Skocz do zawartości

Ukad kierowniczy w Z056


39 odpowiedzi na ten temat

#21 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 kwiecień 2012 - 21:25

Ukad kierowniczy w Z056 @mlodymechanik jest to problem w siłowniku a miano wicie stary typ a nowy typ w starym typie obie główki na siłowniku są około centymetrów dłuższe. przespawaj wąsy mocowania siłownika na wózku i będzie OK :rolleyes: Ja też tak miałem jak zmieniłem siłownik jak ni główkę na polu wyrwało a do domu było daleko żeby pospawać ;) Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ukad kierowniczy w Z056 Dzisiaj, 23:48
  •  

#22 Share wojtek93

wojtek93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szeszelewo(za chatą wujta w lewo)

Napisany 29 maj 2012 - 18:17

Ukad kierowniczy w Z056 Witam, mamy problem z naszym Bizonem, który bardzo ciezko kieruje. Wymienilśmy już orbitrol, rozdzielacz przepływu oleju, sprawdzony został rozdzielacz 2-sekcyjny, siłownik od kierowania, sprawdziliśmy czy zwrotnice nie są zapieczone i nic, nadal ciężko się kręci. Na dodatek w kierownicy nie ma oporu przy maksymalnym skręcie kół idzie nadal kręcić kierownicą. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną takiej sytuacji?

#23 Share damian1166

damian1166

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 89 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 maj 2012 - 18:36

Ukad kierowniczy w Z056 Może w tym słupku co kierownica jest przymocowana i do orbitrola podłączona coś się wyrobiło? U nas działo się tak samo ale po wymianie orbitrola uspokoiło się i jest teraz elegancko :) Jak dojdziesz co było tego przyczyną to napisz co to :)

#24 Share wojtek93

wojtek93

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 170 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Szeszelewo(za chatą wujta w lewo)

Napisany 29 maj 2012 - 18:53

Ukad kierowniczy w Z056 Tam też już zaglądaliśmy i było wszystko ok. Szukamy dalej :(

#25 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2396 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 maj 2012 - 21:51

Ukad kierowniczy w Z056 @wojtek93 jak nie ma oporu w kierownicy to będzie wina siłownika skrętu.Zesztywniały wargówki w siłowniku i przepuszczają olej.A co ciężkiego kręcenia kierownicą to sprawdź czy na wejściu w orbitrol głównego ciśnienia oleju jest dławik oleju czyli podkładka z małym otworem.Jak jest to jeszcze na orbitrolu od strony kierownicy jest zawór regulacji ciśnienia weź i podkręć jeden obrót i sprawdź :) Pozdrawiam

#26 Share krystiano99

krystiano99

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 lipiec 2012 - 22:03

Ukad kierowniczy w Z056 Mam taki problem ze orbitrol mi ciekł i rzęgolił podczas kręcenia postanowilismy kupic nowy tylko ze po wymianie dalej zegoli i nie dokręca do konca w lewo.jak dalismy mocniejszą sprężynę w dzielniku strumienia kręciło się bardo dobrze tylko ze nie szło dzwignąć hedera.A i jeśli kręcę i dzwigam heder jednocześnie wtedy nie ma zadnego zęgolenia dziwne to jest.Możecie mi jakoś pomóc?

#27 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 24 lipiec 2012 - 22:59

Ukad kierowniczy w Z056 Pisałem kilkanaście razy, w regulatorze przepływu się nie grzebie, zaczyna stroić fochy kupuje się nowy o przepływie 9L/min, nie 7L/min, najlepiej z mtz, ltz lub inny ruski, mylicie zawsze niedomaganie orbitrola z niedomaganiem regulatora przepływu, regulator przepływu to nie zawór dwudzielny!!!!!!!!!

Wkładając podkładki pod sprężynę lub wsadzając mocniejszą sprężynę zwiększyłeś ilość oleju na orbitrol!!!! ma być 7-9L/min, reszta ma iść na rozdzielacze, w twoim przypadku nie idzie na rozdzielacze bo idzie na orbitrol, ponieważ wzmocniłeś sprężynę!! a orbitrol ma zamontowany zawór szokowy na wypadek awarii regulatora i przed grzebaniem przez gamoni!!! :D i ten zawór szokowy zamyka dopływ oleju do orbitrola, a jednocześnie nie masz dopływu na rozdzielacze bo zwiększyłeś na orbitrol, ot cała historia :D
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#28 Share krystiano99

krystiano99

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 lipiec 2012 - 14:25

Ukad kierowniczy w Z056 J to rozumiem tylko my chcielismy sprawdzić czy jeśli zwiększymy cisnienie na orbitrol wszystko będzie w porządku.Tylko ze juz nie mam pojęcia co z tym zrobić co jest przyczyną tego zęgolenia. Jęsli wiesz to możesz mi powiedzieć czy trzeba przekręcać tą taką kostke ze starego orbitrola do nowego który był bez tej kostki w sklepi mi powiedzieli ze nie trzeba bo ten nowy orbitrol ma wszystko w środku.I czy na którejs rurce do orbitrola powinien byc dławik i za co on odpowiada bo słyszałem ze powinien byc.

