Gość

WOM 540 eco w ursusie c385 i pochodnych

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam wszystkich. Tej zimy szykuje mi się remont starego U c385. Wykonuje on u mnie prace, w których przydałaby się prędkość WOM 540E, natomiast całkowicie nie potrzebne mi są 1000 obr/min. Stąd moje pytanie: może ktoś próbował przerobić napęd wałka w ten sposób, żeby standardowe 540 zostawić w spokoju, a w tym drugim położeniu zredukować obroty do ok 750/min. Teoretycznie wystarczyłoby zmienić tylko 2 tryby, ale czy jest tam miejsce, żeby dokonać takiej modyfikacji, no i jakie tryby trzeba by zastosować?

Myślę, że taka przeróbka byłaby interesująca dla dużej części użytkowników ciężkich ursusów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zlecić dorobienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ok. w ostateczności pozostałoby dorobić, to jest jasne, ciekawe tylko jakie byłyby tego koszty,(bo gdyby można dopasować z czegoś innego byłoby raczej taniej) i czy w ogóle jest miejsce, żeby jeden tryb był mniejszy, a drugi większy niż to jest w oryginale i żeby nie kolidowało to z obudową lub innymi mechanizmami. Jeśli dobrze kombinuję to przełożenie trzeba by zmniejszyć o ok 25%. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dorobienie jednego koła zębatego to koszt około 600zł bez atestu, i około 1000zł z wszystkimi badaniami (skład stali, twardość zębów itp.).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zostaje pytanie, czy taka przeróbka jest technicznie możliwa... Pomoże ktoś????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stachuu24    1

no wiec  musiał bys zmienic 2 zebatki  tym ze to musiały by byc zebatki od obrotów 540 i wtedy byś nie

mógł juz miec 540 a jedynie jak to ty proponowąłes 750 oraz po przełaczeniu  1000 obr

 

niestety nie da sie z zebatek "1000" obr przerobic  by miec 750 i 1000 bo od nich masz naped na pompy olejowe

 

musiał bys zmienic  to na mniejsza

http://www.e-skladnica.pl/pl/p/22-KOLO-NAPEDZ.WALKA-WOM-Z-56/35532

oraz to na wieksza

http://www.e-skladnica.pl/pl/p/27-KOLO-WOM-1623-18W/35513

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

dzięki kolego Stachu, no to trochę lipa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil5421
      Witam mam pytanie czy orientuje się ktoś - przerobienie konstrukcji wsporczej z ursusa 5314 na c 385 to duzo modyfikacji?
    • Przez Bartek1231
      Witam mam pytanie czy przerabiał ktoś może hamulec skrzyni biegów w ciężkiej serii Ursusa na jakieś hydrauliczne czy coś w tym stylu, ponieważ oryginalne nie bardzo mi odpowiada. Z góry dziękuję za odpowiedź 
    • Przez ZŁOTY
      Witam posiadam zetora 6245 i zastanawiam się zamontować do niego tura hyrdamet o udźwigu 1600kg i nie wiem czy jest wymagane wzmacnianie ramy bo niby może się przełamać może ktoś się wypowiedzieć? 
    • Przez 799332
      Witam mam problem z wałkiem podsiewacza przy kombajnie John derre 1065 urywa się. Jakie mogą być tego powodu przyczyny z góry dziękuję za podpowiedź. 
    • Przez Bartek1231
      Witam chciałbym zamontować tuz do swojego Ursusa. I nie wiem czy wykonać go samemu czy kupić gotowy. Zestawy które widziałem nie są takie jak ja chce. Jeśli zdecydowałbym się go wykonać to z jakiej grubości blachy? Ktoś już coś takiego robił? Zależy mi na udźwigu minimum 3 ton. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj