Skocz do zawartości

Ukad kierowniczy w Z056


39 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 18 czerwiec 2008 - 09:21

Ukad kierowniczy w Z056 Mam problem. A dokładniej chodzi mi o tylny wózek.
Kiedz kieruje, to w prawo skręca sie bez problemów, ale w lewo tylko do pewnego momentu. jaka może być tego przyczyna???

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ukad kierowniczy w Z056 Dzisiaj, 19:03
  •  

#2 Share chudy100

chudy100

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Piotrkowskie // Ł.Sz.

Napisany 18 czerwiec 2008 - 10:07

Ukad kierowniczy w Z056 sprecyzuj pytanie
czy to chodzi o oś przyczepki
czy tylną oś kombajny że ma mały skręt w lewo
może coś się blokuje?
odpowiadam tylko na e-mail:: chudy100@gmail.com

#3 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 18 czerwiec 2008 - 10:31

Ukad kierowniczy w Z056 Chodzi mi o tylną os kombajnu. Jak kiedyś rozebrałem zwrotnice to okazało sie, ze tam jest taka blaszka- chyba dystansowa. Ona jest miedzy tulejami. I okazało sie, ze ona ma zagięty róg. Wszystko wyprostowałem, nasmarowałem i nic to nie dało. Juz mi sie szkończyły pomysły, gdzie szukać przyczyny... :)

#4 Share LukaszP

LukaszP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 czerwiec 2008 - 23:43

Ukad kierowniczy w Z056 W padniętym orbitrolu lub krzywym siłowniku.
Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

#5 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 22 czerwiec 2008 - 09:03

Ukad kierowniczy w Z056 w orbitrolu mówisz...

#6 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 22 czerwiec 2008 - 09:23

Ukad kierowniczy w Z056 Przyczyną może być krzywy siłownik (gryf) jak wspominał kolega wcześniej, lub "zakordowanie" siłownika w środku (dziwne ale możliwe znajomy miał taki przypadek, a ugięty gryf sam miałem coś się dostało pomiędzy ramę a siłownik i taki skutek).

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#7 Share rolnik2222

rolnik2222

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 68 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mieszkam niedaleko Opoczna.
  • Zainteresowania:Moje zainteresowania to:samochody,traktory,quady,rolnictwo i troche agromodelarstwo.

Napisany 22 czerwiec 2008 - 09:26

Ukad kierowniczy w Z056 Przyczyną zarównież może być siłownik....Sprawdź czy wszystko jest z nim dorze.Taka moja rada. ;)
Ursus jest najepszym traktorem,każdy to wie.Żaden traktor przy nim nie liczy się.Zapraszam do obejrzenia moich filmików na You Tube.

#8 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 czerwiec 2008 - 12:22

Ukad kierowniczy w Z056 siłownik jest ok. Jak go odłączę, to chodzi dobrze. każde koło osobno tez jest dobre. A razem nie gra.

#9 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 29 czerwiec 2008 - 19:06

Ukad kierowniczy w Z056 a w prawo masz prawidłowy skręt czy za duży jak jest zbyt duży, to wykręć lub wkręć główkę na koncu siłownik tak aby na prostych kołach tłoczysko siłownika było do połowy schowane.

#10 Share Mareczek78

Mareczek78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 149 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kopydłowo - wielkopolska
  • Zainteresowania:jestem muzykiem, gram na gitarze basowej, gitarze elektrycznej, saksofonie

Napisany 17 luty 2009 - 21:18

Ukad kierowniczy w Z056 Witam wszystkich - mam pytanie - raczej skierowane do ewentualnych posiadaczy bizona.
Głównie chodzi mi o założenie wspomagania z bizona do ciągnika
Mam c330 - nadchodzi kres żywotności kolumny kierowniczej (nowa kosztuje coś ok 1000), więc m,yślę o wspomaganiu.
Udało mi się tanio - bo za 150zł - kupić od spalonego bizona orbitrol i siłownik. Gdzieś w garażu mam pompę hydrauliczną, która to zamontowana była w mojej starej vistulce - więc jej wydajność powinna być dość spora.
Pytanie takie - co ja jeszcze potrzebuję do kompletu by wspomaganie działało prawidłowo?
Chodzi mi o to, żeby nie szło za duże ciśnienie na orbitrol - by go nie uszkodzić, ale i również by koła przy skręcaniu chodziły płynnie, by np nie szarpały
W bizonie za pompą a orbitrolem, czy rozdzielaczami jest taki wynalazek jak "regulator przepływu", tyle że u mnie - jeśli dobdze myślę - w bizonie wchodzi do niego wąż zasilający i wychodzą dwa - jeden do orbitrola a drugi do rozdzielacza. Gdzieś w schematach znalazłem jeszcze zawór bezpieczeństawa, ale myślę że nie gra on wielkich roli, jeśli chodzi o przepustowość przepływu oleju, czy płynność skręcania kół.
Bardzo proszę o podpowiedź

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ukad kierowniczy w Z056 Dzisiaj, 19:03
  •  

#11 Share rafal13113

rafal13113

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 644 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:wszystko co piękne

Napisany 18 luty 2009 - 15:18

Ukad kierowniczy w Z056 kolego ale przepływomierz jest na roździelenie oleju na skręt i heder a z tego co wiem to ciapek hederu nie ma :) wiec ci nie potrzebny a ty potrzebujesz tylko orbitrol, siłownik, zbiornik, węże no i przydałby się jakiś filtr no i oczywiście trochę inwencji twórczej :)

#12 Share Michal127

Michal127

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2012 - 21:43

Ukad kierowniczy w Z056 Witam chciałbym dołączyć się do tego postu i dowiedzieć się kilka rzeczy otóż zakładam wspomaganie do c-360 3p na takich samych podzespołach jak "Mareczek78" i nie daje mi spokoju jedna rzecz kolega pisał o "regulatorze przepływu" który reguluje ilość przepływu na orbitrol i rozdzielacz lecz znalazłem jeszcze w "Katalogu części bizona" że jeszcze jest jakiś dławik przy orbitroże. Teraz moje pytanie: Czemu ma służyć ten dławik, obniżeniu czy zwiększeniu ciśnienia czy zmniejszeniu dopływu oleju do orbitrola? Proszę o objaśnienie mojego pytania. Załączam zdjęcie.

Załączone miniaturki

  • bizon.JPG

Edytowany przez Michal127, 04 styczeń 2012 - 21:53.


#13 Share pamo84

pamo84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo i co z nim związane . Maszyny rolnicze i budowlane.Stolarstwo. Militaria

Napisany 04 styczeń 2012 - 22:18

Ukad kierowniczy w Z056 Pompa ma swoją wydajność i ciśnienie a orbitrol potrzebuje tylko 7 litrów na minutę ale stałego przepływu więc ten dzielnik strumienia i dławik są po to żeby to zapewnić jeśli się mylę to mnie poprawcie

#14 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 05 styczeń 2012 - 14:06

Ukad kierowniczy w Z056 To nie dzielnik strumienia, a właśnie regulator przepływu, i ja polecam wkładać regulatory do bizona o przepływie 9l/min, ładniej pracuje,a do traktorów odpowiednio większe zależnie od pojemności siłownika od skrętu.
Dławik przed orbitrolem jest po to by w razie uszkodzenia lub nagłego otwarcia regulatora przepływu była możliwość skręcania, chodzi o to że dławik nie przepuści zbyt dużo oleju i zapobiegnie to zamknięciu zaworu szokowego, co uniemożliwiło by skręcanie i np. na drodze by było bum w dużego fiata :D .
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#15 Share pamo84

pamo84

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 185 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo i co z nim związane . Maszyny rolnicze i budowlane.Stolarstwo. Militaria

Napisany 05 styczeń 2012 - 19:06

Ukad kierowniczy w Z056 Niech będzie regulator przepływu nie sprzeczam się ważne że wiadomo o co chodzi

#16 Share Michal127

Michal127

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2012 - 20:44

Ukad kierowniczy w Z056 A czy muszę zakładać taki dławik jeśli mam orbitrol od bizona 100 a pompę hydrauliczną kupiłem od t-25(rusek) jej wydajność około 15L/min?

#17 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 31 marzec 2012 - 19:57

Ukad kierowniczy w Z056 Witam wszystkich. mam taki problem w bizonie Z056. Otóż siłownik układu kierowniczego ma skok 200mm. Więc podczas jazdy na wprost powinien być ustawiony na połowie, tj. 100mm. Podczas skrętu w lewo powinien schować się do zera, a przy skręcie w prawo wysunąć się do wartości 200mm. U mnie sytuacja jest następująca. wszystko ładnie pięknie, ale podczas jazdy prosto siłownik jest wysunięty na 150mm. Więc przy skręcie w lewo siłownik nie chowa się o 100mm ale aż o 150mm. Efekt- kombajn zawraca na miejscu, koła prawie rwą ziemie. Przy skręcie w prawo (który jest mi bardziej potrzebny ze względu na jeden rozdzielacz łanu) siłownik wysuwa się tylko o 50mm przez co mam problemy z wyjazdem z bramy na drogę bo jest zaje***sty promień skrętu. Ma może ktoś pomysł jak to ustawić? Myślałem o rozkręceniu drążka kierowniczego, wtedy bym schował siłownik, ale darło by opony.

#18 Share mtracz

mtracz

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3275 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 31 marzec 2012 - 21:41

Ukad kierowniczy w Z056 Tak jak napisał już kolega:

to wykręć lub wkręć główkę na koncu siłownik tak aby na prostych kołach tłoczysko siłownika było do połowy schowane.



#19 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 01 kwiecień 2012 - 07:05

Ukad kierowniczy w Z056 Tak. Ale w moim przypadku chodzi o to, żeby skrócić, a już jest wszystko poskręcane na maxa

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ukad kierowniczy w Z056 Dzisiaj, 19:03
  •  

#20 Share JanuszM6040

JanuszM6040

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Węgrowa

Napisany 01 kwiecień 2012 - 12:49

Ukad kierowniczy w Z056 Więc masz za długi siłownik lub za krótki wąs od zwrotnicy .Jedna z tych części jest nie orginalna.

Podobne tematy bizon super z056 wspomaganie układ kierowniczy