#29 Share Junkers

Junkers

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1595 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 25 lipiec 2012 - 22:40

Ukad kierowniczy w Z056 Kostka musi być, zresztą jakby nie była potrzebna to by jej nie montowali, a dławik (czyli króciec z przewężeniem przekroju wewnętrznego) jest wkręcany w kostkę , ale dokładnie nie wiem w które z tych 4 czterech miejsc.
KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

#30 Share zr135

zr135

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 lipiec 2012 - 00:05

Ukad kierowniczy w Z056 witam,
mam nastempujacy problem z układem kierowniczym...jak krece kierownicą to obraca mi sie ona leciutko bez zadnego oporu w obie stron, bez końca, a olej przepływa przez orbitrol bo słysze jak obracam kierownica ze idzie olej, tylko ze koła z tyłu obracaja sie bardzo bardzo wolno i to obruca sie tylko troche, czasem mniej czasem wiecej a pozniej koniec, krece kierownica i słychac ze olej idzie ale kola juz sie nie obracaja tylko leciutko drgają, jest takie wrazenie jakby nie miało siły obrucic kołami... a przy zgaszonym silniku kierownica powinna byc sztywna a ja moge obracac do okola bez konca... jesli ktos by wiedział jaka moze byc przyczyna tego to prosze pisac..błagam pomocy..:(
z gory dziekuje..:)
Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ukad kierowniczy w Z056 Dzisiaj, 23:48
  •  

#31 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7797 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 28 lipiec 2012 - 08:32

Ukad kierowniczy w Z056 Wymień uszczelniacze na tłoku.
To że na zgaszonym silniku obraca się bez problemu to norma. U mnie ciężko się obracało a u znajomego mogłeś kręcić.

#32 Share zr135

zr135

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 lipiec 2012 - 08:56

Ukad kierowniczy w Z056 myslisz ze wymiana uszczelniaczy na tłoku pomoze ?
jesli ktos ma jakies inne pomysły prosze pisac

#33 Share zr135

zr135

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 lipiec 2012 - 11:23

Ukad kierowniczy w Z056 doszedłem do wniosku ze siłownika nie bede rozbierał tylko podpiełem zegar pod przewod na siłownik i daje 10 mpa wiec cisnienie jest.
pozniej wziełem heder do gory i tylne koła podniosłem do gory na lewarku i dobrze skrecało w obie strony tylko ze gdy siłownik był juz w skrajnym połozeniu to kierownica i tak sie mogła obracac dalej... jaka moze byc tego przyczyna.? mozliwe ze mało oleju?

#34 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 28 lipiec 2012 - 21:42

Ukad kierowniczy w Z056 Będziesz miał ciśnienie na tłoku, ponieważ pompa jest sprawna, orbitrol też, tylko olej zamiast przepychać tłoczysko ucieka bokiem tloczyska do otoczenia nieco niższego 100barom po drugiej stronie uszczelek, poprostu sobie tak przeplywa a nie porusza tłoka, uszczelki to kilkanaście zł. i pół godz roboty...
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#35 Share zr135

zr135

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 lipiec 2012 - 13:02

Ukad kierowniczy w Z056 dzieki za pomoc wymienie te uszczelnienia i doleje oleju bo jest mało i to nawet bardzo..he
i zobacze czy wszystko bedzie ok :)
mam jeszcze jedną prosbe, jakby ktos cos słyszał o sprzedazy hedera do bizona z 056 na terenie mazur to prosiłbym zeby dał znac jak cos, z góry dzieki ;)
jakie kolwiek info prosze wysyłac na gg,
pozdrawiam.

Edytowany przez zr135, 29 lipiec 2012 - 13:05.


#36 Share Jacek43

Jacek43

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 styczeń 2013 - 13:21

Ukad kierowniczy w Z056 -- połączono --

Witam, mam problem z piszczącym wspomaganiem w bizonie z056, jak są koła w jednym polożeniu to piszczy, a jak się ruszają (skręca kierownicą) to przestają i płyn się grzeje . Z góry dziękuje, za odpowiedź.

Edytowany przez Marcin91, 03 styczeń 2013 - 13:58.
dublowanie tematów


#37 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 03 styczeń 2013 - 17:32

Ukad kierowniczy w Z056 Płyn? czyli to rekord? czy zwykły stary Z056? olej w całym układzie się grzeje?
skąd dobiegają te piski z tyłu kombajnu? z pod pomostu operatora?
Z tyłu na sworzniach i tulejkach, piastach kół są kalamitki do smarowania.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#38 Share Jacek43

Jacek43

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 styczeń 2013 - 19:40

Ukad kierowniczy w Z056 To jest stary typ olejowy . Bardziej z przodu słychać piszczenie . Nawet w połowie koszenia trzeba było przerwać pracę i czyścić z kurzu chłodnicę , bo bardzo się olej grzał i wolniej podnosił heder.

#39 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 03 styczeń 2013 - 23:39

Ukad kierowniczy w Z056 Teraz raczej trudno zdiagnozować, ale jest prosty sposób na to, trzeba odpalić bizona by się rozgrzał i macać po kolei po rurkach co jest gorące co wrzące a co letnie.
Z moich krótkich doświadczeń strzelam w ciemno co może gwizdać świszczeć i grzać olej to zawór priorytetowy, tzw, regulator przepływu, daje ok 7-9l/min na orbitrol reszte na układ, jak się wyrobi drży świszcze gwizda i gotuje olej, to tak kostka pod pomostem po lewej stronie patrząc od przodu kombajnu, od mtz ltz pasuje byle by było 9l/min, kosztuje ok 250zł.

Jaką chłodnicę czyściłeś? olej hydrauliczny w Z056 nie ma chłodnicy...

Edytowany przez bobytempelton, 03 styczeń 2013 - 23:41.

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ukad kierowniczy w Z056 Dzisiaj, 23:48
  •  

#40 Share Jacek43

Jacek43

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 13 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2013 - 13:33

Ukad kierowniczy w Z056 Dzięki za pomoc ! :)

Podobne tematy bizon super z056 wspomaganie układ kierowniczy