładowany. Zestawy naprawcze do silników 913 droższe, do doładowanych jeszcze bardziej.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
FL912 v FL 913 Dzisiaj, 04:44
  •  

#7 Share grego

grego

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1909 postów
  • Lokalizacja:opolskie

Napisany 27 listopad 2016 - 10:47

FL912 v FL 913

Czy ktoś wie jak wyjąć ta pier... pompę hydrauliczną z silnika 913? Wszystko poodkręcane i nie wyjdzie. Bo chyba germańce nie wpadły na piekielny pomysł, że trzeba najpierw z drugiej strony odkręcić zębatkę pompy i dopiero ją wyjąć..., jak tak to najpewniej trzeba by silnik wyciągać. Do silnika ucieka mi olej hydrauliczny i najpewniej przez tą pompę, bo gdzie indziej...?




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy